Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig burde du si det. Du bør gå opp på taket på en høy bygning og rope det ut av full hals :)

*Ler*

Kanskje jeg skal ta deg på ordet og gjøre det. Da får jeg ihvertfall tatt tilbake til den helsikes nabo'n som skreik til katta mi i stad. *dustekjerring* :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min forelskelse er blodig og svart, verden er mye tyngre og sadistisk nå som jeg er forelsket.

I love it..........

Egentlig samme saken her, iallfall når man ikke vet om den man er foresket gjengjelder følelsene. Egentlig er det bare piss å være foresket. Mye hodebry og faenskap. Problemet med denne dama er at hun er veldig vanskelig å lese.

Lenke til kommentar
Min forelskelse er blodig og svart, verden er mye tyngre og sadistisk nå som jeg er forelsket.

I love it..........

Egentlig samme saken her, iallfall når man ikke vet om den man er foresket gjengjelder følelsene. Egentlig er det bare piss å være foresket. Mye hodebry og faenskap. Problemet med denne dama er at hun er veldig vanskelig å lese.

dog jeg er sammen med min store forelskelse og jeg elsker henne :p

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal ta deg på ordet og gjøre det. Da får jeg ihvertfall tatt tilbake til den helsikes nabo'n som skreik til katta mi i stad. *dustekjerring* :!:
Var noe slikt jeg så for meg egentlig ^_^

Så kunne vi lese i avisen i morgen: "Nabokrangel utbrøt da ung dame ville gi utslipp for sine følelser" :ermm:

Så så. Du har sikkert mange andre positive egenskaper som veier opp for det. :)

Sier jeg. Hehe. ;)

...NO.
Lenke til kommentar

I love it..........

Da er du heldig. Jeg har ikke fått henne i garnet enda jeg, men det jobbes med saken.

Lenke til kommentar
@Pee

Ikke med deg, du er min, bare min.

Okei da... I guess man on man action is better then no action :(

ur rite idd

I love it..........

Da er du heldig. Jeg har ikke fått henne i garnet enda jeg, men det jobbes med saken.

Gl ^-^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...