Underpants Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fikk du femmer på den bandeksamen? Eller hva det nå var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Herregud. Lenge siden jeg har spilt dette, haha. Oisann. G to the rr. Dette var mye morsommere på den gamle treige maskinen.... Nå gikk bilen alt for fort Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Fikk du femmer på den bandeksamen? Eller hva det nå var. Basseksamen. For å sitere min kjære bror i dag: "e sei at sensoran ha røykæ dædær guggate stoffet som gitarhalsæ som ikke bi rensæ ever e full a " Oversatt: "Jeg sier at sensorene har røyket det ekle stoffet som gitarhalser som aldri blir renset er fulle av. " Og når jeg fortalte om karakteren: "Haha! E flire a sensoran! Bærre piss! Mæn grattis!" Oversatt: "Haha! Jeg ler av sensorene! Bare tull. Men gratulerer!" Endret 12. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nå står det to elger ute her ^^ Haha, så bra! Gikk to elger forbi i hagen til naboen i stad også. Knipset et lite bilde Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ironisk? Nei, overraskende nok. Men, jeg er ulykkelig forelsket, kan vi ikke snakke litt om det? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fikk du femmer på den bandeksamen? Eller hva det nå var. Basseksamen. For å sitere min kjære bror i dag: "e sei at sensoran ha røykæ dædær guggate stoffet som gitarhalsæ som ikke bi rensæ ever e full a " Oversatt: "Jeg sier at sensorene har røyket det ekle stoffet som gitarhalser som aldri blir renset er fulle av. " Og når jeg fortalte om karakteren: "Haha! E flire a sensoran! Bærre piss! Mæn grattis!" Oversatt: "Haha! Jeg ler av sensorene! Bare tull. Men gratulerer!" Bare tull. Men gratulerer! =D Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ironisk? Nei, overraskende nok. Men, jeg er ulykkelig forelsket, kan vi ikke snakke litt om det? Ja, ok Fortell... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bare tull. Men gratulerer! =D Takker. ^^ Og så fikk jeg klem av min herlige basslærer. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Litt dårlig bilde da Liten og søt. HVORDAN KAN WIKIPEDIA VÆRE NOE ANNET ENN VERDENSHISTORIENS BESTE LEKSIKON?? http://en.wikipedia.org/wiki/Baseball_metaphors_for_sex *lagre i favoritter*? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Litt dårlig bilde da Liten og søt. HVORDAN KAN WIKIPEDIA VÆRE NOE ANNET ENN VERDENSHISTORIENS BESTE LEKSIKON?? http://en.wikipedia.org/wiki/Baseball_metaphors_for_sex *lagre i favoritter*? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fortell... Er en gutt da, som jeg liker. Skal ikke nevne navn, men han har bruker her på forumet. Men, han viser meg liksom ikke noe oppmerksomhet :-----( Begynner nesten å tro at han er homo. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hele et og et halvt år eldre enn deg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bare tull. Men gratulerer! =D Takker. ^^ Og så fikk jeg klem av min herlige basslærer. Oooh, heldiggris. Min basslærer er en (ei smule) overvektig nordlending med kort, fletta skjegg. Langkaas, jeg ser ikke noe bilde noe sted. :< Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Er en gutt da, som jeg liker. Skal ikke nevne navn, men han har bruker her på forumet. Men, han viser meg liksom ikke noe oppmerksomhet :-----( Begynner nesten å tro at han er homo. Apropos homofili, så har i hvert fall tre personer her på forumet fått for seg at jeg er det, sånn helt uten videre. HVA ER DET JEG GJØR (GALT)?? Endret 12. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fortell... Er en gutt da, som jeg liker. Skal ikke nevne navn, men han har bruker her på forumet. Men, han viser meg liksom ikke noe oppmerksomhet :-----( Begynner nesten å tro at han er homo. Ja vel.. Har du snakket med denne gutten om dette? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Apropos homofili, så har i hvert fall to personer her på forumet fått for seg at jeg er det, sånn helt uten videre. HVA ER DET JEG GJØR (GALT)?? Du vil ikke ha meg, då'åh. Jeg nærmest kaster meg over deg, folder ut om mine følelser. Hva er det JEG gjør galt?! :---( Også er du jo rosa person, når man trykker på nicket ditt, kanskje det har noe å si. langkaas: Joda, prøver jo. Endret 12. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hele et og et halvt år eldre enn deg. Ehhhmm Hei Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hele et og et halvt år eldre enn deg. Ehhhmm Hei hei og hå! Alltid trodd du var jente jeg Skarstad. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Oooh, heldiggris. Min basslærer er en (ei smule) overvektig nordlending med kort, fletta skjegg. Stakar. Du får kapre min. Bedre fyr skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg