Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel sånn fordi ingen andre kjeder i Norge selger så mye forskjellig manga og tegneserier som Outland.

Har tilogmed sett de bestille bøker rett fra Amazon.com til kanskje 7-8 dollar, og sette prisen til 199,-

Det er en luksus og få gå i en butikk og plukke og bla gjennom, i motsetning til å handle fra nettet der alt er billigere, men man har ingen mulighet til å sjekke ut varen først.

Lenke til kommentar
Sandman er da ganske "mainstream", er det ikke? Finner det jo til og med på skolebiblioteket.

Begge seriene er vel det, husker bare at jeg brukte å tjuvlåne et par eksemplarer fra samlingen til storebror når jeg var mindre, er nok nostalgien som sparker inn.

Men mange andre spennende titler der dog, kjøpte bl.a Loveless der, god Western comic.

Lenke til kommentar

Noen med Koss Portapro her? Jeg prøvde den blå switchen på sida, bytta fra "firm" til "light". Måtte jo teste hvordan det var. Jeg liker ikke "light", men hvordan får jeg den over på "firm" igjen? Bryteren sitter fast! Er det bare å bruke rå makt, eller er det et eller annet triks jeg ikke har skjønt?

Lenke til kommentar
Du vet ikke hvor mye jeg har slitt med det. :wee:
Det er nå bare å slippe putene i retning lenger inn mot hodet så de ikke står i "spenn" før man dytter på den blå switchen. Det er sånt man finner ut første dagen. :tease:
Lenke til kommentar

Jeg har sensurert et innlegg. Som annonseringen på toppen her sier, så skal skittentøysvask og private detaljer holdes vekk fra forumet.

Samtidig har mye fått stå, for å slippe å rydde bort altfor mye, og samtidig gi brukere en mulighet til å svare for seg. Flere slike muligheter blir ikke gitt, og krangling, baksnakking og kommentarer på brukere, navngitte eller kun hinting, vil ikke tolereres - fra noen.

Hva slags historie dere som brukere har med hverandre annet enn direkte på forumet er for meg revnende likegyldig - det skal ikke tas i denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...