b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 grow up..plz Jeg føler vi har hatt denne diskusjonen før.. Og jeg tror vi kom til den konklusjonen at jeg ikke bryr meg Så ja... Strengt tatt så burde du bry deg. Sånn...virkelig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tamdaridam, god morgen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Strengt tatt så burde du bry deg. Sånn...virkelig. Nei, igrunn ikke, jeg vil si jeg er ganske komfortabel med meg selv, da kan man ikke begynne å preke og si at folk skal forandre seg, det blir omtrendt som kristne mennesker som skal omvende alle de ser. Endret 10. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tilbake! Skulle kjøpe AoC, men korte sa nei, så jeg dro til banken for å overføre penger fra sparekontoen til brukskonten, men det fikk jeg faan ikke lov til uten foresatte. Hver gang jeg drar inn i banken der dør jeg litt inni meg. Helvettes skjiiiit bank. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det handler om å kunne oppføre seg. En viss oppførsel er ikke ønsket her på forumet. Du bryr deg ikke, greit nok. Men andre gjør det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ganske komfortabel med meg selv, da kan man ikke begynne å preke og si at folk skal forandre seg, det blir omtrendt som kristne mennesker som skal omvende alle de ser. forsåvidt enig. though det bare er et mindretall av kristne som skal anvende alle de ser Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Strengt tatt så burde du bry deg. Sånn...virkelig. Nei, igrunn ikke, jeg vil si jeg er ganske komfortabel med meg selv, da kan man ikke begynne å preke og si at folk skal forandre seg, det blir omtrendt som kristne mennesker som skal omvende alle de ser. Du kan lese hva Loveless sier her:Det handler om å kunne oppføre seg. En viss oppførsel er ikke ønsket her på forumet. Du bryr deg ikke, greit nok. Men andre gjør det. Skulle kjøpe AoC, men korte sa nei, så jeg dro til banken for å overføre penger fra sparekontoen til brukskonten, men det fikk jeg faan ikke lov til uten foresatte. Hver gang jeg drar inn i banken der dør jeg litt inni meg. Helvettes skjiiiit bank. Banker flest er slik. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tamdaridam, god morgen. ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Skulle kjøpe AoC, men korte sa nei, så jeg dro til banken for å overføre penger fra sparekontoen til brukskonten, men det fikk jeg faan ikke lov til uten foresatte. Hver gang jeg drar inn i banken der dør jeg litt inni meg. Helvettes skjiiiit bank. Banker flest er slik. De skulle fått bank. *drr dsssj* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Det handler om å kunne oppføre seg. En viss oppførsel er ikke ønsket her på forumet. Du bryr deg ikke, greit nok. Men andre gjør det. Men da trenger man jo ikke å lese hva jeg skriver, kan jo glatt la vær å se på posten min, om det er noe man ikke liker, trenger man heller ikke å gjøre det, bare for å kunne klage over det etterpå. forsåvidt enig. though det bare er et mindretall av kristne som skal anvende alle de ser Ja, det er sant. Og jeg er veldig glad for at de er i mindretall. Endret 10. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Beklager, men det er litt vanskelig å overse "JEG TOK PÅ PIKKEN MIN I DAG !!! Det var GøY". Det er visse regler på dette forumet, og slikt blir ikke så fryktelig godt motatt. Men selvfølgelig må du få være deg selv. Det gjelder bare å finne det rette stedet. Jeg kan anbefale SFO. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Beklager, men det er litt vanskelig å overse "JEG TOK PÅ PIKKEN MIN I DAG !!! Det var GøY". Det er visse regler på dette forumet, og slikt blir ikke så fryktelig godt motatt. Men selvfølgelig må du få være deg selv. Det gjelder bare å finne det rette stedet. Jeg kan anbefale SFO. Vel, jeg har ikke fått noen reaksjoner på oppførselen min fra noen moderatorer, så regner med at det går greit for de, da syns jeg ikke at du skal begynne å klage bare fordi DU syns det er upassende oppførsel. Kan godt være andre mener det å, men de velger heller å overse det, istedenfor å begynne en barnslig krangel om hvordan folk oppfører seg. Når all prat i denne tråden som regel er vissvass. Jeg kan anbefale deg en bro, hvor du kan lene deg litt for langt over gjerde. og nei, det er ikke personangrep eller et ønske om at ho skal ta selvmord, det er en anbefaling, i samme grad som ho anbefalte meg i å gå til SFO. Endret 10. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Tamdaridam, god morgen. ? God morgen Hvertfall noen som kan sove lenge, måtte opp halv syv, våkna åtte Edit: Hva om nevnte bro er en meter over vannet? Da blir hun jo bare litt våt Endret 10. juni 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Å? For jeg har hørt noe helt annet om deg. Akkurat. ^^ Endret 10. juni 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Å? For jeg har hørt noe helt annet om deg. Hva har du hørt? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Å? For jeg har hørt noe helt annet om deg. Hva har du hørt? Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror du jeg sier det her? =D. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror du jeg sier det her? =D. Har b-real gitt deg inside info? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tiiiiiiiiiihihihihiiiiiiiiiiiiiik, nokon er kjepphøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg