Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud, hvorfor må søss ha shitty musikksmak? :p

Og hvorfor har jeg så mye av musikken hu liker på PCen min når jeg avskyr det?

Noone will ever know ... *brenne CD med pussypop og R&B som både smurf og søsteren hans liker sånn at de overlever en tur til byen sammen*

Lenke til kommentar
Jeg måtte lese et tre ganger for å skjønne det. Så igrunn ikke. :)

Jeg sa det bare to ganger. Kanskje hun hadde skjønt det den tredje? :hmm:

Edit: Irl hadde det sikkert vært litt verre.

Det nekter jeg å tro. Oo

Lenke til kommentar

Må nevne starten av samtalen også:

X: "Hei, XXX"

Meg: "Hei, [navnet mitt] her."

X: "Eeeh.. det er ingen som heter det her"

Meg: "Nei, E heite dæ"

X: "Åja.. eh.. beklager"

........

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Jeg måtte lese et tre ganger for å skjønne det. Så igrunn ikke. :)

Jeg sa det bare to ganger. Kanskje hun hadde skjønt det den tredje? :hmm:

Edit: Irl hadde det sikkert vært litt verre.

Det nekter jeg å tro. Oo

Ja, det er som regel normalt å si ting tre ganger når noen ikke skjønner/ikke hører, med mindre hun virkelig var spydig i hele samtalen skjønner jeg deg.

Hehe, om du nekter å tro det; det kommer ann på hvilken måte du sier det, om du snakker fort og tonefallet, og om du mumler mye etc. : p

Lenke til kommentar
Ja, det er som regel normalt å si ting tre ganger når noen ikke skjønner/ikke hører, med mindre hun virkelig var spydig i hele samtalen skjønner jeg deg.

Hehe, om du nekter å tro det; det kommer ann på hvilken måte du sier det, om du snakker fort og tonefallet, og om du mumler mye etc. : p

Jeg er sjenert og snakker litt utydelig i telefonen, så sånn sett er hun litt unnskylt. Altså.. jeg sa det to eller tre ganger, og når hun tydelig sliter med å skjønne hva jeg sier, så.. ja, jeg følte meg bare dum. >.<

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er også _sykt_ sjenert i begynnelsen, men etterhvert går det bra. Men skjønte du hva jeg mente nå? ^^ Hvis du har en veldig ukjent dialekt for vedkommende, og samtidig snakker utydelig over tlf, + at det kan jo hende du pustet litt høyt/pustet med munnen. : p

Lenke til kommentar
Hehe, jeg er også _sykt_ sjenert i begynnelsen, men etterhvert går det bra. Men skjønte du hva jeg mente nå? ^^ Hvis du har en veldig ukjent dialekt for vedkommende, og samtidig snakker utydelig over tlf, + at det kan jo hende du pustet litt høyt/pustet med munnen. : p

I never do taht. Puster med munnen, altså. Er veldig obs på meg selv i telefonen og sånn. Jeg er nordlending, og dialekten er ikke SÅ brei. Det burde ikke være et voldsomt problem.

Men jeg skjønner hva du mener.

Hun snakket kav osloenser, men hadde utenlandske aner, så det kan også være en del av grunnen.. =/

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

I never do taht. Puster med munnen, altså. Er veldig obs på meg selv i telefonen og sånn. Jeg er nordlending, og dialekten er ikke SÅ brei. Det burde ikke være et voldsomt problem.

Men jeg skjønner hva du mener.

Hun snakket kav osloenser, men hadde utenlandske aner, så det kan også være en del av grunnen.. =/

Ukjent dialekt til en som kanskje et utlending kan ikke være enkelt. : p

Endret av Puritania
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...