Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Mad tv har blitt dårligere med åra. Makan til makkverk

Kunne ikke vært mer enig. Har ikke sett noe særlig på det i det siste, men det lille jeg har sett har vært skuffende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor viser de hva de skal parodere om FØR det starter? teit.

EDIT :fun:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva du under på?

Før porgrammet starter,viser MadTv klipp fra programmet. Er meget irriterende.

Editen er feiring pga mitt innlegg nr 3000

Lenke til kommentar
Hvordan da mener du? Mener du at kvinnfolket gjør det med vilje - sender "mixed signals" mener jeg.
Nei, jeg mener at 42 (meningen med livet, universet og alt mulig) ikke inkluderer at hannkjønn skal forstå hunnkjønn. :p
Lenke til kommentar

Vel, jeg har drevet å smådatet en dame en stund nå. Vi har vært ute å spist middag, nå sist så inviterte hun meg med på kino, samt at vi har hengt sammen en god del i den siste tida. Hun ga meg faktisk det klassiske tegnet, *snudde seg etter at vi hadde klemt ha det*. Nå er det gått to dager hvor hun ikke har a) svart på sms, b) tatt telefonen når jeg har ringt. Det er mulig at jeg freaker ut over ingenting, men det er litt frustrerende.

Lenke til kommentar
Vel, jeg har drevet å smådatet en dame en stund nå. Vi har vært ute å spist middag, nå sist så inviterte hun meg med på kino, samt at vi har hengt sammen en god del i den siste tida. Hun ga meg faktisk det klassiske tegnet, *snudde seg etter at vi hadde klemt ha det*. Nå er det gått to dager hvor hun ikke har a) svart på sms, b) tatt telefonen når jeg har ringt. Det er mulig at jeg freaker ut over ingenting, men det er litt frustrerende.

Sett «I Kina spiser de hund»?

Drep henne! >:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...