Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

fordi det står nb.facebook.com der det skal stå no.facebook.com

endre det og du kommer inn :)

<3 Takk, nå kan jeg endelig gå og legge meg.

Bruk Firefox. Når vi først er inne på Opera: Jeg leste bloggen din om Google Translater i går, og på trening i dag hørte jeg I'm yours på radioen, så jeg logga på Opera Mini på mobilen i en fei, men skuffelsen var enorm da jeg så at B-real var før meg. :(

Nevah evah.

Nåååmmin :---( Ekke lett. Bra du leser bloggen min, fordi den suger. Tommel opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Damen(salt) kommer hit ikveld, vi skal se I am Legend :D Hørt at den skal væra bra,men kom meg aldri på kino..

Lenke til kommentar
Bruk Firefox. Når vi først er inne på Opera: Jeg leste bloggen din om Google Translater i går, og på trening i dag hørte jeg I'm yours på radioen, så jeg logga på Opera Mini på mobilen i en fei, men skuffelsen var enorm da jeg så at B-real var før meg. :(
Unnskyld. Kan du tilgi meg?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Damen(salt) kommer hit ikveld, vi skal se I am Legend :D Hørt at den skal væra bra,men kom meg aldri på kino..

Ikke håp at zombiene ikke skal se helt føkka ut og ødelegge hele filmopplevelsen.

Går nok bra :thumbup:

Kommet lang btw?

Lenke til kommentar
Unnskyld. Kan du tilgi meg?

Selvfølgelig, men neste gang svaret er I'm Yours, kan jeg få svare da? Plis? =(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...