Daniel Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva syns dere jeg bør snakke om på muntlig matteeksamen i tredjeklasse: hvor mange iskuler man får plass til i en kjeks, eller avbetaling? Jeg klarer ikke bestemme meg. Redd meg, Knut Erik! D: Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ballus: Det nicket der sugde, Tee_C :/ jeg vet... men det går jo 180 dager før jeg får skifte tilbake... Jeg skulle jo bare prøve.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 HUFF! Kom nettopp hjem fra jobb. Jobber i en utebarnehage,så var ute hele dag! I fjæra! I Regnet!! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi kunne jo ikke peke på bildet å forklre hvem som var hvem av de tullingene da Kven kan? Det er Ole Ivars. Eg er glad for at me ikkje kunne. Eg e glæ for at mæ ikje kønne ågså. kvisleis er måna idag? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Eg er glad for at me ikkje kunne også. Korleis er månen i dag? Halv. I ny. Endret 10. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Man trenger ikke si "ass" etter hver setning på bokmål. Vi skriver ikke østlandsk heller. Ey, jeg bare lever meg inn i rollen da lizzom! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Man trenger ikke si "ass" etter hver setning på bokmål. Vi skriver ikke østlandsk heller. Ey, jeg bare lever meg inn i rollen da lizzom! Jeg skriver ikke sånn. =( Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ot teller ikke i postcount uansett da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nei, men det får være grenser på spamming også. Dere snakker ikke på MSN eller IRC nå. Get used to it. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva syns dere jeg bør snakke om på muntlig matteeksamen i tredjeklasse: hvor mange iskuler man får plass til i en kjeks, eller avbetaling? Jeg klarer ikke bestemme meg. Redd meg, Knut Erik! D:Legg meg til på msn, kjekken! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nå er kjöleskapet fullt av godsaker igjen. Kjöpte meg til og med energidrikker. Får se om man ikke steller i stand skikkelig kosemat i morgen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ey, jeg bare lever meg inn i rollen da lizzom! Rollen din er en person som skriver bokmål, ikke østlandsk eller fjortisk. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ey, jeg bare lever meg inn i rollen da lizzom! Rollen din er en person som skriver bokmål, ikke østlandsk eller fjortisk. Whatever, lizzom! Edit: men jeg stikker. Ha det! Endret 10. juni 2008 av xersess Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja, why not =3. Eyy. Det skal regne i morgen. Add me plox! [email protected]. Ikke forvent å få svar på den mailadressa kjære spamfolk, for den benyttes kun til spam og msn. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva styrer folket med ellers da? Mange av dere har vel sommerferie snart. Planer for sommeren? Selv er planen å jobbe i sommer, akkurat som i fjor. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Selv om jeg i virkeligheten prater ganske breit, bruker jeg sjelden ordet "ass" aner ikke hva poenget med det "ordet" egentlig er Edit: I sommer skal jeg kanskje på telttur med to kompiser dvs laaaaaangt borti en eller annen plass i skandinavia. Endret 10. juni 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Addan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva styrer folket med ellers da? Mange av dere har vel sommerferie snart. Planer for sommeren? Selv er planen å jobbe i sommer, akkurat som i fjor. Jobbe? Her sliter man ræva av seg året rundt, enten det er på skolen eller påjobben, og så skal du atpåtil jobbe i sommerferien? Er ingen ting hellig lenger? Ferien er til for å bade, sove, spise, loke, bade, spise og så gjenta det om igjen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Addan: Forsåvidt enig, men nå har jeg ikke gått på skole på noen måneder, så jeg skal nok klare å jobbe i sommer. Jeg har jo litt energi til overs (håper jeg iallfall)! Sommerferiene burde väre slik de var i barndommen - sorgfrie og uten bekymringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg