Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen gutter og jenter. =]

Ja, har akkurat stått opp her :p Sovnet ganske sent. Prøve rundt 12 tiden men det gikk ganske dårlig. Prøvde igjen rundt halv 4 tiden som endte med at jeg sovnet 6... Glad jeg ikke skulle ha skole idag. For da hadde jeg ikke fått sovnet noe i det hele og det store siden jeg står opp rundt 6 tiden :dontgetit:

Så hvordan står det til her da? =]

Lenke til kommentar

Jeg ville gått på det psykiske. Jeg hadde gått inn for å knuse mennesket, ødelegge deres sosiale nettverk, fortalt dem hvorfor jeg (og alle andre) hater mennesket, gjerne litt lett vold og, for så å stenge mennesket inne i et lite rom med en ladd pistol, med en kule, selvsagt. (:

Edit: gratulerer med felles ekteskapslov, forresten \o/

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Hva med å bare dytte personen utfor et stup og få det til å se ut som et uhell? Det er da ikke verdt å ødelegge sitt eget liv for at noen andre skal dø.

Er den vedtatt? Finner ingenting i nettavisene.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
lars: jeg hadde først kappa av tær, tå for tå. med 24 timer mellom hver tå. så hadde jeg klippet av testiklene. Ventet en uke, før jeg hadde brukt dryppe metoden.
En annen fin metode er å stappe piggtråd inn i et rør. Så stapper du røret opp i rumpa deres. LANGT! Så drar du ut røret slik at piggtråden blir igjen og binder piggtrden fast i et tre eller ett eller annet som de ikke når bort i. Så etterlater man dem alene. Prøver de å dra ut piggtråden så river de også ut endetarmen sin og blør ihjel. Gjør de ingenting så dør de av kulde, tørst eller sult.
Lenke til kommentar
lars: jeg hadde først kappa av tær, tå for tå. med 24 timer mellom hver tå. så hadde jeg klippet av testiklene. Ventet en uke, før jeg hadde brukt dryppe metoden.
En annen fin metode er å stappe piggtråd inn i et rør. Så stapper du røret opp i rumpa deres. LANGT! Så drar du ut røret slik at piggtråden blir igjen og binder piggtrden fast i et tre eller ett eller annet som de ikke når bort i. Så etterlater man dem alene. Prøver de å dra ut piggtråden så river de også ut endetarmen sin og blør ihjel. Gjør de ingenting så dør de av kulde, tørst eller sult.

oh, pictures :cry:

Lenke til kommentar
Note to self: Aldri stå på feil side i en av Lars' hjertesaker. >.>

Stjeler den noten jeg :cry:

Oh, gratulerer jeg også. Tro om folk kommer til å bli mer liberale når det kommer til dette også? :hmm:

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...