Hashtægg Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 fordi det står nb.facebook.com der det skal stå no.facebook.com endre det og du kommer inn <3 Takk, nå kan jeg endelig gå og legge meg. Bruk Firefox. Når vi først er inne på Opera: Jeg leste bloggen din om Google Translater i går, og på trening i dag hørte jeg I'm yours på radioen, så jeg logga på Opera Mini på mobilen i en fei, men skuffelsen var enorm da jeg så at B-real var før meg. Nevah evah. Nåååmmin :---( Ekke lett. Bra du leser bloggen min, fordi den suger. Tommel opp. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da var man tilbake ifra dusjen.Ren og pen. ^^ Pic or it didnt happen. Ho*host*mo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Damen(salt) kommer hit ikveld, vi skal se I am Legend Hørt at den skal væra bra,men kom meg aldri på kino.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 aaah yes, fresh prince is all grown up.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Damen(salt) kommer hit ikveld, vi skal se I am Legend Hørt at den skal væra bra,men kom meg aldri på kino.. Ikke håp at zombiene ikke skal se helt føkka ut og ødelegge hele filmopplevelsen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hahaha, jeg og en kompis hadde en huske-Pokemon-battle nå nettopp. Om å gjøre å komme til 151 fortest mulig, alt i et Word-dokument. Det var kjempegøy. Vi kom til 147 begge to. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bruk Firefox. Når vi først er inne på Opera: Jeg leste bloggen din om Google Translater i går, og på trening i dag hørte jeg I'm yours på radioen, så jeg logga på Opera Mini på mobilen i en fei, men skuffelsen var enorm da jeg så at B-real var før meg. Unnskyld. Kan du tilgi meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Damen(salt) kommer hit ikveld, vi skal se I am Legend Hørt at den skal væra bra,men kom meg aldri på kino.. Ikke håp at zombiene ikke skal se helt føkka ut og ødelegge hele filmopplevelsen. Går nok bra Kommet lang btw? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 HURRY UP! iT'S THE END OF THE WORLD! (eller noe sånt, husker ikke helt fordi det er bombetikking på den) a) Australia b) Armageddon c) D d) OMFG!? Masse meteor(itter) som flyr rundt. Tror jeg har prøvd alle svarene, men det gårkkje. : ( Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bruk Firefox. Når vi først er inne på Opera: Jeg leste bloggen din om Google Translater i går, og på trening i dag hørte jeg I'm yours på radioen, så jeg logga på Opera Mini på mobilen i en fei, men skuffelsen var enorm da jeg så at B-real var før meg. Unnskyld. Kan du tilgi meg? Selvfølgelig, men neste gang svaret er I'm Yours, kan jeg få svare da? Plis? =( Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei folkens lenge siden jeg har vært her nå ? Noen som har savnet meg ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Selvfølgelig, men neste gang svaret er I'm Yours, kan jeg få svare da? Plis? =(Done deal.Hei folkens lenge siden jeg har vært her nå ? Noen som har savnet meg ? Hvem er du? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Iz at end, Pants. Rly? *Ta hele quizen om igjen for å sjekke* Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Selvfølgelig, men neste gang svaret er I'm Yours, kan jeg få svare da? Plis? =(Done deal.Hei folkens lenge siden jeg har vært her nå ? Noen som har savnet meg ? Hvem er du? langkaas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tryk på utropstegne bak the end du Var noe slikt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 langkaas Spørsmålet mitt står forsatt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2477524.ece Hoho...og dette skal de destruere ved brann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg