Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ah... Nå begynner pillene å virke. Klør litt mindre og ser litt mere nå.

Jeg har sånne koselige allergipiller med rød trekant på. De funker fort som faen, men man kan visstnok bli sløv av dem. Har ikke merka noe til det jeg da. Enda jeg tar gjerne trippel dose om jeg er skikkelig ille. Men en kamerat av meg blir jævlig surrete om han tar de. Mulig det er individuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både reisesyketabletter og allergipiller er jo antihistaminer da. Nå har jeg gått på antihistaminer i diverse utgaver så lenge jeg kan huske. Det er muligens derfor jeg tåler de. Av antihistaminer tror jeg at jeg har gått på fast: Teldanex, zyrtec, polaramin, aerius, phenamin +++ Husker ikke hva jeg fikk før jeg begynte på teldanex i 10-11 års alderen men da gikk jeg på noe annet.

Har også fått sånne små blå sovepiller som også er antihistaminer. De samme som Anfall bruker. Husker ikke navnet på dem.

Edit: Vallergan heter de.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Altså. Jeg fatter ikke folk som tåler rød trekant. ._.

Om jeg tar en sånn reisesykepille så kan man rett og slett glemme å holde meg våken. Jeg slokner. ._.

Man sovner jo litt lettere, men er ikke noe problem å holde seg våken hvis man må, eller hvis kroppen har bestemt seg for det. x) Er ikke alltid de funker Oo

Lenke til kommentar
Man sovner jo litt lettere, men er ikke noe problem å holde seg våken hvis man må, eller hvis kroppen har bestemt seg for det. x) Er ikke alltid de funker Oo
Ikke noe problem MY ASS.

Jeg sovnet midt i en krangel. 3-4 ganger. Smått flaut, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

Hehe. De vallergana som du går på anfall. Jeg kan bruke de som vanlig allergipiller jeg. Har gjort det flere ganger. Blir ikke særtlig trøtt på de. Ble det helt i starten, men er ikke noen vits for meg å ta sånne for å sove lenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ikke noe problem MY ASS.

Jeg sovnet midt i en krangel. 3-4 ganger. Smått flaut, når jeg tenker meg om.

Midt i en krangel faktisk. :!: Man blir sløv i begynnelsen, men venter man en stund virker det som det går over litt.

Lenke til kommentar
Midt i en krangel faktisk. :!: Man blir sløv i begynnelsen, men venter man en stund virker det som det går over litt.
Det var da 3-4 timer siden jeg tok de teite pillene. Jeg hadde sovet i 4-5 timer allerede. ._.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...