Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er ikke en fin lørdag. Jeg må øve bass til fingra detter av, få tak i en saksofonist, stresse, komme meg til byen, drikke sammen med noen folk jeg ikke kjenner i kveld, etc.

Hørtes ikke sååå fælt ut. Du kan bli kjent med nye mennesker og gjøre en saksofonist glad :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*gi klem til Kibs*

 

Noe vi kan gjøre for at dagen din skal bli bedre da? :)

Ja. Skyt meg. Da redder dere meg fra onsdag også!

 

*rekke opp en hånd*

 

Har ikke noe mat i huset annet enn pizza og kan ikke ta med valpen inn på meny -> ikke frokost.

Har drukket en kopp gløgg og en kopp te for å døyve sulten, men det eneste det hjalp på var dobesøk :thumbdown: Kunne gått på statoil, men bikkja fryser ihjel.

*klemme* skal vi syte sammen?

 

Hørtes ikke sååå fælt ut. Du kan bli kjent med nye mennesker og gjøre en saksofonist glad :)

Øh. Jeg er ikke typen til å bli kjent med nye folk irl. Og jeg tviler vel på at saksofonisten blir glad. Ikke at jeg vet hvem h*n er, da, men.

 

Det da ingen som tvinger deg på fest..? Du har ett valg.

Må koble av litt.

Lenke til kommentar
Øh. Jeg er ikke typen til å bli kjent med nye folk irl. Og jeg tviler vel på at saksofonisten blir glad. Ikke at jeg vet hvem h*n er, da, men.

Du burde prøve mennesker irl også... De biter ikke, sånn som eventyrene sier :p Og siden du ikke enda vet hvem saksofonisten er, så kan du ikke vite hvordan personen reagerer ;)

Lenke til kommentar
Øh. Jeg er ikke typen til å bli kjent med nye folk irl. Og jeg tviler vel på at saksofonisten blir glad. Ikke at jeg vet hvem h*n er, da, men.

Du burde prøve mennesker irl også... De biter ikke, sånn som eventyrene sier :p Og siden du ikke enda vet hvem saksofonisten er, så kan du ikke vite hvordan personen reagerer ;)

Å, tro meg, de biter. Altfor ofte. I alle fall saksofonister.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Du burde prøve mennesker irl også... De biter ikke, sånn som eventyrene sier :p Og siden du ikke enda vet hvem saksofonisten er, så kan du ikke vite hvordan personen reagerer ;)

Jeg har prøvd nye mennesker irl også. Men jeg har en tendens til å bare treffe kjipe mennesker og/eller de som ikke vil bli kjent med meg. Jeg vet at ingen blir glad for å få et spørsmål om de kan lære seg en sang til dagen etter, for da er det øvelse.

 

Koble av her ^^

Må til byen. Der kommer jeg til å være hos noen venninner. Det er de som har fest.

 

Å, tro meg, de biter. Altfor ofte. I alle fall saksofonister.

HAH! Der ser dere!!! :cry:

 

@Mushi: vanskelig når man ikke har råd. Kan du ikke lage noe selv?

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Hvilken rase er hunden din mushi?

Kinesisk nakenhund lol.

 

Jeg har prøvd nye mennesker irl også. Men jeg har en tendens til å bare treffe kjipe mennesker og/eller de som ikke vil bli kjent med meg. Jeg vet at ingen blir glad for å få et spørsmål om de kan lære seg en sang til dagen etter, for da er det øvelse.

Jeg er kul, kom hit. :innocent:

Lenke til kommentar
God natt til alle som vil ha.

Hva om man vil ha en god natt, men ikke får det? :(

Da var natta over, hvordan var natta di?

Jeg sov såå godt :)

De som ikke fikk en god natt. I feel you.

 

Skal steke meg egg og bacon snart. Nammenam.

Så skal jeg se Saw 4 med en venn i kveld.

Om noen lurte :!:

 

Og er visst ikke bare meg osm misliker folk nei.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...