xersess Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 9999 Innlegg! Sol er helt greit, i moderate doser. Akkurat som frisk luft, varme og kulde.Regn og storm får man derimot aldri nok av Suger når det lyner, og pcen må av da. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Regn og storm er koselig Spesielt hvis har en kopp med kakao og et pledd. Bare sitte ved vinduet og titte ut. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Regn og storm er koselig Fleetwood Mac [Tusk #07] Storms Den er også koselig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Regn og storm er koselig Spesielt hvis har en kopp med kakao og et pledd. Bare sitte ved vinduet og titte ut. Neiiieh...en må jo ut å se på naturkreftene for så å komme seg inn til en varm kopp kaffe/kakao Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Helt og holdent enig med biril her. Daniel, Fleetwood Mac er stort sett alltid koselig xersess, neida, for da er man ikke nær maskina uansett, man er ute og springer og koser seg i været. Helt greit å skru av PCen, man er jo glad i den og beskytter den man er glad i, gjerne har man investert i sånn funky sak jeg ikke husker hva heter. Noe med overledning eller høyspenning eller noe Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ascvasdvgsfnanan2t1255 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jaok. Jeg tar min hatt og går. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jaok.Jeg tar min hatt og går. Your message makes no sence. 13tirfaftb78oe1rv6 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Snakk om timing. I morgen er det spilleeksamen, og gjett hvem som akkurat holder på å få en vannblemme på pekefingeren? Kommer til å ha en fin en der etter siste øving i kveld. Faen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Skriv norsk er dere snill. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 xersess, neida, for da er man ikke nær maskina uansett, man er ute og springer og koser seg i været. Helt greit å skru av PCen, man er jo glad i den og beskytter den man er glad i, gjerne har man investert i sånn funky sak jeg ikke husker hva heter. Noe med overledning eller høyspenning eller noe Har ikkje UPS i pcen, men om eg er ute å nyter naturen er det kos. Ofte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du får teipe fingern og stå han av. Er en vanlig ting med gitarister som ikke har 2cm tykk hud på fingra etter 20 års spilling. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du får teipe fingern og stå han av. Er en vanlig ting med gitarister som ikke har 2cm tykk hud på fingra etter 20 års spilling. Bassist, takk. Hvis jeg teiper blir det vanskelig å holde kontrollen, vil jeg tro. Er venstre pekefinger. =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 HAHAHA! Ante ikke at de hadde laget musikkvideo. Elsker denne sangen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Og hvordan i huleste har du noensinne hørt om et band som heter Alamaailman Vasarat fra Finland da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg holder på å gå fra vettet! O O Klokka fem i dag tidlig våkna jeg av at det kom masse MSN-meldingslyder fra PC-en, så jeg skrudde på skjermen halvt i søvne. Der var det en sånn supersamtale. Du veit når én inviterer alle på kontaktlista si til en samtale også klikker alle og blir sure. Det var en sånn, med masse folk, klokka FEM på morgenen! Og det var ingen drøm fordi jeg husker at jeg kryssa ut samtalen med en gang og satt meg på Vis som frakoblet, og jeg stod på Vis som frakoblet da jeg våkna i dag tidlig, noe jeg aldri ellers gjør. Det eneste logiske jeg klarer å komme fram til er at det er noen forumfolk som har laget en supersamtale. O o Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kor blei det av nynorsken Underpants? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg