Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksamen ferdig og det gikk dass. Sygge lærer som ikke lar oss komme til, snakker om andre ting enn det oppgaven tar for seg, og sensor som er superstreng. :wallbash:

Er det ikke litt rart å gå ned fra 5 til 3? I tillegg når 3 stk får 3er, som vanligvis ligger på 5. :dontgetit:

Jaja, kommer nok inn på elektro .. :fun:

Lenke til kommentar
Når du blir hva da? Det gir ingen mening selv for meg som forstår det.

Det kommer an på når det blir. Ikke når jeg blir. :p Og det er tatt ut av sammenheng, det er derfor det ikke gir mening.

Eksamen ferdig og det gikk dass. Sygge lærer som ikke lar oss komme til, snakker om andre ting enn det oppgaven tar for seg, og sensor som er superstreng. :wallbash:

Er det ikke litt rart å gå ned fra 5 til 3? I tillegg når 3 stk får 3er, som vanligvis ligger på 5. :dontgetit:

Jaja, kommer nok inn på elektro .. :fun:

Da er det jo ikke krise akkurat. Og ungdomsskole karakterene betyr nada videre.

Lenke til kommentar
Jeg hoppet glatt bukk over den 'd'-en foran 'æ'-en, nå gir det mening. Tør jeg gjette på at du er Moværing?

Feil. Men jeg er fra Helgeland, så så ille var det ikke.

Jammen, det er jo så forbanna irriternede. :hrm:

Jeg vet. Skjedde noe lignende for meg på muntligeksamen på ungdomsskolen. Læreren ødela sekseren min, liksom. >.<

Lenke til kommentar
Ingen jeg snakker med skjønner trøndersken min : <

Ikke trøndere engang. *sutre*

Jeg trodde du var innflytter til vår kule landsdel, er det virkelig slik at du faktisk er trønder Smurfen?

40-50% trønder.

Modern er fra Fosen og jeg har bodd her siden jeg var 2 år og noen uker, så jeg er i alle fall trønder utenpå, selv om jeg stort sett regner meg selv som siddis :p

Lenke til kommentar

Ikke så lett når man bare har 6-7 ord i skrevet form heller. :p

Smurfen: Snakker du så bredt at trøndere ikke forstår deg altså? Jeg kan garantere deg at jeg forstår deg da. ;) Jeg er fra Trondheim selv, men er bevandret i Trøndersk tungetale. :D

Endret av Quayle
Lenke til kommentar

Quayle: No må eg nesten gje deg ein liten utfordring her, for eg tvile egentlig på at du klare å gjetta kor eg kjem frå. Eg kunne jo prøvd å snakka brett, men da blir liksom kje heilt meg, men meir bestemor. Og herregud, eg hate å skriva dialekt. Da e seriøst vanskelig. ._.

Lenke til kommentar
Quayle: No må eg nesten gje deg ein liten utfordring her, for eg tvile egentlig på at du klare å gjetta kor eg kjem frå. Eg kunne jo prøvd å snakka brett, men da blir liksom kje heilt meg, men meir bestemor. Og herregud, eg hate å skriva dialekt. Da e seriøst vanskelig. ._.

Hjelper det å vite hvor du bor og sånn? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...