Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Mad tv har blitt dårligere med åra. Makan til makkverk Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) If somehow a clone of me was formed, and that clone had a sex change, and then we both had sex, would it be considered masturbation or incest? ja hva sier dere ?? Endret 11. juni 2008 av Mato Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Forsatt sex med et annet menneske. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Da jeg satte av sted til trening var det sol og fint vær, men plutselig begynner det å sludde som satan! Det varer i 30 sekunder så gir deg seg, og jeg kommer frem. På vei hjem igjen er det strålende sol. Det var litt rart. Hvordan går det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Mad tv har blitt dårligere med åra. Makan til makkverk Kunne ikke vært mer enig. Har ikke sett noe særlig på det i det siste, men det lille jeg har sett har vært skuffende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hvorfor viser de hva de skal parodere om FØR det starter? teit. EDIT Endret 11. juni 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvorfor viser de hva de skal parodere om FØR det starter? teit. EDIT hæ? oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hva du under på? Før porgrammet starter,viser MadTv klipp fra programmet. Er meget irriterende. Editen er feiring pga mitt innlegg nr 3000 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Editen er feiring pga mitt innlegg nr 3000Gratulerer. Regner med det blir full fest med hjemmelaget sjampis av heimkok og nyco nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skal ta med sjampis på jobb imorgen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg forstår meg ikke på kvinnfolk. Jeg trodde virkelig at jeg gjorde det, men jeg har innsett at jeg ikke forstår en dritt! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg forstår meg ikke på kvinnfolk. Jeg trodde virkelig at jeg gjorde det, men jeg har innsett at jeg ikke forstår en dritt!Det er nok ikk meningen heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Alle menn sier det minst to ganger i livet- Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg forstår meg ikke på kvinnfolk. Jeg trodde virkelig at jeg gjorde det, men jeg har innsett at jeg ikke forstår en dritt!Det er nok ikk meningen heller. Hvordan da mener du? Mener du at kvinnfolket gjør det med vilje - sender "mixed signals" mener jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvordan da mener du? Mener du at kvinnfolket gjør det med vilje - sender "mixed signals" mener jeg.Nei, jeg mener at 42 (meningen med livet, universet og alt mulig) ikke inkluderer at hannkjønn skal forstå hunnkjønn. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hrmf. Jeg får vel bare begynne å gi faen da, sikkert eneste medisinen. Oppføre meg som en idiot og drite i henne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Alkohol kan også benytes- hvilken sitvasjon har du kommet i egentlig? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vel, jeg har drevet å smådatet en dame en stund nå. Vi har vært ute å spist middag, nå sist så inviterte hun meg med på kino, samt at vi har hengt sammen en god del i den siste tida. Hun ga meg faktisk det klassiske tegnet, *snudde seg etter at vi hadde klemt ha det*. Nå er det gått to dager hvor hun ikke har a) svart på sms, b) tatt telefonen når jeg har ringt. Det er mulig at jeg freaker ut over ingenting, men det er litt frustrerende. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vel, jeg har drevet å smådatet en dame en stund nå. Vi har vært ute å spist middag, nå sist så inviterte hun meg med på kino, samt at vi har hengt sammen en god del i den siste tida. Hun ga meg faktisk det klassiske tegnet, *snudde seg etter at vi hadde klemt ha det*. Nå er det gått to dager hvor hun ikke har a) svart på sms, b) tatt telefonen når jeg har ringt. Det er mulig at jeg freaker ut over ingenting, men det er litt frustrerende. Sett «I Kina spiser de hund»? Drep henne! > Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvis det er noen trøst er du ikke den eneste Quayle. Bare at jeg er kvinnfolket (som ikke forstår mannfolket). *ut og røyke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg