Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Sannsynligheten er stor for eksamen på mandag, jo. x)

Når får dere vite det? Si ifra hvis du trenger noen bøker da.

Avstemming: Skal jeg skulke fjellturen i morgen? Må si det frister ganske lite. På en annen side har jeg emr enn nok fravær fra før av, og har egentlig ikke lyst til å gå fredagen heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avstemming: Skal jeg skulke fjellturen i morgen? Må si det frister ganske lite. På en annen side har jeg emr enn nok fravær fra før av, og har egentlig ikke lyst til å gå fredagen heller.

En skoledag på fjellet er ikke verdt å få fravær på, om du har mye fravær fra før. Langhelg er ikke å forakte, så fredagen derimot =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

En skoledag på fjellet er ikke verdt å få fravær på, om du har mye fravær fra før. Langhelg er ikke å forakte, så fredagen derimot =)

Ok. Da blir det fjelltur på meg hvis jeg klarer å komme meg opp igjen om to timer, og så langhelg. :p

Lenke til kommentar

Lite her og. Jeg skal bli mer classy, men ingen av størrelsene jeg finner på nett høres ut som noe som passer. Jeg blir helt forvirra. Hva skjedde med gode gamle L og XL og hvorfor skal franskmenna ha forskjellig mål L og XL? Eller polakkene? Og hvorfor er H&M helt på trynet? Og hvorfor finner jeg ingen av shortsene jeg vil ha i størrelser større enn 32?

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle spørre mamma om jeg ikke bare kunne være hjemme i dag, siden vi ikke gjør noe på skolen uansett. :D

Men det fikk jeg ikke. >:(

Jeg har fri i dag :w00t: . Skal feire at jeg er ferdig med eksamen i kveld :D .

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

Jeg står opp kl 5 og stresser avgårde på jobb hver dag, jeg. And hating it.

Og btw måne, du finner filmanbefalingene mine i den der tråden, det har bare havna på forrige side siden igår.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg står opp kl 5 og stresser avgårde på jobb hver dag, jeg. And hating it.

Og btw måne, du finner filmanbefalingene mine i den der tråden, det har bare havna på forrige side siden igår.

Jepp, jeg så det. Blir til at jeg laster ned noen og ser om jeg liker det. Orker ikke å fly rundt i å leite, og er så stress med å få kjøpt på nett siden jeg ikke er over 18 -.-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...