Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er det virkelig så spennende? In other news: Jeg tror gledessenteret mitt har fått seg en kakk. Mens andre løp rundt hylende etter å ha fått firere og femmere på muntligeksamen i går, følte jeg ikke engang for å smile da jeg fikk sekseren min. (Jeg smile selvfølgelig likevel, du vet, sånn for å ikke bryte med noen sosiale forventninger.) Uansett, jeg er ganske sikker på at det er et tegn på at jeg nå er hevet over slik verdslig lykke, og nå higer etter noe mer. SÅ HVA VENTER DERE PÅ, FOLKENS?? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Raska på. Jeg skal finne senga snart Vent litt skal bare legge bilde inn på pcen Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er det virkelig så spennende? In other news: Jeg tror gledessenteret mitt har fått seg en kakk. Mens andre løp rundt hylende etter å ha fått firere og femmere på muntligeksamen i går, følte jeg ikke engang for å smile da jeg fikk sekseren min. (Jeg smile selvfølgelig likevel, du vet, sånn for å ikke bryte med noen sosiale forventninger.) Uansett, jeg er ganske sikker på at det er et tegn på at jeg nå er hevet over slik verdslig lykke, og nå higer etter noe mer. SÅ HVA VENTER DERE PÅ, FOLKENS?? Eller bare at du er arrogant? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg liker ikke å vente! Den som venter på noe godt... osv. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Fortell Endret 12. juni 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAA Han bør nette!" EDIT: And he did"" Endret 12. juni 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Eller bare at du er arrogant? Neineineineinei. Jeg lot som jeg var begeistret, jo! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fortell Nå skal jeg bare laste opp bilde Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Eller bare at du er arrogant? Neineineineinei. Jeg lot som jeg var begeistret, jo! Jaok, du gjorde et ærlig forsøk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hmm ... Lasic er jo fristende. Og når jeg får det betalt ... Og jeg kan begynne å bruke solbrillene jeg fikk, men aldri har brukt. Et nytt slag for rikmans-barnet:) Ha ha, verri fønni. Selv om mamma og pappa er leger, betyr ikke det at de tjener SÅ bra som du og klasse fra 93 til 99 skulle ha det til Og det er veldig lite som dumper ned på meg, men dette har mamma lovet meg i noen år, jeg har bare måttet vente på at synet skulle stabilisere seg, men hu sier jeg må vente igjen nå. For nå trenger hu 100.000,- i fall jeg må rette opp ting og tang og det blir komplikasjoner som med hu dama på Puls som mista dybdesynet og hadde tåkesyn hele tida. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Nå står det to elger ute her ^^ Endret 12. juni 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Herregud. Lenge siden jeg har spilt dette, haha. Oisann. G to the rr. Endret 12. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Sånn hæhæ. Litt dårlig bilde da Herregud. Lenge siden jeg har spilt dette, haha. Oisann. G to the rr. Ironisk? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kurven dere snakker om er en normalfordelt kurve som vil tre frem når man ser hele landet under ett. Sorry at jeg er treig. Det er i alle fall sikkert at jeg ikke fortjente en femmer, selv om jeg fikk det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 HVORDAN KAN WIKIPEDIA VÆRE NOE ANNET ENN VERDENSHISTORIENS BESTE LEKSIKON?? http://en.wikipedia.org/wiki/Baseball_metaphors_for_sex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg