Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Herregud. Lenge siden jeg har spilt dette, haha.

Oisann. G to the rr.

Dette var mye morsommere på den gamle treige maskinen.... Nå gikk bilen alt for fort :wee:

Lenke til kommentar
Fikk du femmer på den bandeksamen? Eller hva det nå var.

Basseksamen. For å sitere min kjære bror i dag:

"e sei at sensoran ha røykæ dædær guggate stoffet som gitarhalsæ som ikke bi rensæ ever e full a :p"

Oversatt: "Jeg sier at sensorene har røyket det ekle stoffet som gitarhalser som aldri blir renset er fulle av. :p"

Og når jeg fortalte om karakteren:

"Haha! E flire a sensoran! Bærre piss! :p Mæn grattis!"

Oversatt: "Haha! Jeg ler av sensorene! Bare tull. :p Men gratulerer!"

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Fikk du femmer på den bandeksamen? Eller hva det nå var.

Basseksamen. For å sitere min kjære bror i dag:

"e sei at sensoran ha røykæ dædær guggate stoffet som gitarhalsæ som ikke bi rensæ ever e full a :p"

Oversatt: "Jeg sier at sensorene har røyket det ekle stoffet som gitarhalser som aldri blir renset er fulle av. :p"

Og når jeg fortalte om karakteren:

"Haha! E flire a sensoran! Bærre piss! :p Mæn grattis!"

Oversatt: "Haha! Jeg ler av sensorene! Bare tull. :p Men gratulerer!"

Bare tull. :p Men gratulerer!

=D

Lenke til kommentar
Er en gutt da, som jeg liker. Skal ikke nevne navn, men han har bruker her på forumet. Men, han viser meg liksom ikke noe oppmerksomhet :-----( Begynner nesten å tro at han er homo.

Apropos homofili, så har i hvert fall tre personer her på forumet fått for seg at jeg er det, sånn helt uten videre. HVA ER DET JEG GJØR (GALT)??

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Fortell...

Er en gutt da, som jeg liker. Skal ikke nevne navn, men han har bruker her på forumet. Men, han viser meg liksom ikke noe oppmerksomhet :-----( Begynner nesten å tro at han er homo.

Ja vel.. Har du snakket med denne gutten om dette?

Lenke til kommentar
Apropos homofili, så har i hvert fall to personer her på forumet fått for seg at jeg er det, sånn helt uten videre. HVA ER DET JEG GJØR (GALT)??

Du vil ikke ha meg, då'åh. Jeg nærmest kaster meg over deg, folder ut om mine følelser. Hva er det JEG gjør galt?! :---(

Også er du jo rosa person, når man trykker på nicket ditt, kanskje det har noe å si.

langkaas: Joda, prøver jo.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...