Ballus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 haha en fyr på msn: "kom op i mate munteligt !" han skal være glad for at han ikke kom opp i norsk^^ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Satan! Busstreiken i Trondheim suger RÆV. ÅHHRRR!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Å å å å okai.... ødelegg min lille glede --- datasmurf: how much? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er vel heller at han ikke får tatt buss... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ifølge beskrivelsen på youtube er det en scene for scene-parodi på en trimvideo. Bare at hu har en drakt på seg så hun skal se ut som pudlene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Lars, jeg har bokser / strømper på på de som er igjen. Alle de andre er borte etter sist opprydning. Knut Erik, ja, jeg vet. Hvorfor måtte de streike i dag? Pappa er stuck i Trondhjem xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 NiXx, hvor i Oslo bor du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Stalking på gang! Endret 12. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Okay, okay. Detter er hva jeg har lært i løpet av min første dag som kontordame: - Papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir. - Kopimaskin. - Papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir, papir. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Like you already didn't know sjura.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Har ingen hørt frasen "elektronisk kontor" i den bedriften? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Har ingen hørt frasen "elektronisk kontor" i den bedriften? Joda, men det er noen galninger - "norges befolkning", tror jeg de kalles - som insisterer på å sende oss ting i posten. Also: antall norske kroner avsatt til porto i årets budsjett: elleve millioner. Endret 12. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Phew! Er slik der jeg jobber og. Hver kunde skal ha ei schmæle på en.. 10-12 sider brev. Heisann det blir mye i porto igjennom ett år. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er ganske kjipt når de jeg øver med kaster meg ut av grupperommet for å inn noen jenter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Like you already didn't know sjura.. Jeg har ikke peil Er det langt fra Schweigaards gate 1? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jente på jobb sa til meg idag *Hvordan ble du til en engel?* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Men hvordan likte du I am Legend, da? Endret 12. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Like you already didn't know sjura.. Jeg har ikke peil Er det langt fra Schweigaards gate 1? Jeg bor på Mortensrud faen. Jente på jobb sa til meg idag*Hvordan ble du til en engel?* sikker på at hun ikke sa "stengel" HIRR HIRR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg