Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Æsj.... Skulle akkurat til å gå, men så hadde jeg ikke en genser så jeg begynte å lete og etter 20 min fant jeg. Problemet var at klokka var 5 på halv så jeg måtte jo springe. Når jeg åpner døra ut så HØLJER det ned så jeg tror jeg blir hjemme idag. Best det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom ikke opp til eksamen. Noe jeg finner litt trist. Jeg ville opp i norsk.

Så i år hadde jeg faktisk ingen eksamener. I fjor, når jeg ikke måtte opp i noe, da hadde jeg. I år når jeg måtte opp i noe, hadde jeg ikke. Logikken.

Så, god morgen småtøser. ^^

Lenke til kommentar

Ok. Forklare posten min.

Sist skoleår var ingen av eksamene sånn, obligatorisk. Jeg kom opp i naturfag (og satte nesten fyr på skolen). I år var den ene eksamen obligatorisk, men pga streik slapp jeg unna. Altså, det året det ikke var obligatorisk måtte jeg opp, det året det var obligatorisk slapp jeg unna. Logisk.

Og jeg ville opp i norsk. : <

Oooh!

I går var det en masse folk som BREKTE på bussen! oO

Det var smått freaky, og jeg tror de var smått beruset. Men det var tøft. ^^

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
God morgen til alle spammere! :)

Kan jeg whine litt i dag også?

Jeg verker nemlig masse i dag og er kvalm. Men i dag er jeg ikke plaget av pollen da så det er jo litt iWin.

Mæhæhæhææææhææææ!!

Lenke til kommentar

Kan jeg syte litt jeg og?

Nei og nei. Ble muntlig historie på meg. HEr sliter man seg til å få bedre enn 2, men neida. Dumme faget er dumt.

Som om ikke det er nok, på grunn av (den latterlige) streiken som ble ferdig på fredag, kan ikke sensorene og eksaminatorene kommunisere en uke før trekk, og dermed fikk halve 3. klasse eksamen avlyst, det vil si at de slapp unna noe "alle" skulle opp i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...