Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mrs Betty Pench was playing the trombone when she heard a knock on the door.

"I wonder who that is at eleven o'clock in the morning" she thought, but cautiously opened the door and instead of the turbanned ruffian she had expected, she found a very nice young man.

"Mrs. Pench, you've won the car contest, would you like a triumph spitfire or 3000 in cash?" He smiled.

Mrs. Pench took the money. "What will you do with it all? Not that it's any of my business," he giggled.

"I think I'll become an alcoholic," said Betty.

Lenke til kommentar
Brønnøysundregistrene. Jeg er en av de mange stakkarene som må journalføre hvert eneste dokument som kommer inn. Idag kom det heldigvis bare ni kasser post.

Sikker på at du ikke burde ha søkt på stillingen som vaskekjerring? :wee:

dood jeg fikk femmer på matteeksamenen :love:

Lenke til kommentar

Jeg har ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie!

Nevnte jeg at jeg hadde ferie? :D

Lenke til kommentar
Sikker på at du ikke burde ha søkt på stillingen som vaskekjerring? :wee:

Da hadde jeg jo gått glipp av det fantastiske kontorfelleskapet. KROKANIS KLOKKA NI OM MORGENEN, NOEN??

De har dog lagt en liten demper på det hele ved å spre alle de (unge) ferievikarena utover en uhorverlig mengde avdelinger, grupper og rom. Jeg har ikke så mye til felles med femti år gamle skrukkete kontordamer.

Also: JEG MØTTE MOR DI!

Du er verdig. Jeg er sinnsykt stolt av deg, mann! :love:

Jeg fikk seks, daaaa.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...