Lednar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ærlig talt så har jeg bare den sangen av de. Hører mer på melodisk/power metal(Sonata Arctica, Stratovarius osv) til vanlig. Nåh. Hvor gammel er du? Tror fortsatt du har muligheten til å få samme utvikling som meg. Og tro meg, det er en fiiiin utvikling, særlig hvis din mor er kristen og synes Stratovarius er litt hardt. Er nok 18 år gammel. Moren min lever nok ikke og faren min liker sånn ca den samme typen musikk som jeg gjør Så da var jeg nok like langt Liker Stratovarius ganske bra. Men slår ikke Sonata Arctica som er favoritt Hmm, hvordan har utviklingen gått der da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg får pepper fra kompiser på jobb hvis jeg snakker med mamma eller folk nordpå på mobilen. De sier jeg snakker helt "annerledes" når jeg prater nordnorsk med nordlendinger enn når jeg snakker med dem. Mye breiere. Får også kjeft for at jeg ikke banner så mye som stereotypiske nordlendinger skal gjøre Det rareste omlegget jeg har hørt var ei Harstad-dame på jobben som bare klikka rett over på klingende oslo-mål når hu ringte ei venninne som var derfra. Bare som å slå over en bryter. Snodig. hehe er lett å legge om litt, om du har en dialekt. men jeg er helt 100% sikker på at jeg har lest det siste du skreiv en gang før. eller innbiller jeg meg det? Jeg kan prate ca flytende kristian sand dialekt btw kan jeg legge om i fra breit bokmål? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg får pepper fra kompiser på jobb hvis jeg snakker med mamma eller folk nordpå på mobilen. De sier jeg snakker helt "annerledes" når jeg prater nordnorsk med nordlendinger enn når jeg snakker med dem. Mye breiere. Får også kjeft for at jeg ikke banner så mye som stereotypiske nordlendinger skal gjøre Det rareste omlegget jeg har hørt var ei Harstad-dame på jobben som bare klikka rett over på klingende oslo-mål når hu ringte ei venninne som var derfra. Bare som å slå over en bryter. Snodig. Harstad folk er faen meg over alt.Husker brodern fortalte at dag en han flyttet til oslo så var han innom en eller annen butikk og der sto det to mørkhudede og pratet kav harstadværing ^^ NgZ kan ikke snakke nordlending for fem flate øre. Jeg blir bare sur når han prøver. >.< Han får bare snakke soss.Du har et oppdrag her i livet. NgZ skal vendes til den rette troen, den korrekte talemåte *le*Tror jeg må legge meg en slagplan før treffet så en kan konvertere alle til nordlending.. oO Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har en lei tendens til å bannes mye. Legger ikke merke til det selv...det bare kommer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 No idea, kan godt hende jeg har nevnt det en gang i fortiden. Har vært her lenge vettu. Vi har sikkert snakka om det før i en eller annen SO-tråd. Jeg regnes vel som en morsom fyr, men bannes nesten aldri. Det blir folk litt skuffa over virker det som. Det forventes at man krydrer alle setninger med minst 4 ekstreme banneord. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er nok 18 år gammel. Moren min lever nok ikke og faren min liker sånn ca den samme typen musikk som jeg gjør Så da var jeg nok like langt Liker Stratovarius ganske bra. Men slår ikke Sonata Arctica som er favoritt Hmm, hvordan har utviklingen gått der da? Nåh. Sorry. >.< Du er vel litt sent ute i forhold til meg. Er 19. Utviklingen ja.. tja.. Fra Rhapsody (of Fire), Stratovarius, Pink Floyd (som fortsatt er bra og absolutt hørbart), Angra, Sonata Arctica, etc. til Bloodbath, Opeth, Candlemass, Keep of Kalessin, Sentenced, Pain of Salvation (ja, prog), My Dying Bride, Edge of Sanity, Galloglass, Sörskogen, etc. Ach. