Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 E ska nu førtæll dæ at æ prat nordlænning me meir stil enn di flæste. (søringa) *sukke* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 jeg er kvart same, er jeg kul da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 NgZ: don't. Jeg får vondt i ballene av det der Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 jeg er kvart same, er jeg kul da?*Kaste døde reinsdyr på* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hey mrbjoern! samer er kuult! Jeg har da aldri sagt noe annet jeg? Halve slekten min har sameblod i årene. Og det er ikke noe jeg gremmes over. Er dog utstyrt med en god del selvironi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Pah, Angra er fortsatt panserfett. Trenger ikke bare være superhardest mulig selv om man utvikler seg videre. Kan fortsatt like de softere gamle banda, jeg. Og Matos gjorde et fantastisk comeback med førsteplata til Shamaan-Ritual. Endret 10. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 NgZ: don't. Jeg får vondt i ballene av det der Takk. Jeg er ikke alene om å få vondt. (Ikke i ballene da, men.) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 NgZ: don't. Jeg får vondt i ballene av det der Keførr lik ikkje nån andre norlænninga ranværinga? Og jeg aner ikke hva som er ranværing, vefsning, vesterålen-dialekt og "generell" nrodlands. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Pah, Angra er fortsatt panserfett. Trenger ikke bare være superhardest mulig selv om man utvikler seg videre. Kan fortsatt like de softere gamle banda, jeg. Gjør jeg og. Med visse unntak, da. Angra er digg. Både med Falaschi og..gad.. jeg glemte hva han andre heter. Shaaman-fyren. O.O Øøøh.. AAAH! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Bare gi opp. Innflytelse en ranværing og søringutspedd ranværing er kanskje ikke det beste? Endret 10. juni 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Keførr lik ikkje nån andre norlænninga ranværinga? Og jeg aner ikke hva som er ranværing, vefsning, vesterålen-dialekt og "generell" nrodlands. Nei, det siste er tydelig. Og det første er faktisk rett. Ranværinger er ikke et bra folkeslag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 NgZ: don't. Jeg får vondt i ballene av det der Keførr lik ikkje nån andre norlænninga ranværinga? Og jeg aner ikke hva som er ranværing, vefsning, vesterålen-dialekt og "generell" nrodlands. Fordi rana er en dritplass Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Andre Matos Ingen har sånn unik klang i stemmen som han har. Og nesten ingen kan gå like høyt uten å sprekke heller. Falaschi er mere sånn "run of the mill"-powermetal sanger. Litt mere kjedelig å høre på i lengden. Og jeg gremmes av og til når jeg hører Falaschi's vokal på gamle angra-låter. Endret 10. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Fordi rana er en dritplass Pfft. Dere er bare missunelige fordi de har en by og arbeidsplasser, i mtsetning til resten av de forlatte fiskevær-bygdene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Pah, Angra er fortsatt panserfett. Trenger ikke bare være superhardest mulig selv om man utvikler seg videre. Kan fortsatt like de softere gamle banda, jeg. Og Matos gjorde et fantastisk comeback med førsteplata til Shamaan-Ritual. Har sett et live klipp med Angra der de har en liten bass vs gitar duell, love it. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Andre Matos Ingen har sånn unik klang i stemmen som han har. Og nesten ingen kan gå like høyt uten å sprekke heller. Takk. Klikket totalt i hodet. Synd de ikke utnytter ham på samme måte i Shaaman. Består jo mye av de samme folkene også. :S Har sett et live klipp med Angra der de har en liten bass vs gitar duell, love it. Før de begynner på Number of the Beast, ja. Andreoli og Loureiro er geniale. Men det er Priester også. Ah.. elsk på den trommisen. Andreoli har syyyykt kul trefingerteknikk, da. Endret 10. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Han er vel for det meste hjernen i Shaaman, da. Han som skriver alle de gode låtene, og spiller all synthen og piano, tilogmed live. Bandet er vel 3/4 gamle Angra, ja. Ingen synger Carry On eller Carolina IV så bra som Matos gjør. Endret 10. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 NgZ: don't. Jeg får vondt i ballene av det der haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg