Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjeng med fleinspisere alle sammen. "Vi tar ei hurtigrute på land"

"hæææ? Ruster båten?"

"Nei kor i hælvette ka du trur? Ove! Trur du fan ikje hurtiruta står å rusta?"

"Jau... jaja la mainnsjitn stå så fiksa nån ainner opp."

Uheldigvis that is not the story. Den ruster ihjel as we speak. :love:

Lenke til kommentar
Hahaha xD

Får iallefall meg en god latter her jeg sitter.

Tru ka søringane sei om båtn som står på land å rusta? :p

Det jeg syns er mest utrolig er at de krever at staten skal finansiere dette idiot-prosjektet også og kaster bort tid på et prosjekt som er så hinsides ALT.

Heldigvis har de ikke fått noe midler men maser de nok så....

Knut Erik: Er du med å sprenge de feste-tingene om er der så hele båten velter?

Lenke til kommentar
Knut Erik: Er du med å sprenge de feste-tingene om er der så hele båten velter?
Oh lawd det hadde vært så hinsides. Husker jeg var der da de dro den på land. Var jo stor ståhei med korps og HELE øya til stede. WATCH AS WE PREFORM EPIC FALIURE!

Ah.

Får meg til å savne hjemme. :love:

Lenke til kommentar

Satt foran en fyr på toget her om dagen som visstnok trodde han var DEN fløtesangeren. Satt og hørte på ipod'n sin og sang med for harde livet. Men bare sånn lavt at det hørtes totalt pinglete ut. Hørte visst bare på sånne kleppete R&B låter og Ronan Keating. Også var det bare oss i vogna og han satt og stirra på meg mens han sang, akkurat som han syns det var en gave til meg å synge. Jeg stirra bare ned i golvet og lot som jeg sov. Fyren sang falsk som bare tusan.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å spørre om han hadde failet i første idol-opptaket ellernoe, men jeg orka ikke snakke til fyren egentlig.

Hehe, har du sett Eric Adams i Manowar synge Nessun Dorma da? Helt fantastisk bra stemme på den mannen. Også i fullt Manowar-lær-gear, ganske morsomt. Men for en stemme! Gidder ikke poste links hvis du ikke kan høre uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Eg skal til bunns i dette, så eg siterar meg sjølv:

Jeg holder på å gå fra vettet! O O

Klokka fem i dag tidlig våkna jeg av at det kom masse MSN-meldingslyder fra PC-en, så jeg skrudde på skjermen halvt i søvne. Der var det en sånn supersamtale. Du veit når én inviterer alle på kontaktlista si til en samtale også klikker alle og blir sure. Det var en sånn, med masse folk, klokka FEM på morgenen!

Og det var ingen drøm fordi jeg husker at jeg kryssa ut samtalen med en gang og satt meg som Vis som frakoblet, og jeg stod på Vis som frakoblet da jeg våkna i dag tidlig, noe jeg aldri ellers gjør.

Det eneste logiske jeg klarer å komme fram til er at det er noen forumfolk som har laget en supersamtale.

O o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...