Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hesten refuserer bittet, og jeg klarer ikke å dytte bittet inn samtidig som jeg presser fingrene i munnviken på ham. Gawd. I tillegg er han så latterlig oppblåst etter å ha forspist seg i tre dager nå at det er skremmende. Nesten så salen hans blir for liten til ham, jo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han er så dum.

Vi gir ham svar på spørsmålene han stiller oss, han sier det er feil, og omformulerer svaret LITT før han kaller det riktig. Svaret er i bunn og grunn det samme. Argh. Drap. Ja.

Skummelt lik Naturfag-læreren min, var nesten som om det var flaut for han at elever hadde rett o.0

Lenke til kommentar

th. Det er et bitt. Presser jeg med tomlene risikerer jeg å bli bitt. Jeg foretrekker å presse med tomlene og så dra bittet inn etter ringene fremfor å dytte hendene mine inn i munnen på dyret, men det hjelper lite når han kaster på hodet. Hadde han bare refusert hadde det heller vært en ting.

Lenke til kommentar
th. Det er et bitt. Presser jeg med tomlene risikerer jeg å bli bitt. Jeg foretrekker å presse med tomlene og så dra bittet inn etter ringene fremfor å dytte hendene mine inn i munnen på dyret, men det hjelper lite når han kaster på hodet. Hadde han bare refusert hadde det heller vært en ting.

har du kke mulighet til å dytte på kantene uten å ha fingrene mellom tennene? Jaja, hester er æsj uansett. :p

Lenke til kommentar
I 2057 vil EU introdusere ett nytt enhetsspråk, "Euro-snakk", å benytte andre språk blir forbudt.(?)
Ah. Det gir jo mening jo. Danke. ^^

Bitte.

Jeg gjetter egentlig bare altså så det er ikke sikkert det er helt riktig altså. Hvor du har funnet det der da?

Edit: Å benytte de gamle språkene blir forbudt kanskje. Jeg kan ikke fransk nemlig, men sjekket vieux nå, det betyr gammel.

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...