Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fedme er forresten ikke bestandig relatert til hjerteproblemer. Man kan være tynn å få infarkt pga. fettdannelser på hjertet! Og tette blodårer seff. :)

Hun er bare liten baby på ni uker, og tror neppe hun får hjerteinfarkt av Hills og litt kylling heldigvis :) Ingen av dyra mine får annen menenskemat enn stekt kjøtt. Er veldig streng på det :wee:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
fedme er forresten ikke bestandig relatert til hjerteproblemer. Man kan være tynn å få infarkt pga. fettdannelser på hjertet! Og tette blodårer seff. :)

Hun er bare liten baby på ni uker, og tror neppe hun får hjerteinfarkt av Hills og litt kylling heldigvis :) Ingen av dyra mine får annen menenskemat enn stekt kjøtt. Er veldig streng på det :wee:

Ja det er flott! :)

Lenke til kommentar

Ja herregud, det er jo lov å gi litt ''godmat'' til hundene, så lenge det ikke blir en vane! :)

Det er jo noen som bare gir rester fra middagen til hundene sine, så blir de overrasket over at den sover hele dagen, røyter som om den hadde skabb, og puster og peser som et damplokomotiv mens slevjen renner ut av kjeften.

Sånn for å sett det litt på spissen! :)

Lenke til kommentar

Dahl: Nei, der har jeg sluttet. Jobber som assistent på eldresenter.

Gah...dritdag på jobb. Jeg vil heller ha nattevakt en å drive med morrastellet og alskens annet tøv..

Så har jeg heller ikke sovet i natt og sånn ca nå hadde vært forsvarlig å gå til sengs og sove. Tror jeg må finne meg mere kaffe ellers så kommer jeg til å sovne.

Lenke til kommentar
Dahl: Nei, der har jeg sluttet. Jobber som assistent på eldresenter.

Gah...dritdag på jobb. Jeg vil heller ha nattevakt en å drive med morrastellet og alskens annet tøv..

Så har jeg heller ikke sovet i natt og sånn ca nå hadde vært forsvarlig å gå til sengs og sove. Tror jeg må finne meg mere kaffe ellers så kommer jeg til å sovne.

Morgenstell? Innebærer det det jeg tror det gjør?

Lenke til kommentar
Du får aliere deg med b-real.

:wee: *Kose seg*

Bare gni det inn, du.

B-real liker meg ikke. *syte*

Men hvorfor har du ikke en fin dag? Det er jo lørdag...

Det er ikke en fin lørdag. Jeg må øve bass til fingra detter av, få tak i en saksofonist, stresse, komme meg til byen, drikke sammen med noen folk jeg ikke kjenner i kveld, etc.

Lenke til kommentar
Kan noen være så snill å ikke ha en fin dag i dag? Jeg vil ikke være alene om det. :(

*rekke opp en hånd*

Har ikke noe mat i huset annet enn pizza og kan ikke ta med valpen inn på meny -> ikke frokost.

Har drukket en kopp gløgg og en kopp te for å døyve sulten, men det eneste det hjalp på var dobesøk :thumbdown: Kunne gått på statoil, men bikkja fryser ihjel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...