Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jefferson Airplane og Mamas and the Papas Jefferson Airplane Alt fra den tida egentlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Må si meg enig med Slasken og Stonemeister Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 At folk på forumet har varierende musikksmak overrasker meg egentlig ikke. JEg hører på det meste mellom Jeffree Star og Tiësto til Gorgoroth, Mayhem og Burzum. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 men uff jeg stikker og spiller mot expert bots på CS 1.6 har ikke annet og finne på snakkes alle sammen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Alt fra den tida egentlig. Lemon Pipers og Strawberry Alarm Clock også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Strawberry Alarm Clock Og Donovan Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 At folk på forumet har varierende musikksmak overrasker meg egentlig ikke. JEg hører på det meste mellom Jeffree Star og Tiësto til Gorgoroth, Mayhem og Burzum. Tror jeg også har en skremmende bred musikksmak last.fm --- Menja, hjelpe mamma med lørdagshandelen ._. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hører fremdeles litt på Pantera og Soad, men pleier ikke si at jeg hører på det, for det er bare når det faller meg inn at jeeg hører på det. Ang. sjangere, jeg har ikke peiling på de, blir alt for mange grener til at jeg klarer å holde oversikt :S Jeg prøver heller å høre på musikk som jeg liker og fenger meg, istedenfor å holde meg til sjangre... Sjangre er morsomme greier, ja. Å kalle SOAD for metal er jeg vel litt skeptisk til, men hver sin mening. Jaaa =D. Nå hører jeg på bleed in my arms^^ Med.. med.. med..? Kibs, ikke mitt favorittband heller, men de var det første bandet innen sin sjanger som jeg hørte og jeg ble helt forelska i The Champion og Templars of Steel <3 Always will be er jo også fin da. Fine kjærlighetssangen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Og Donovan Så klart, minner meg på den coffe shopen i Amsterdam som het Mellow Yellow Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tror jeg også har en skremmende bred musikksmak last.fm Det der var ganske bredt, ja. Oo Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sirslask: Funky ^^ Den hadde gule mursteinsvegger Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bedriten start på dagen da Baconet var salt, egget ble litt svidd og ene plomma knuste . Eneste som mangler er vel at jeg søler ut appelsinjuicen da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bedriten start på dagen da Baconet var salt, egget ble litt svidd og ene plomma knuste . Eneste som mangler er vel at jeg søler ut appelsinjuicen da. *Jordskjelv* Nei, jeg får stå opp og komme meg på butikken snart Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Med Sentened, Kibs =). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Huff da, chokke. Høres ikke noe særlig ut =/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Med Sentened, Kibs =). Elsker deg. *spontan-syn..eh..gaule* Endret 12. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Huff da, chokke. Høres ikke noe særlig ut =/ Jeg vet. Luksusproblemer, men allikevel, ødela stemningen ganske bra. Men fikk i meg maten da. Så går og henter meg en yoghurt for å skylle ut smaken da. Hva skal du kjøpe på butikken da Slask? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 At folk på forumet har varierende musikksmak overrasker meg egentlig ikke. JEg hører på det meste mellom Jeffree Star og Tiësto til Gorgoroth, Mayhem og Burzum. Tror jeg også har en skremmende bred musikksmak Jeg har ikke brukt Last.fm på en stund. Har gått veldig mye i originalcd-er. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bleed in my arms wounds within Fall from grace as I offer you sin<3 O:3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg