Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Strengt tatt så burde du bry deg. Sånn...virkelig.

Nei, igrunn ikke, jeg vil si jeg er ganske komfortabel med meg selv, da kan man ikke begynne å preke og si at folk skal forandre seg, det blir omtrendt som kristne mennesker som skal omvende alle de ser.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Tilbake!

Skulle kjøpe AoC, men korte sa nei, så jeg dro til banken for å overføre penger fra sparekontoen til brukskonten, men det fikk jeg faan ikke lov til uten foresatte. Hver gang jeg drar inn i banken der dør jeg litt inni meg. Helvettes skjiiiit bank. :mad:

Lenke til kommentar
ganske komfortabel med meg selv, da kan man ikke begynne å preke og si at folk skal forandre seg, det blir omtrendt som kristne mennesker som skal omvende alle de ser.

forsåvidt enig. though det bare er et mindretall av kristne som skal anvende alle de ser :)

Lenke til kommentar
Strengt tatt så burde du bry deg. Sånn...virkelig.

Nei, igrunn ikke, jeg vil si jeg er ganske komfortabel med meg selv, da kan man ikke begynne å preke og si at folk skal forandre seg, det blir omtrendt som kristne mennesker som skal omvende alle de ser.

Du kan lese hva Loveless sier her:
Det handler om å kunne oppføre seg. En viss oppførsel er ikke ønsket her på forumet. Du bryr deg ikke, greit nok. Men andre gjør det.

Skulle kjøpe AoC, men korte sa nei, så jeg dro til banken for å overføre penger fra sparekontoen til brukskonten, men det fikk jeg faan ikke lov til uten foresatte. Hver gang jeg drar inn i banken der dør jeg litt inni meg. Helvettes skjiiiit bank. :mad:
Banker flest er slik.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Banker flest er slik.

De skulle fått bank.

*drr dsssj*

Lenke til kommentar
Det handler om å kunne oppføre seg. En viss oppførsel er ikke ønsket her på forumet. Du bryr deg ikke, greit nok. Men andre gjør det.

Men da trenger man jo ikke å lese hva jeg skriver, kan jo glatt la vær å se på posten min, om det er noe man ikke liker, trenger man heller ikke å gjøre det, bare for å kunne klage over det etterpå.

forsåvidt enig. though det bare er et mindretall av kristne som skal anvende alle de ser :)

Ja, det er sant. Og jeg er veldig glad for at de er i mindretall.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Beklager, men det er litt vanskelig å overse "JEG TOK PÅ PIKKEN MIN I DAG :cool: !!! Det var GøY".

Det er visse regler på dette forumet, og slikt blir ikke så fryktelig godt motatt. Men selvfølgelig må du få være deg selv. Det gjelder bare å finne det rette stedet. Jeg kan anbefale SFO.

Lenke til kommentar
Beklager, men det er litt vanskelig å overse "JEG TOK PÅ PIKKEN MIN I DAG :cool: !!! Det var GøY".

Det er visse regler på dette forumet, og slikt blir ikke så fryktelig godt motatt. Men selvfølgelig må du få være deg selv. Det gjelder bare å finne det rette stedet. Jeg kan anbefale SFO.

Vel, jeg har ikke fått noen reaksjoner på oppførselen min fra noen moderatorer, så regner med at det går greit for de, da syns jeg ikke at du skal begynne å klage bare fordi DU syns det er upassende oppførsel. Kan godt være andre mener det å, men de velger heller å overse det, istedenfor å begynne en barnslig krangel om hvordan folk oppfører seg. Når all prat i denne tråden som regel er vissvass.

Jeg kan anbefale deg en bro, hvor du kan lene deg litt for langt over gjerde.

og nei, det er ikke personangrep eller et ønske om at ho skal ta selvmord, det er en anbefaling, i samme grad som ho anbefalte meg i å gå til SFO.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...