Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det funker jo ikke uansett hva man gjør. Jeg har prøvd alt, "hard to get", "easy to get", bedt ham dra til helvete og bedt på mine knær om ditt og datt, alt dette om at og om at på TRE MÅNEDER på èn og samme fyr. Eneste dagene "forholdet" funker er de dagene HAN vil. jævla dritt
Legg merke ttil de to siste orda du bruker. Jeg tipper det er det at han er det som er problemet og ikke du. ;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

¨åååh,spilte den quizen hele fjor(på skolen) Kom til level 120 eller no.

Vanedanende til tusan!

Kommet langt Underpants?

Lenke til kommentar
Det verste er at dere faktisk tror på det der selv.

Nei, det verste er at gutta biter på og vil bare ha den uoppnåelige jenta enda mer.. tro meg, jenter spiller da ikke for å tape!? Og det funker i mange tilfeller.. finnes jo flere måter å spille "hard to get" på..

og ja, gutter kan også spille hard to get..

Lenke til kommentar
¨åååh,spilte den quizen hele fjor(på skolen) Kom til level 120 eller no.

Vanedanende til tusan!

Kommet langt Underpants?

Nja, njå, er kommet til Bridget makes everyone? og skal ta Tom Cruise denne gangen. Husker ikke hvilket nummer, men du skal få en oppdatering når jeg vet det. ^^

Lenke til kommentar

Gutt: *dameproblem fordi hun leker hard to get*

Gutta: Eyh, hun er jo bare bitch jo. Glem henne, så drar vi på fylla og finner ei bedre til deg.

Tror man skal ha en gutt bra hekta hvis det skal funke å leke hard to get, ja. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
indeed, men d funker sykt bra om gutten er hekta nok :roll:
Nei? Om gutten er sykt hekta, trenger hun jo ikke hekte ham. Med andre ord er det bare tåpelig å spille hard to get. Jenter som gjør dette er derfor enten dumme eller ondskapsfulle, og mao ikke verdt å bli sammen med. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...