Eplefe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hesten refuserer bittet, og jeg klarer ikke å dytte bittet inn samtidig som jeg presser fingrene i munnviken på ham. Gawd. I tillegg er han så latterlig oppblåst etter å ha forspist seg i tre dager nå at det er skremmende. Nesten så salen hans blir for liten til ham, jo. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Han er så dum. Vi gir ham svar på spørsmålene han stiller oss, han sier det er feil, og omformulerer svaret LITT før han kaller det riktig. Svaret er i bunn og grunn det samme. Argh. Drap. Ja. Skummelt lik Naturfag-læreren min, var nesten som om det var flaut for han at elever hadde rett o.0 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hester. Usj. Presse i munnvikene med lang/ og pekefinger, mens tomlene ligger på utsiden av bittet, klar til å dytte det inn? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 th. Det er et bitt. Presser jeg med tomlene risikerer jeg å bli bitt. Jeg foretrekker å presse med tomlene og så dra bittet inn etter ringene fremfor å dytte hendene mine inn i munnen på dyret, men det hjelper lite når han kaster på hodet. Hadde han bare refusert hadde det heller vært en ting. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Åja, trodde det var en annen form for hest vi snakket om. x] Ooooog så er man kommet ut ifra eksamen, gitt greit egentlig. Hun ble veldig imponert av at jeg hadde et bilde med! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 th. Det er et bitt. Presser jeg med tomlene risikerer jeg å bli bitt. Jeg foretrekker å presse med tomlene og så dra bittet inn etter ringene fremfor å dytte hendene mine inn i munnen på dyret, men det hjelper lite når han kaster på hodet. Hadde han bare refusert hadde det heller vært en ting. har du kke mulighet til å dytte på kantene uten å ha fingrene mellom tennene? Jaja, hester er æsj uansett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Neeii. Det er kjekt å ri. Men han er så matvrak, og svelger luft. Så han er oppblåst. Jeg får jo ikke strammet gjorden skikkelig. Hvis han promper mens jeg sitter oppå så blir jo salgjorden plutselig slakk igjen. :| Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Åja, trodde det var en annen form for hest vi snakket om. x] Ooooog så er man kommet ut ifra eksamen, gitt greit egentlig. Hun ble veldig imponert av at jeg hadde et bilde med! Sa det jo, pus Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Åja, trodde det var en annen form for hest vi snakket om. x] Ooooog så er man kommet ut ifra eksamen, gitt greit egentlig. Hun ble veldig imponert av at jeg hadde et bilde med! Sa det jo, pus Vet det. ^^ Så forresten han der loffen-fyren her om dagen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 morn og alt det der, folkens. sol og fint vær ute i dag jo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 morn og alt det der, folkens. sol og fint vær ute i dag jo whatever Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kan noen tyde en setning for meg? It goes like this: :in 2057 EU introduce su new geeinsam sprog "Euro-talk" kai the vieux sprogs esse forbjudado Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 morn og alt det der, folkens. sol og fint vær ute i dag jo whatever ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Someone's in a bad mood. Not rly. Bare trøtt og jævlig og tett pga. pollen og øyne som renner og generelt sytete i dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Aw. *gi allergitabletter til* Jeg burde muligens ta dem jeg og, før jeg gir hesten et nytt forsøk med sal og sånn. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kan noen tyde en setning for meg?It goes like this: :in 2057 EU introduce su new geeinsam sprog "Euro-talk" kai the vieux sprogs esse forbjudado I 2057 vil EU introdusere ett nytt enhetsspråk, "Euro-snakk", å benytte andre språk blir forbudt.(?) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 I 2057 vil EU introdusere ett nytt enhetsspråk, "Euro-snakk", å benytte andre språk blir forbudt.(?)Ah. Det gir jo mening jo. Danke. ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) I 2057 vil EU introdusere ett nytt enhetsspråk, "Euro-snakk", å benytte andre språk blir forbudt.(?)Ah. Det gir jo mening jo. Danke. ^^ Bitte. Jeg gjetter egentlig bare altså så det er ikke sikkert det er helt riktig altså. Hvor du har funnet det der da? Edit: Å benytte de gamle språkene blir forbudt kanskje. Jeg kan ikke fransk nemlig, men sjekket vieux nå, det betyr gammel. Endret 11. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg