Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jomfru Rebecca. :o "Du, kompisn min henta oss på flyplassn i trondheim på fredag, så drekk vi oss dritings, finn et par mindreårige, gjør unævnelige ting, bruka ca 2 daga på søv av oss hangovern, å så e det rætt tel værnes førr å bli zombia i regi av heimeværnet" Planlegging av innreise til Heimevernet er begynt. Hadde akkurat en morsom samtale med en kompis Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er sant som Pepsico sier^^. *mystisk fortellerstemme*. Hun er neppe noen erkejomfru.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Å? Er hun jomfru? Spør ikke meg, men hun elsket Chopin som syvåring, og slike jenter kan ikke være noe annet enn dydige. Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vil forresten informere om at jeg har liksom-helg snart. Med fri (studiedager) i morgen og torsdag, før vi har slutturdering i mediefagene på fredag. Håper bare jeg får skaffet nye gitarstrenger i dag så jeg har noe å gjøre på i "helgen". Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hun lyver. Its all an act :o Hun har sikkert pult rundt som hvilket som helst annet ludder. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har vi en Keys-fan i kaféen? Tror du virkelig sånn om meg </3 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ...Planlegging av innreise til Heimevernet er begynt.... Så du skal til Værnes? Hehe, du får ha det artig Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 kim : kanskje det er psykisk? no stress eller bekymringer osv.? Vet ikke helt, er egentlig ganske rolig osv. Kan tenke meg det er litt pga at jeg ikke har skikkelig døgnrytme. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Friminutt over ><, prekas Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Å? Er hun jomfru? Spør ikke meg, men hun elsket Chopin som syvåring, og slike jenter kan ikke være noe annet enn dydige. Hun lyver. Its all an act :o Hun har sikkert pult rundt som hvilket som helst annet ludder. Heilage: Det høres litt ekkelt ut. o_O Skarstad: Jeg hadde en venninne som er oppvokst med å spille klassisk piano og elsket det (vet ikke om hun liker det fremdeles), hun er like gammel som meg (17) og venter sitt andre barn, med to forskjellige fedre, vel å merke, og hun har vært bortpå omtrent alt av STD's som jeg kommer på som ikke er livstruende på en eller annen måte. Noen burde lære jentungen å bruke kondom. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hun lyver. Its all an act :o Hun har sikkert pult rundt som hvilket som helst annet ludder. Første ordet som dukket opp i hodet mitt var tunnel. Døgnrytme er oppskrytt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skarstad: Jeg hadde en venninne som er oppvokst med å spille klassisk piano og elsket det (vet ikke om hun liker det fremdeles), hun er like gammel som meg (17) og venter sitt andre barn, med to forskjellige fedre, vel å merke, og hun har vært bortpå omtrent alt av STD's som jeg kommer på som ikke er livstruende på en eller annen måte. Noen burde lære jentungen å bruke kondom. Ah, en mulighet til å ta i bruk verdens dummeste ordtak: det er unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde en venninne som er oppvokst med å spille klassisk piano og elsket det (vet ikke om hun liker det fremdeles), hun er like gammel som meg (17) og venter sitt andre barn, med to forskjellige fedre, vel å merke, og hun har vært bortpå omtrent alt av STD's som jeg kommer på som ikke er livstruende på en eller annen måte. Noen burde lære jentungen å bruke kondom. Vi må sende noen til å kjøpe gummi og bananer! frivillige? kittycat? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skarstad: Jeg hadde en venninne som er oppvokst med å spille klassisk piano og elsket det (vet ikke om hun liker det fremdeles), hun er like gammel som meg (17) og venter sitt andre barn, med to forskjellige fedre, vel å merke, og hun har vært bortpå omtrent alt av STD's som jeg kommer på som ikke er livstruende på en eller annen måte. Noen burde lære jentungen å bruke kondom. Ah, en mulighet til å ta i bruk verdens dummeste ordtak: det er unntaket som bekrefter regelen. Det er da det er kjekt å ha et annet eksempel? Min kjære halvsøster. 35 år, blir 36 i år, og jeg tror hun venter sitt åttende barn, med ikke mindre enn seks forskjellige fedre. Spilt fiolin og danset ballett siden hun var fire år gammel. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Døgnrytme er oppskrytt. Skikkelig døgnrytme er roten til alt.. godt. Roter jeg det til med alternative leggetider, kommer jeg meg aldri opp igjen og plutselig er jeg i en ond sirkel. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Døgnrytme er oppskrytt. Skikkelig døgnrytme er roten til alt.. godt. Roter jeg det til med alternative leggetider, kommer jeg meg aldri opp igjen og plutselig er jeg i en ond sirkel. Samma her. Dårlig døgnrytme gjør meg irritert. Riktig gir meg godt humør og en letter hverdag. Men det er nok individuelt gitt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva? Jeg? Noes! Send Aidskake. Hun har strap-on. Det er vanskelig å komme seg opp om man sover for lenge vertfall. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det faktum at jeg bare er kreativ om natten ødelegger prinsippet med god døgnrytme. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 God døgnrytme er alt. Jeg er en arbeidsløs trygdesnylter, men jeg har fortsatt ok døgnrytme. Det er koselig. For om jeg vil, så kan jeg faktisk rekke ting som stenger klokka 3. Står opp mellom 09:00 og 12:00 til vanlig. Det varierer, men i det siste har jeg aldri stått opp etter 12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg