marlboro! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da var man tilbake ifra dusjen.Ren og pen. ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Nei,det tviler jeg på SHANGHAI? a) Is indeed the largest city in China. b) Never been c) Why is there a question mark? d) No, about 20cm off the ground :/ Endret 11. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Gah. Mennesker irriterer meg. Og akkurat nå vet jeg ikke hva som plager meg mest av manipulerende motbydelige liksom-mennesker, og mennesker som vet at det de sier ikke nødvendigvis er rett, men følger pikken sin i stedet for hodet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Gah. Mennesker irriterer meg. Og akkurat nå vet jeg ikke hva som plager meg mest av manipulerende motbydelige liksom-mennesker, og mennesker som vet at det de sier ikke nødvendigvis er rett, men følger pikken sin i stedet for hodet. Lyst til å legge ut om det? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da var man tilbake ifra dusjen.Ren og pen. ^^ Gah. Mennesker irriterer meg. Og akkurat nå vet jeg ikke hva som plager meg mest av manipulerende motbydelige liksom-mennesker, og mennesker som vet at det de sier ikke nødvendigvis er rett, men følger pikken sin i stedet for hodet. hvem har gjort hvafornoe? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 d? Yesh! NÅ skjønte jeg den! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Gah. Mennesker irriterer meg. Og akkurat nå vet jeg ikke hva som plager meg mest av manipulerende motbydelige liksom-mennesker, og mennesker som vet at det de sier ikke nødvendigvis er rett, men følger pikken sin i stedet for hodet. Lyst til å legge ut om det? Msn.hvem har gjort hvafornoe?Mennesker har gjort seg fortjent til å dø. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Eple, mennesker har alltid kun fortjent å dø. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Eple, mennesker har alltid kun fortjent å dø.Akkurat det tror jeg du vet mindre om enn du tror. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da var man tilbake ifra dusjen.Ren og pen. ^^ Pic or it didnt happen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Epic! Jeg fant tacorester i kjøleskapet fra igår *OMH NOM NOM* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 æsj, nå må jeg møte opp på skolen kl 9 i morra for å vite hva jeg kommer opp i av muntlig på mandag. jeg har jo framføring av maleriet mitt eksamen ting halv 1.. wtf skal jeg gjøre i mellomtida. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Si meg, hvorfor kommer jeg ikke inn på facebook i Opera? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Eple, mennesker har alltid kun fortjent å dø.Akkurat det tror jeg du vet mindre om enn du tror. Nåh, hver sin mening. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Si meg, hvorfor kommer jeg ikke inn på facebook i Opera? fordi du fint skulle kunne det, og det funker her? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nåh, hver sin mening.Nå var det nå en gang mitt innlegg du kommenterte, dermed er det min rett å sette standardene. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Si meg, hvorfor kommer jeg ikke inn på facebook i Opera? fordi du fint skulle kunne det, og det funker her? Bæsj... Og ista da jeg var på facebook i IE (Ja, jeg har sunket så dypt) så klikka alt. Facebook er skumle greier ass. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Si meg, hvorfor kommer jeg ikke inn på facebook i Opera? fordi det står nb.facebook.com der det skal stå no.facebook.com endre det og du kommer inn Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bruk Firefox. Når vi først er inne på Opera: Jeg leste bloggen din om Google Translater i går, og på trening i dag hørte jeg I'm yours på radioen, så jeg logga på Opera Mini på mobilen i en fei, men skuffelsen var enorm da jeg så at B-real var før meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg