Catkin Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Tuva i klassen til Loveless var søt. Jeg vet. Hun er adorable. (Hun har sluttet på skolen tho) Endret 13. juni 2008 av Loveless Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Mrs Betty Pench was playing the trombone when she heard a knock on the door. "I wonder who that is at eleven o'clock in the morning" she thought, but cautiously opened the door and instead of the turbanned ruffian she had expected, she found a very nice young man. "Mrs. Pench, you've won the car contest, would you like a triumph spitfire or 3000 in cash?" He smiled. Mrs. Pench took the money. "What will you do with it all? Not that it's any of my business," he giggled. "I think I'll become an alcoholic," said Betty. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Brønnøysundregistrene. Jeg er en av de mange stakkarene som må journalføre hvert eneste dokument som kommer inn. Idag kom det heldigvis bare ni kasser post. Sikker på at du ikke burde ha søkt på stillingen som vaskekjerring? dood jeg fikk femmer på matteeksamenen Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 gah, jeg vil lese mere MegaTokyo! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 dood jeg fikk femmer på matteeksamenen Du er verdig. Jeg er sinnsykt stolt av deg, mann! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie, ferie! Nevnte jeg at jeg hadde ferie? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 gah, jeg vil lese mere MegaTokyo! Jeg også. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Sikker på at du ikke burde ha søkt på stillingen som vaskekjerring? Da hadde jeg jo gått glipp av det fantastiske kontorfelleskapet. KROKANIS KLOKKA NI OM MORGENEN, NOEN?? De har dog lagt en liten demper på det hele ved å spre alle de (unge) ferievikarena utover en uhorverlig mengde avdelinger, grupper og rom. Jeg har ikke så mye til felles med femti år gamle skrukkete kontordamer. Also: JEG MØTTE MOR DI! Du er verdig. Jeg er sinnsykt stolt av deg, mann! Jeg fikk seks, daaaa. Endret 13. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 KROKANIS KLOKKA NI OM MORGENE, NOEN??Ha, vi lager vaffel hver fredag klokka 2.Jeg fikk seks, daaaa.I 3mx? I think not. Funnet sted å bo i Trondheim enda, da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Funnet sted å bo i Trondheim enda, da? Royal Garden? Studielån is da shizzlz! Endret 13. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg savner Trondheim, tenk! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Skarstad da! Må jeg lage et diagram som viser hvor galt det kommer til å gå rent økonomisk? hawaii, rocker ikke Hadsel? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 gah, jeg vil lese mere MegaTokyo! Jeg også. Jeg begynte og lese i forrige uke og har lest den fram til den siste stripen som har kommet denne uken Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Rocker og rocker, hr Skare. Vil heller si slowfox. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men jeg liker Royal Garden! De har isbitmaskiner. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Blir kanskje litt dyrt i lengden, men pluss for at man kan til Tre45 i pysjamasen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Ah, can't argue with that, Skarstad. Det er de små tingene som utgjør helheten. Men kanskje vi kan lage en? Finnes litt av hvert nede på Gløshaugen vi kan bruke. OR! OR! Bli venn med godeste Richie Rich! http://www.youtube.com/watch?v=0Y-171qUTI8 Hawaii: DA får du stikke ut på Napoli og ta en svingom eller gå på Husbykollen. ROX! Endret 13. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Åååå, jeg er totalt kvalifisert til å skrive bruksanvisningen. PÅ ENGELSK! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Kan du sende ut alle papirene til alle i hele verden også? På engelsk og nynorsk? Ellers kommer mr T og tar morradi! Endret 13. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Skal jeg dra på hw-forballen folkens? Ja. Så klart du skal! Har ikke sett min favoritt-rødhåring på evigheter Ene karen i Dawn of the Dead ligner virkelig på L4r5.Kult! Da må jeg se den. Da kommer jeg veit du. Scott "L4r5" Reininger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg