Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hva er en "Hva om"-lek?
For å illustrere det så setter jeg bare i gang:

Hva ville folket gjort om de skulle tatt livet av den ene personen de hater mest av alt på denne jord?

Hva som helst bare det hadde gått litt fort. Vil helst at han skal lide, men er egentlig alt for utolmodig til å utsette det mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
En annen fin metode er å stappe piggtråd inn i et rør. Så stapper du røret opp i rumpa deres. LANGT! Så drar du ut røret slik at piggtråden blir igjen og binder piggtrden fast i et tre eller ett eller annet som de ikke når bort i. Så etterlater man dem alene. Prøver de å dra ut piggtråden så river de også ut endetarmen sin og blør ihjel. Gjør de ingenting så dør de av kulde, tørst eller sult.

Men hva i helv.... :dontgetit:

Lenke til kommentar
En annen fin metode er å stappe piggtråd inn i et rør. Så stapper du røret opp i rumpa deres. LANGT! Så drar du ut røret slik at piggtråden blir igjen og binder piggtrden fast i et tre eller ett eller annet som de ikke når bort i. Så etterlater man dem alene. Prøver de å dra ut piggtråden så river de også ut endetarmen sin og blør ihjel. Gjør de ingenting så dør de av kulde, tørst eller sult.

Klassiker! :D

Lenke til kommentar
Hva er en "Hva om"-lek?
For å illustrere det så setter jeg bare i gang:

Hva ville folket gjort om de skulle tatt livet av den ene personen de hater mest av alt på denne jord?

Først psyket vedkommende ned med psykisk terror, så litt vanntortur før jeg hadde satt dem til den funky torturmaskina jeg ikke husker hva heter i farten. Det går ut på at man har en pyramide, så er man plassert naken oppå den, festa i en strikk eller noe elastisk slik at man "spretter" opp og ned på den til man revner. Stort sett er man plassert og fikset sånn at man ikke kan vri seg ut av stilling og spissen er midt mellom penis og anus, den berømte skrukken eller hva søren det heter. Funker også flott på jenter. De revner like greit som gutta ^^

Lenke til kommentar

Jeg ville stukket en bambusstilk opp i rassen på personen, siden bambusstilker vokser relativt fort. Tenkt deg at noe vokser seg sakte opp gjennom tarmene dine.

Jeg hadde rett da jeg tippet i mitt stille sinn at det var Lars som hadde gitt deg den ideen, Anfall. ^^

Lenke til kommentar

Fortell mer, bestefar! Mer!

Lenke til kommentar
Tja, vet ikke om jeg hater noen i det hele tatt, selv om det en person som nylig klatret til topps av "folk jeg vil skade og se lide"-listen min.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg ville stukket en bambusstilk opp i rassen på personen, siden bambusstilker vokser relativt fort. Tenkt deg at noe vokser seg sakte opp gjennom tarmene dine.

Jeg hadde rett da jeg tippet i mitt stille sinn at det var Lars som hadde gitt deg den ideen, Anfall. ^^

Jeg sa jo at jeg hadde fått hjelp. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...