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Folk sørpå forventer visst at alle nordlendiger skal være som "Du skal høre mye", drikke masse øl og bannes og fortelle vitser konstant. Huff, er nordlenning jeg. Men stakkars meg om jeg måtte drikke all den ølen som en gjennomsnittlig person drikker... + jeg er ikke så glad i øl <_< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du har et oppdrag her i livet. NgZ skal vendes til den rette troen, den korrekte talemåte *le*Tror jeg må legge meg en slagplan før treffet så en kan konvertere alle til nordlending.. oO Problemet med ham er at faren er Moværing. Og når han snakker så dårlig nordlending til tross for det, så frykter jeg han er en tapt sak. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det har vi vel ikke?!?! Men å kalle folk for trøndere eller Bodøværinger eller hva f, da går det for langt! LITT respekt må da vi også ha krav på! Dere er samer, alle sammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Re: harstadfolk ja..er nesten derfra sjøl, bare ei bygd 1 times kjøring unna. Men men. Det er litt snålt at alle jeg sier det til har enten vært der en gang for 30 år siden, eller bodd der eller reist forbi der. Samme med Svalbard. Angra er fortsatt konge, men liker best Andre Matos-perioden, da. Har sett dem live på Wacken i 1999 tilogmed, på Fireworks-turneen. Endret 10. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har en lei tendens til å bannes mye. Legger ikke merke til det selv...det bare kommer Jeg også. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dere er samer, alle sammen. Åja, absolutt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Problemet med ham er at faren er Moværing. Og når han snakker så dårlig nordlending til tross for det, så frykter jeg han er en tapt sak.Fack...hva skal skje med mitt verdenserobring da? mrbjoern: Same? Ekke same...æ e neger! Jeg har en lei tendens til å bannes mye. Legger ikke merke til det selv...det bare kommer Jeg også.Men du har lov *døpe om til nordlending* JOIN ME! *gjøre braveheart-brøl* joda Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dere er samer, alle sammen. Jeg morer meg stort med å kalle en klassekamerat for samejævel. Han er født nord i landet, og er halvt finsk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Fack...hva skal skje med mitt verdenserobring da? Du får ha lykke til i alle fall. =/ WEHEY! Brodern innrømmer at jeg er verdens snilleste og beste lillesøster!!!!! Endret 10. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er nok 18 år gammel. Moren min lever nok ikke og faren min liker sånn ca den samme typen musikk som jeg gjør Så da var jeg nok like langt Liker Stratovarius ganske bra. Men slår ikke Sonata Arctica som er favoritt Hmm, hvordan har utviklingen gått der da? Nåh. Sorry. >.< Du er vel litt sent ute i forhold til meg. Er 19. Utviklingen ja.. tja.. Fra Rhapsody (of Fire), Stratovarius, Pink Floyd (som fortsatt er bra og absolutt hørbart), Angra, Sonata Arctica, etc. til Bloodbath, Opeth, Candlemass, Keep of Kalessin, Sentenced, Pain of Salvation (ja, prog), My Dying Bride, Edge of Sanity, Galloglass, Sörskogen, etc. Ach. Ikke noe problem Hmm, har hørt om noen av de bandene du startet med. Men aldri i livet hørt om resten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Søringer har som regel lite peil,kun på brunkrem og razzle dazzle. Vi trøndere\nordleniger må tåle mye,heldigvis banker vi dem lett Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ikke noe problem Hmm, har hørt om noen av de bandene du startet med. Men aldri i livet hørt om resten Sjekk dem ut, da. De er ikke spesielt harde, egentlig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 NgZ kan ikke snakke nordlending for fem flate øre. Jeg blir bare sur når han prøver. >.< Han får bare snakke soss. E ska nu førtæll dæ at æ prat nordlænning me meir stil enn di flæste. (søringa) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 kan han si noe annet? Hey mrbjoern! samer er kuult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg