Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har rota meg innom denne delen av forumet nå - tok litt tid før jeg fant denne tråden, iogmed at den het "siste ordet" tidligere. Menmen, ferdig med vgs, muglighet for at NN og\eller BM eksamen må tas opp, men det får vi ta når det kommer.

Siste dagen på skolen i dag, eller, "skolen". Vi dro til ene lærern å grilla.

Neste år blir det 2+3mx og 2fy, deilig med kun 9 timer i uka.

edit: noen som husker hvilken flash jeg er fått avataren min fra? 4 og et halvt år siden jeg fiksa den, og siden da har den hatt nisselue, tenkte kanskje jeg skulle få endre på det.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Hehe, ble litt overrasket første gang jeg traff han sjæl.
Egentlig så er han mye mer hyggelig irl. Tror han har litt lett for å bli misforstått på forumet. Han har så bestemte meninger om ting at det fort kan bli oppfatta som "hovent".

Jeg fikk høre noe fra han som jeg tror var et kompliment.

Jeg er visstnok en redneck. Men en hyggelig redneck. :wee:

Selvsagt så protesterer jeg på det siden jeg ikke har pickup. Kan jo ikke være redneck uten pickup. Personlig så ville jeg heller kalt meg for harrytass.

Lenke til kommentar
aaaah. Sitter og koser meg med The Shining jeg. :love:

Å, den boken begynte jeg nettopp på.

Etter å ha fått to dager på å skrive et fordrag, og brukt mesteparten av tiden på et hysterisk morsomt WC3-kart, fant jeg forresten ut - etter å ha skriblet ned to-tre stikkord - at jeg enkelt kan dra det ut i femten minutter helt "off the top of my head". Jeg tror vanskelighetsgraden til eksamen er overdrevet.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...