Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Bah. Hvorfor har ingen fått DemoniZer inn hit?*savne* Jeg savner ham også. Han er aldri på msn heller. Endret 12. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 kan hende det men power/speed er konge skal ta og sjekke litt bakover Rhapsody, Blind Guardian, Lost Horizon, Iced Earth, Sonata Arctica, Evergrey, Crimson Glory, Hammerfall Helloween, Stratovarius. Pluss de Kibs nevnte. Og muligens Anthrax. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 kan hende det men power/speed er konge skal ta og sjekke litt bakover Rhapsody, Blind Guardian, Lost Horizon, Iced Earth, Sonata Arctica, Evergrey, Crimson Glory, Hammerfall Helloween, Stratovarius. Pluss de Kibs nevnte. Og muligens Anthrax. OMG! Jeg har mistet Helloweenen min! Men vil du virkelig kalle de særlig speed/power? Samme med Iced Earth? Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 OMG! Jeg har mistet Helloweenen min! Men vil du virkelig kalle de særlig speed/power? Samme med Iced Earth? Oo Det er uten tvil en del speed, men er vel hakket mer brutalt enn det meste av powermetal, sånn egentlig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 50 cent, eminem, dr.dre, lil'jon, fat joe, gluntan, Ice cube.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Gjeesp, alt dette snakket om metal kjeder meg. Jeg likte metal før, men nå har jeg mer eller mindre gått over til mer klassisk rock. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er uten tvil en del speed, men er vel hakket mer brutalt enn det meste av powermetal, sånn egentlig. Fint. Da er vi enige. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Gjeesp, alt dette snakket om metal kjeder meg. Jeg likte metal før, men nå har jeg mer eller mindre gått over til mer klassisk rock. Hvilken retning gikk du innen metal, da? Jeg gikk fra power metal til death og doom metal. mMmm... Hammerfall Ikke mitt favorittband. De er litt ensformige. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Gjeesp, alt dette snakket om metal kjeder meg. Jeg likte metal før, men nå har jeg mer eller mindre gått over til mer klassisk rock. Velger å høre på litt av hvert jeg. Prøver å ha et litt mer åpent syn på det. Ellers blir det jo kjedelig . Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Velger å høre på litt av hvert jeg. Prøver å ha et litt mer åpent syn på det. Ellers blir det jo kjedelig . flinke Kitty. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Gjeesp, alt dette snakket om metal kjeder meg. Jeg likte metal før, men nå har jeg mer eller mindre gått over til mer klassisk rock. Enig i en av tre. Nå har jeg faktisk prøvd ut metal og eldre rock uten at det falt i smak. Selv om det er mange perler fra 50-90-tallet. Endret 12. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 come to think of it... helloweens paint it black er jo med i GH3 legends of rock Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Gjeesp, alt dette snakket om metal kjeder meg. Jeg likte metal før, men nå har jeg mer eller mindre gått over til mer klassisk rock. Hvilken retning gikk du innen metal, da? Jeg gikk fra power metal til death og doom metal. Hører fremdeles litt på Pantera og Soad, men pleier ikke si at jeg hører på det, for det er bare når det faller meg inn at jeeg hører på det. Ang. sjangere, jeg har ikke peiling på de, blir alt for mange grener til at jeg klarer å holde oversikt :S Jeg prøver heller å høre på musikk som jeg liker og fenger meg, istedenfor å holde meg til sjangre... Endret 12. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Velger å høre på litt av hvert jeg. Prøver å ha et litt mer åpent syn på det. Ellers blir det jo kjedelig . flinke Kitty. Jaaa =D. Nå hører jeg på bleed in my arms^^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 come to think of it...helloweens paint it black er jo med i GH3 legends of rock Rolling Stones? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Kibs, ikke mitt favorittband heller, men de var det første bandet innen sin sjanger som jeg hørte og jeg ble helt forelska i The Champion og Templars of Steel <3 edit: Tro det er Stones' versjon av Paint it, black som er med i GH3 Endret 12. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) come to think of it...helloweens paint it black er jo med i GH3 legends of rock Rolling Stones? det dem heter som synger der? aldri hørt no rolling omtrent men kan stemme det. men paint it black er i hvertfall med i GH3 Endret 12. januar 2008 av NerosMind Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jefferson Airplane og Mamas and the Papas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg