Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har drevet å smådatet en dame en stund nå. Vi har vært ute å spist middag, nå sist så inviterte hun meg med på kino, samt at vi har hengt sammen en god del i den siste tida. Hun ga meg faktisk det klassiske tegnet, *snudde seg etter at vi hadde klemt ha det*. Nå er det gått to dager hvor hun ikke har a) svart på sms, b) tatt telefonen når jeg har ringt. Det er mulig at jeg freaker ut over ingenting, men det er litt frustrerende.

Kanskje hun bare freaker litt selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Quyale: Ah,that classic move. Betyr etter min erfaring en av to ting

1) Hun liker deg ikke.(evt hun liker noen andre og skammer seg)

2) Er redd for å ta neste steg.(Jenter er pyser,let`s face it.)Lars har samme erfaring som jeg ser jeg :p

3) She`s a bitch

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ngz: er du klar over hvor mye tid venninner bruker på å diskutere og finne løsninger på hvordan dere gutter fungerer eller? Vi legger taktikker og krigføringer og slagplaner.. alle kommer med sine råd..

Og "hard to get" funker faktisk i mange tilfeller.. hvorfor? jo, fordi vi har funnet ut at gutter er jegere, derfor må vi skape en jaktsituasjon i og med at dere elsker å jakte..

Underpants: hahaha :D

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
4) hun har blitt rådet av venninner til å spille "hard to get" :p

Men are like wolves,and women are like sheep....

(altså jenter er flokkdyr)

Lenke til kommentar

Oooh, mange svar på en gang her nå. Ikke før jeg hadde rukket å posten ranten min så ringte kvinnemennesket. Go figure. Jeg rakk akkurat å tenke at jeg skulle gi faen, så ringte a. Merkelige greier.

Lars: Kanskje, jeg er sannelig ikke sikker.

Danielzu:

1) Jeg vet ikke om hun liker meg eller ikke, det er der problemet ligger.

2) Det kan godt være.

3) Bitch er hun iallefall ikke, hun er meget hyggelig faktisk.

Melissma: Jeg ble advart av broren hennes om at hun er "hard to get". Han sa han ville bli imponert, uten at det var noe personlig ment, om jeg klarte å vinne hennes hjerte.

Lenke til kommentar
Oooh, mange svar på en gang her nå. Ikke før jeg hadde rukket å posten ranten min så ringte kvinnemennesket. Go figure. Jeg rakk akkurat å tenke at jeg skulle gi faen, så ringte a. Merkelige greier.

Haha! Vet du, jeg var borti noe ala det samme her om dagen. Traff ei jente på fylla (:p), som jeg fikk nummeret til etter en del om og men. Vi tekstet en del, og hadde det koselig med meldingene. Etter hvert virket hun utrolig sur, og jeg fant ut på mandag at jeg skulle drite i henne.

Samme dag (mandag) begynte hun å være hyggelig istedet, og inviterte meg hjem til seg. Jeg gikk ikke hjem før på morgenen...

Jenter er merkelige dyr :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...