Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kunne jo ikke peke på bildet å forklre hvem som var hvem av de tullingene da :p

Kven kan? Det er Ole Ivars. Eg er glad for at me ikkje kunne.

Eg e glæ for at mæ ikje kønne ågså. kvisleis er måna idag?

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Hva syns dere jeg bør snakke om på muntlig matteeksamen i tredjeklasse: hvor mange iskuler man får plass til i en kjeks, eller avbetaling? Jeg klarer ikke bestemme meg. Redd meg, Knut Erik! D:
Legg meg til på msn, kjekken!
Lenke til kommentar

Selv om jeg i virkeligheten prater ganske breit, bruker jeg sjelden ordet "ass" aner ikke hva poenget med det "ordet" egentlig er :dontgetit:

Edit: I sommer skal jeg kanskje på telttur med to kompiser :) dvs laaaaaangt borti en eller annen plass i skandinavia.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Hva styrer folket med ellers da? Mange av dere har vel sommerferie snart. Planer for sommeren? Selv er planen å jobbe i sommer, akkurat som i fjor.

Jobbe? Her sliter man ræva av seg året rundt, enten det er på skolen eller påjobben, og så skal du atpåtil jobbe i sommerferien? Er ingen ting hellig lenger? Ferien er til for å bade, sove, spise, loke, bade, spise og så gjenta det om igjen.

Lenke til kommentar

Addan: Forsåvidt enig, men nå har jeg ikke gått på skole på noen måneder, så jeg skal nok klare å jobbe i sommer. Jeg har jo litt energi til overs (håper jeg iallfall)! Sommerferiene burde väre slik de var i barndommen - sorgfrie og uten bekymringer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...