Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg jobber nattevakt, og det virker som at uansett hvor mye søvn jeg får så er jeg trøtt på nattevaktene. Skikkelig slitomt!
Jeg vet. :wee:

Jobber 6timersvakter med 6 timer fri når vi er til havn, fy faen, det er et slit om vi er der lenger enn 24 timer.

Lenke til kommentar
Det er nå jeg angrer på at jeg mata lille hunden stapp full av kylling igår. Diare og bæsj overalt :sick:

Bare sånn at du vet det, så er hunder generelt mye mer utsatt for hjertesykdommer enn vi mennesker. Håper du trimmer hunden mye.

Diare osv. kan tyde på at du har gitt den lite fast føde (som for.eks tørrfor).

menmen, det er ikke min sak.

Lenke til kommentar

Den fikk kylling til middag i stedet for tørrfor. Derfor det skjedde. Hun er så lita og tynn, tror neppe hun blir feit med det første.

Var ikke helt gjennomtenkt siden jeg ikke har fått kjøpt inn vom enda og vent henne til det.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Den fikk kylling til middag i stedet for tørrfor. Derfor det skjedde. Hun er så lita og tynn, tror neppe hun blir feit med det første.

Var ikke helt gjennomtenkt siden jeg ikke har fått kjøpt inn vom enda og vent henne til det.

Ja, skal ikke tvile på dine egenskaper til å ta vare på dyr Mushi.

fedme er forresten ikke bestandig relatert til hjerteproblemer. Man kan være tynn å få infarkt pga. fettdannelser på hjertet! Og tette blodårer seff. :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...