Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Han er vel for det meste hjernen i Shaaman, da. Han som skriver alle de gode låtene, og spiller all synthen og piano, tilogmed live. Bandet er vel 3/4 gamle Angra, ja. Ingen synger Carry On eller Carolina IV så bra som Matos gjør.

Nei. Ah.. Men Lasting Child (hvem er det med, egentlig? Oo Falaschi eller Matos? Ble plutselig usikker) er også elsk. IMO.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi rana er en dritplass :shrug:
Pfft. Dere er bare missunelige fordi de har en by og arbeidsplasser, i mtsetning til resten av de forlatte fiskevær-bygdene. :wee:
*gjesp*

Sortland har hatt bystatus sånn siden 1997 eller noe i den duren så ta deg en bolle du søten :)

Lenke til kommentar
Ikke noe problem :)

Hmm, har hørt om noen av de bandene du startet med. Men aldri i livet hørt om resten :p

Sjekk dem ut, da. De er ikke spesielt harde, egentlig. :p

Will do ^_^

Mange som tydeligvis poster her idag. Hver gang jeg får oppdatert så er det minst 10 poster... >_<

Lenke til kommentar
Will do ^_^

Mange som tydeligvis poster her idag. Hver gang jeg får oppdatert så er det minst 10 poster... >_<

Du oppdaterer for treigt. Oo

Lasting Child er fra 1996, altså med Matos. Hvor mange andre mannlige vokalister ville tørre å synge en coverlåt av Kate Bush f.eks.? Da er du bra sikker på stemmen din.

Ja. Han synger jo Wuthering Heights bedre enn henne til og med. I alle fall synes jeg det. :!:

Lenke til kommentar
*gjesp*

Sortland har hatt bystatus sånn siden 1997 eller noe i den duren så ta deg en bolle du søten :)

Jeg har sett den "byen". :p

Selv Raufoss har jo f.. meg bystatus.

Finn et fiskeøye og knask på du, bygdesmukka. :wee:

Lenke til kommentar
Will do ^_^

Du oppdaterer for treigt. Oo

Av en eller annen grunn har jeg mistanke om det... men jeg ble dratt med til Botanica på WoW så er kanskje grunnen.

Sortland har bystatus. Men ærlig talt... det er en puslig liten by i så fall.

Lenke til kommentar

Hehe, Kibs, du burde sjekke ut det første bandet til Matos, Viper. De covrer Beethovens Moonlight Sonata, faktisk. Han har laga en komplett tekst til den og synger melodien som er i pianosangen. Vanvittig fin låt. Tror ikke han var mere enn 16-17 år gammel heller da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hehe, Kibs, du burde sjekke ut det første bandet til Matos, Viper. De covrer Beethovens Moonlight Sonata, faktisk. Han har laga en komplett tekst til den og synger melodien som er i pianosangen. Vanvittig fin låt.

Det skal sjekkes ut, ja. Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...