Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jomfru Rebecca. :o

"Du, kompisn min henta oss på flyplassn i trondheim på fredag, så drekk vi oss dritings, finn et par mindreårige, gjør unævnelige ting, bruka ca 2 daga på søv av oss hangovern, å så e det rætt tel værnes førr å bli zombia i regi av heimeværnet"

Planlegging av innreise til Heimevernet er begynt. Hadde akkurat en morsom samtale med en kompis :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å? Er hun jomfru?

Spør ikke meg, men hun elsket Chopin som syvåring, og slike jenter kan ikke være noe annet enn dydige.

Hun lyver. Its all an act :o

Hun har sikkert pult rundt som hvilket som helst annet ludder.

Heilage: Det høres litt ekkelt ut. o_O

Skarstad: Jeg hadde en venninne som er oppvokst med å spille klassisk piano og elsket det (vet ikke om hun liker det fremdeles), hun er like gammel som meg (17) og venter sitt andre barn, med to forskjellige fedre, vel å merke, og hun har vært bortpå omtrent alt av STD's som jeg kommer på som ikke er livstruende på en eller annen måte. Noen burde lære jentungen å bruke kondom.

Lenke til kommentar
Skarstad: Jeg hadde en venninne som er oppvokst med å spille klassisk piano og elsket det (vet ikke om hun liker det fremdeles), hun er like gammel som meg (17) og venter sitt andre barn, med to forskjellige fedre, vel å merke, og hun har vært bortpå omtrent alt av STD's som jeg kommer på som ikke er livstruende på en eller annen måte. Noen burde lære jentungen å bruke kondom.

Ah, en mulighet til å ta i bruk verdens dummeste ordtak: det er unntaket som bekrefter regelen.

Lenke til kommentar
Jeg hadde en venninne som er oppvokst med å spille klassisk piano og elsket det (vet ikke om hun liker det fremdeles), hun er like gammel som meg (17) og venter sitt andre barn, med to forskjellige fedre, vel å merke, og hun har vært bortpå omtrent alt av STD's som jeg kommer på som ikke er livstruende på en eller annen måte. Noen burde lære jentungen å bruke kondom.

Vi må sende noen til å kjøpe gummi og bananer! frivillige? kittycat? :p

Lenke til kommentar

Ah, en mulighet til å ta i bruk verdens dummeste ordtak: det er unntaket som bekrefter regelen.

Det er da det er kjekt å ha et annet eksempel? Min kjære halvsøster. 35 år, blir 36 i år, og jeg tror hun venter sitt åttende barn, med ikke mindre enn seks forskjellige fedre. Spilt fiolin og danset ballett siden hun var fire år gammel. :wee:

Lenke til kommentar
Døgnrytme er oppskrytt.

Skikkelig døgnrytme er roten til alt.. godt. Roter jeg det til med alternative leggetider, kommer jeg meg aldri opp igjen og plutselig er jeg i en ond sirkel.

Samma her. Dårlig døgnrytme gjør meg irritert. Riktig gir meg godt humør og en letter hverdag. Men det er nok individuelt gitt

Lenke til kommentar

God døgnrytme er alt. Jeg er en arbeidsløs trygdesnylter, men jeg har fortsatt ok døgnrytme. Det er koselig. For om jeg vil, så kan jeg faktisk rekke ting som stenger klokka 3.

Står opp mellom 09:00 og 12:00 til vanlig. Det varierer, men i det siste har jeg aldri stått opp etter 12.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...