langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hele et og et halvt år eldre enn deg. Ehhhmm Hei hei og hå! Alltid trodd du var jente jeg Skarstad. Hæ? Er ikke Skarstad jente? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Oooh, heldiggris. Min basslærer er en (ei smule) overvektig nordlending med kort, fletta skjegg. Stakar. Du får kapre min. Bedre fyr skal du lete lenge etter. Apropo(s?): Jeg har lagt merke til at jeg bor i 8D, så på veggen utenfor døra mi står det en irriterende smiley. O__O Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hæ? Er ikke Skarstad jente? Dønn homo jente, okay!? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Du vil ikke ha meg, då'åh. Jeg nærmest kaster meg over deg, folder ut om mine følelser. Hva er det JEG gjør galt?! :---( Du kan få en frekk og freidig PM i morgen, okay? Endret 12. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du vil ikke ha meg, då'åh. Jeg nærmest kaster meg over deg, folder ut om mine følelser. Hva er det JEG gjør galt?! :---( Du kan få en frekk og freidig PM i morgen, okay? Ååå double trouble Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du kan få en frekk og freidig PM i morgen, okay? :---( Vil ikke ha noen teit PM, men ok... Hvorfor ikke i kveld? Kom igjen, har ikke skole i morgen, så mamma sier jeg kan være oppe så lenge jeg vil! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du kan få en frekk og freidig PM i morgen, okay? :---( Vil ikke ha noen teit PM, men ok... Hvorfor ikke i kveld? Kom igjen, har ikke skole i morgen, så mamma sier jeg kan være oppe så lenge jeg vil! Er det noen serr mellom dere eller er det bare kødd? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fortell... Er en gutt da, som jeg liker. Skal ikke nevne navn, men han har bruker her på forumet. Men, han viser meg liksom ikke noe oppmerksomhet :-----( Begynner nesten å tro at han er homo. Nei, jeg er ikke homo.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er det noen serr mellom dere eller er det bare kødd? Jeg vet ikke lenger... Du får spørre han. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 :---( Vil ikke ha noen teit PM, men ok... Hvorfor ikke i kveld? Kom igjen, har ikke skole i morgen, så mamma sier jeg kan være oppe så lenge jeg vil! Vel, jeg trenger en god natts søvn, eller så risikerer jeg å med et feilaktig tastetrykk konkurserklere et aksjeselskap eller ti i morgen, og det kan fort bli særdeles pinlig for meg. Det tar tid å uttrykke i ord mine følelser for deg, vet du. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Skarstad? "Journeys end in lovers meeting, every wise man's son doth know." - William Shakespeare, Twelfth Night. Og reisten har jo akkurat begynt! Endret 12. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skal jeg dra på hw-forballen folkens? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jo du burde, selv om jeg ikke aner hva det er for noe ... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ingen som likte den kule adressa mi? :< Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nei. Er du en av de som har møtt mine syrlige kommentarer og tatt seg nær av det? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Nei. Hva er disse syrlige kommentarene alle snakker om? Endret 12. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Apropos homofili, så har i hvert fall tre personer her på forumet fått med seg at jeg er det, sånn helt uten videre. How u doin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg