Sirslask Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Forumet dør, sammen med alt annet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hva skjer med forumet her egentlig? >.< Wow-nerdene og fottballkort-nerdene tar over Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Forumet dør, sammen med alt annet noen skal dø. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Wow-nerdene og fottballkort-nerdene tar over Det kan være forklaringa, ja. Takk. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Woo! Jeg kan ikke regnes som noen av delene. Jeg er bare et musikkarkiv som leser for mye ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hva er galt Eple? *trøste*Det er for mange onde og dumme mennesker er. Nå er det noen som har toppet mobbere på dumhetsskalaen min. Det er en trist dag for menneskeheten. Jeg tror jeg begynner å bli såpass nihilistisk og småmisantropisk igjen at jeg kommer til å isolere meg igjen. Jævla drittmennesker. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Såså Eple. Det löser seg, det gjör det alltid. (elns) Du får bare hoppe opp på sykkelen igjen, ingen vits å låse seg inne iallefall. Hva er det dere maser om?! Skjer det noe med forumet? Endret 13. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Vi bare lager sånn generelt kaos. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hva er det dere maser om?! Tatt en titt på den nye tråden i Sosialt? Og RPP? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Utrolig nok så har jeg ikke postet i den nye forumkafèen :O For se om jeg har tid til å henge med her. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Utrolig nok så har jeg ikke postet i den nye forumkafèen :O For se om jeg har tid til å henge med her. Velkommen. Forresten.. Husk at det bare er lov med fire linjer i signaturen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Såså Eple. Det löser seg, det gjör det alltid. (elns) Du får bare hoppe opp på sykkelen igjen, ingen vits å låse seg inne iallefall. Hva er det dere maser om?! Skjer det noe med forumet? Nah. Det ordnet seg ikke sist, kommer ikke til å ordne seg denne gangen heller. Spørsmålet er om jeg klarer å ignorere det denne gangen. Forrige gangen trivdes jeg veldig fint i isolasjonen min. Jeg har lov til å like enkeltindivider, så jeg beholder jo bestevennen og kjæresten, jeg bare blåser en lang faen i resten av menneskeheten og hater dem for alt de representerer. Har funket en gang før, men det førte til at jeg er elitistisk som faen når jeg er blant bermen av avskummet som kalles mennesker. Ikke at elitisme er negativt, men det er irriterende for andre. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Red.: Jeg vet ikke hva som har eksplodert Eple, men vi er nå alle slik vi er. Ikke noe man kan gjøre med, bare vær elitisk om det passer for deg. Jeg er nå slik jeg er jeg også, hvis folk ikke liker meg slik jeg er så kan de bare holde seg unna - jeg endrer meg ikke for å tilpasse meg sarte sjeler. For en skapning. Nå forstår jeg hvorfor alle var så "pissed". Endret 13. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Folkene på bussen så rart på meg då jeg surfet 12chan : blink: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Da skal jeg ikke mase på deg i alle fall, Bekki. =/ *klemmepå* Endret 13. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Me speeks sens såmtaims. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg