Snurreleif Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 I ølready did : ( Angbefalinger til hvor jeg kan kjøpe ellers? Synes 179NoK for Killing Joke (selv om den er genial) på 49 sider + ekstra suff var litt stivt. Leste jo gjennom den på 15minutter eller noe.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er vel sånn fordi ingen andre kjeder i Norge selger så mye forskjellig manga og tegneserier som Outland. Har tilogmed sett de bestille bøker rett fra Amazon.com til kanskje 7-8 dollar, og sette prisen til 199,- Det er en luksus og få gå i en butikk og plukke og bla gjennom, i motsetning til å handle fra nettet der alt er billigere, men man har ingen mulighet til å sjekke ut varen først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Film og t-skjorter kjøpes ikke på Outland, eller ei spill. Tegneserier og bøker kjøpes i massevis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Er litt artig å stå og kikke i den gigantiske obskur-film hylla på Outland på Oslo S, da. Og bare plukke et par filmer man aldri har hørt om men som ser kule ut på coveret. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Mange sære filmer der ja, liker dog at de har både Preacher og Sandman serien der (comics igjen (a) ) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Sandman er da ganske "mainstream", er det ikke? Finner det jo til og med på skolebiblioteket. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Sandman er da ganske "mainstream", er det ikke? Finner det jo til og med på skolebiblioteket. Begge seriene er vel det, husker bare at jeg brukte å tjuvlåne et par eksemplarer fra samlingen til storebror når jeg var mindre, er nok nostalgien som sparker inn. Men mange andre spennende titler der dog, kjøpte bl.a Loveless der, god Western comic. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen med Koss Portapro her? Jeg prøvde den blå switchen på sida, bytta fra "firm" til "light". Måtte jo teste hvordan det var. Jeg liker ikke "light", men hvordan får jeg den over på "firm" igjen? Bryteren sitter fast! Er det bare å bruke rå makt, eller er det et eller annet triks jeg ikke har skjønt? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Prøv å vri headsettet helt inn i sporet. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vet ikke helt hvordan, men det klikka plutselig på plass her. Juhu. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du vet ikke hvor mye jeg har slitt med det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du vet ikke hvor mye jeg har slitt med det. Det er nå bare å slippe putene i retning lenger inn mot hodet så de ikke står i "spenn" før man dytter på den blå switchen. Det er sånt man finner ut første dagen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Det regner! *hoppe opp og ned* Det betyr bort med pollen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Sol i Trondheim Regnet søndag-tirsdag, moro å jobbe på friluft-barnehage ja :thumbsup: Lenke til kommentar
Groet Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 muntligeksamen i morgen. nyere historie. *leseleselese* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 To innlegg fra 3000 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 To innlegg fra 3000 Gratulerer. Hvordan skal det feires? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vet ikke,men skal bruke de siste to innleggene på noe bra (eeeeeeller fotball ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg har sensurert et innlegg. Som annonseringen på toppen her sier, så skal skittentøysvask og private detaljer holdes vekk fra forumet. Samtidig har mye fått stå, for å slippe å rydde bort altfor mye, og samtidig gi brukere en mulighet til å svare for seg. Flere slike muligheter blir ikke gitt, og krangling, baksnakking og kommentarer på brukere, navngitte eller kun hinting, vil ikke tolereres - fra noen. Hva slags historie dere som brukere har med hverandre annet enn direkte på forumet er for meg revnende likegyldig - det skal ikke tas i denne tråden. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg småler hver gang jeg ser avataren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg