NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Æsj. Da ble historien straks mye mindre morsom. Du er nok for snill tenker jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ikke snill nok da. Tenk på rumpa til stakkaren. Men det blir jo litt ris til egen bak også da. Om han blir skikkelig sår så kan hun ikke bruke han til enkelte andre ting heller Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg drømte at L4r5 døde i natt. Wtf lzzm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg drømte at L4r5 døde i natt. Wtf lzzm. Noe spennende? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noe spennende?w4s c4ke. ^^Gravøl er en sær skikk. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du døde, hvor jævla spennende kunne det vært da mann? Lurer du på om du får en heltedød eller om du bare pingler ut og dør av en sykdom? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du døde, hvor jævla spennende kunne det vært da mann? Lurer du på om du får en heltedød eller om du bare pingler ut og dør av en sykdom? Kunne jo hende jeg gikk ut med et brak da... Skal jeg ta livet av meg f.eks. skal jeg ta masse c4 på kroppen. Pakke masse skruer og skit rundt. Så skal jeg lage en knapp med en diameter på 30cm. Male den rød. op skrive "trykk her" så skal jeg dra på konsert og stagedive. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noe spennende? Nah, mer eller mindre triste greier det der. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du døde, hvor jævla spennende kunne det vært da mann? Lurer du på om du får en heltedød eller om du bare pingler ut og dør av en sykdom? Kunne jo hende jeg gikk ut med et brak da... Skal jeg ta livet av meg f.eks. skal jeg ta masse c4 på kroppen. Pakke masse skruer og skit rundt. Så skal jeg lage en knapp med en diameter på 30cm. Male den rød. op skrive "trykk her" så skal jeg dra på konsert og stagedive. Aha, spennende plan. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du døde, hvor jævla spennende kunne det vært da mann? Lurer du på om du får en heltedød eller om du bare pingler ut og dør av en sykdom? gjetter vilt på siste ^^ Jeg kom forresten ikke opp i eksamen idag^^ Jeg har feeerie (noe jeg egentlig har hatt de to siste ukene også da, men nå er det fo sho! ) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du døde, hvor jævla spennende kunne det vært da mann? Lurer du på om du får en heltedød eller om du bare pingler ut og dør av en sykdom? Kunne jo hende jeg gikk ut med et brak da... Skal jeg ta livet av meg f.eks. skal jeg ta masse c4 på kroppen. Pakke masse skruer og skit rundt. Så skal jeg lage en knapp med en diameter på 30cm. Male den rød. op skrive "trykk her" så skal jeg dra på konsert og stagedive. Note to self: "Ikke dra på en konsert hvor Lars kan tenkes å være tilstede." Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fikk beskjed om at vi fikk melding om muntlig klokka 9. Nå sier de at vi får høre det klokka 14:30(etter at vi har feira og vært glade en stund) Jeg er pisse sur på ledelsen her Meeen vi slapp!!! :D I R HAPPIE!!!! :green: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kunne jo hende jeg gikk ut med et brak da... Skal jeg ta livet av meg f.eks. skal jeg ta masse c4 på kroppen. Pakke masse skruer og skit rundt. Så skal jeg lage en knapp med en diameter på 30cm. Male den rød. op skrive "trykk her" så skal jeg dra på konsert og stagedive. I drømmen min var det mer sånn: Ukjent person: "L4r5 er død.." Jeg: "ahh.. chill!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 I drømmen min var det mer sånn:Ukjent person: "L4r5 er død.." Jeg: "ahh.. chill!" Håper dere drakk masse i gravølet mitt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 I drømmen min var det mer sånn:Ukjent person: "L4r5 er død.." Jeg: "ahh.. chill!" Håper dere drakk masse i gravølet mitt. Hvilket gravøl? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skrives flybillett med to l-er, eller? x] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skrives flybillett med to l-er, eller? x] http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skrives flybillett med to l-er, eller? x] fllybilet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kunne jo hende jeg gikk ut med et brak da... Skal jeg ta livet av meg f.eks. skal jeg ta masse c4 på kroppen. Pakke masse skruer og skit rundt. Så skal jeg lage en knapp med en diameter på 30cm. Male den rød. op skrive "trykk her" så skal jeg dra på konsert og stagedive. Så med andre ord kunne du like så godt gått på Columbine High? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Så med andre ord kunne du like så godt gått på Columbine High?Nei. Jeg er ikke amerikaner.Men om du via en stråmann prøver å påstå at jeg er i stand til å drepe, så ja det er jeg nok. Det tror jeg vi alle er gitt den rette stimuli og opplevelser. Endret 11. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg