Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal bruke helga på å legge om fra dagdøgnrytme til nattskiftrytme. jeeeee..tvinge meg til å være våken på natta og sove om dagen. Glad det er blitt kaldere vær nå, så slipper jeg å få 30+ på rommet mitt når jeg skal sove.

Lenke til kommentar
lulz

dere skal til helga da? om jeg ikke kommer opp til muntlig på mandag. blir det fett :)

Shoppe på mandag, med mammas penger :love: Søndag kommer ei venninne hjem som har vært på utveklsing hele året. Og mandag får jeg vite hva jeg kommer opp i muntlig. OG etter det har jeg bursdag!

Lenke til kommentar
dere skal til helga da? om jeg ikke kommer opp til muntlig på mandag. blir det fett :)
Jobbe fredag, sløve på lørdag.(Ute i sola, forhåpntligvis.) Eller spille Wii. :D Søndag er det jobbing igjen, med deilig lønnstillegg. :D
Lenke til kommentar
Du skal ikke bare se den, men spille den inn? :tease:

-_______________________-

Young Wood er en teit bæsjefestival som tusenvis av ungdommer blir tvunget til å komme til av skolene sine. It sux. Carpe Diem, Superfamily og Erik og Kriss skal visst spille der.

-.-

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Alt på Outland er så latterlig overpriset at du bør ikke kjøpe noe der uansett.

På bøker er de da slett ikke ille? Engelsk fantasy er det jo greit å finne der. (Men det er jo billigere og like enkelt på nett.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...