henbruas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, jeg bare påpeker at det du sa innebærer akkurat det samme som de fleste skoleskytingene i USA. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, jeg bare påpeker at det du sa innebærer akkurat det samme som de fleste skoleskytingene i USA.Men så har jeg aldri sagt at jeg har planer om å gjøre det heller da. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, jeg bare påpeker at det du sa innebærer akkurat det samme som de fleste skoleskytingene i USA. At om jeg skal ta mitt liv så skal jeg jammen ta med meg en hel del andre i samme slengen mener du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det er farlig å leke "Hva om"-leken vet du quayle. Apropos det. Er det noen som blir med på en runde "hva om"? Vi kan finne noen skikkelig sære ting og ta utgangspunkt i Endret 11. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 God morgen gutter og jenter. =] Ja, har akkurat stått opp her Sovnet ganske sent. Prøve rundt 12 tiden men det gikk ganske dårlig. Prøvde igjen rundt halv 4 tiden som endte med at jeg sovnet 6... Glad jeg ikke skulle ha skole idag. For da hadde jeg ikke fått sovnet noe i det hele og det store siden jeg står opp rundt 6 tiden Så hvordan står det til her da? =] Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 At om jeg skal ta mitt liv så skal jeg jammen ta med meg en hel del andre i samme slengen mener du? Ja, nettopp. Hva er en "Hva om"-lek? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skulle gjerne deltatt Lars, men jeg holder på å pakke sammen for dagen jeg. Kommer vel innom når jeg får kommet meg hjem igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hva er en "Hva om"-lek?For å illustrere det så setter jeg bare i gang:Hva ville folket gjort om de skulle tatt livet av den ene personen de hater mest av alt på denne jord? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Jeg ville gått på det psykiske. Jeg hadde gått inn for å knuse mennesket, ødelegge deres sosiale nettverk, fortalt dem hvorfor jeg (og alle andre) hater mennesket, gjerne litt lett vold og, for så å stenge mennesket inne i et lite rom med en ladd pistol, med en kule, selvsagt. (: Edit: gratulerer med felles ekteskapslov, forresten \o/ Endret 11. juni 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hva med å bare dytte personen utfor et stup og få det til å se ut som et uhell? Det er da ikke verdt å ødelegge sitt eget liv for at noen andre skal dø. Er den vedtatt? Finner ingenting i nettavisene. Endret 11. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvorfor virker internett på en data, men ikke den andre!!!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 En liten injekson med insulin hadde også funka bra. Ikke så lett å spore. Men ikke så veldig tilfredstillende om man virkelig hater dem og vil se dem lide. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 lars: jeg hadde først kappa av tær, tå for tå. med 24 timer mellom hver tå. så hadde jeg klippet av testiklene. Ventet en uke, før jeg hadde brukt dryppe metoden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Edit: gratulerer med felles ekteskapslov, forresten \o/ Ja graulerer. Var sannelig på tide. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 lars: jeg hadde først kappa av tær, tå for tå. med 24 timer mellom hver tå. så hadde jeg klippet av testiklene. Ventet en uke, før jeg hadde brukt dryppe metoden.En annen fin metode er å stappe piggtråd inn i et rør. Så stapper du røret opp i rumpa deres. LANGT! Så drar du ut røret slik at piggtråden blir igjen og binder piggtrden fast i et tre eller ett eller annet som de ikke når bort i. Så etterlater man dem alene. Prøver de å dra ut piggtråden så river de også ut endetarmen sin og blør ihjel. Gjør de ingenting så dør de av kulde, tørst eller sult. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Note to self: Aldri stå på feil side i en av Lars' hjertesaker. >.> Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 lars: jeg hadde først kappa av tær, tå for tå. med 24 timer mellom hver tå. så hadde jeg klippet av testiklene. Ventet en uke, før jeg hadde brukt dryppe metoden.En annen fin metode er å stappe piggtråd inn i et rør. Så stapper du røret opp i rumpa deres. LANGT! Så drar du ut røret slik at piggtråden blir igjen og binder piggtrden fast i et tre eller ett eller annet som de ikke når bort i. Så etterlater man dem alene. Prøver de å dra ut piggtråden så river de også ut endetarmen sin og blør ihjel. Gjør de ingenting så dør de av kulde, tørst eller sult. oh, pictures Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Note to self: Aldri stå på feil side i en av Lars' hjertesaker. >.> Stjeler den noten jeg Oh, gratulerer jeg også. Tro om folk kommer til å bli mer liberale når det kommer til dette også? Endret 11. juni 2008 av Lednar Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 En liten injekson med insulin hadde også funka bra. Ikke så lett å spore. Men ikke så veldig tilfredstillende om man virkelig hater dem og vil se dem lide. Jeg kan tilby insulin om dette blir aktuelt. Har en hel mengde liggende i kjøleskapet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg