Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pah, Angra er fortsatt panserfett. Trenger ikke bare være superhardest mulig selv om man utvikler seg videre. Kan fortsatt like de softere gamle banda, jeg.

Og Matos gjorde et fantastisk comeback med førsteplata til Shamaan-Ritual.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Pah, Angra er fortsatt panserfett. Trenger ikke bare være superhardest mulig selv om man utvikler seg videre. Kan fortsatt like de softere gamle banda, jeg.

Gjør jeg og. Med visse unntak, da. Angra er digg. Både med Falaschi og..gad.. jeg glemte hva han andre heter. Shaaman-fyren. O.O Øøøh.. AAAH!

Lenke til kommentar
Keførr lik ikkje nån andre norlænninga ranværinga?

Og jeg aner ikke hva som er ranværing, vefsning, vesterålen-dialekt og "generell" nrodlands. :p

Nei, det siste er tydelig. Og det første er faktisk rett. Ranværinger er ikke et bra folkeslag.

Lenke til kommentar

Andre Matos :) Ingen har sånn unik klang i stemmen som han har. Og nesten ingen kan gå like høyt uten å sprekke heller. Falaschi er mere sånn "run of the mill"-powermetal sanger. Litt mere kjedelig å høre på i lengden. Og jeg gremmes av og til når jeg hører Falaschi's vokal på gamle angra-låter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Og Matos gjorde et fantastisk comeback med førsteplata til Shamaan-Ritual.

Har sett et live klipp med Angra der de har en liten bass vs gitar duell, love it.

Lenke til kommentar
Andre Matos :) Ingen har sånn unik klang i stemmen som han har. Og nesten ingen kan gå like høyt uten å sprekke heller.

Takk. Klikket totalt i hodet. Synd de ikke utnytter ham på samme måte i Shaaman. Består jo mye av de samme folkene også. :S

Har sett et live klipp med Angra der de har en liten bass vs gitar duell, love it.

Før de begynner på Number of the Beast, ja. Andreoli og Loureiro er geniale. Men det er Priester også. Ah.. elsk på den trommisen. Andreoli har syyyykt kul trefingerteknikk, da. :love:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Han er vel for det meste hjernen i Shaaman, da. Han som skriver alle de gode låtene, og spiller all synthen og piano, tilogmed live. Bandet er vel 3/4 gamle Angra, ja. Ingen synger Carry On eller Carolina IV så bra som Matos gjør.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...