Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tasser og henter hjemmebakte sjokoladekjeks og cola, jeg. Så vandrer jeg mest sannsynlig ut til hesten en tur hvis det slutter å blåse.

Edit: Deeet så det ikke helt ut til å ville gjøre, ne.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Nei. Jeg bor i Bergen, ca. 8 km fra sentrum. Kjæresten min sin familie eier en går derimot. Men vi har bare en fjording og noen høns og kaniner her. Pluss to kornåkre. Eller er det tre? Jada.

Kewlt. Jeg hadde liksom ikke forestilt meg deg med en hest. (Nei, ikke på noen som helst måte.) Man lærer noe nytt hver dag. Hester er skumle.

Lenke til kommentar
Nei. Jeg bor i Bergen, ca. 8 km fra sentrum. Kjæresten min sin familie eier en går derimot. Men vi har bare en fjording og noen høns og kaniner her. Pluss to kornåkre. Eller er det tre? Jada.
Hahahaha! SMÅBRUKERE! :tease:

Dritskumle faktisk. De biter!
Neh. Men jeg blir syk av dem. =/
Lenke til kommentar
Kewlt. Jeg hadde liksom ikke forestilt meg deg med en hest. (Nei, ikke på noen som helst måte.) Man lærer noe nytt hver dag. Hester er skumle.
Nesj. Ikke Siggur, i hvert fall. Bortsett fra at han absolutt ikke liker å få hovene renset og ikke tar bitt så greit så er han en veldig grei hest. Han var i hvert fall veldig ivrig etter å trave i går. Satte kjæresten på hest med sal for første gang og sendte ham ned veien. Søsteren spurte, da han var kommet halvveis nedi veien "Du lærte ham å stoppe, ikke sant?". :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...