Bonna86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Selvfølgelig burde du si det. Du bør gå opp på taket på en høy bygning og rope det ut av full hals *Ler* Kanskje jeg skal ta deg på ordet og gjøre det. Da får jeg ihvertfall tatt tilbake til den helsikes nabo'n som skreik til katta mi i stad. *dustekjerring* :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 "I AM IN LOVE, AND I WANT THE WORLD TO KNOW!" Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Min forelskelse er blodig og svart, verden er mye tyngre og sadistisk nå som jeg er forelsket. I love it.......... Egentlig samme saken her, iallfall når man ikke vet om den man er foresket gjengjelder følelsene. Egentlig er det bare piss å være foresket. Mye hodebry og faenskap. Problemet med denne dama er at hun er veldig vanskelig å lese. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Lever du i en Hollywood film eller? Me like. Hehe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Herregud jeg bare ELSKER det riffet fra 6:31 i 'Hessian Peel' Gid en kunne spille slik Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Min forelskelse er blodig og svart, verden er mye tyngre og sadistisk nå som jeg er forelsket. I love it.......... Egentlig samme saken her, iallfall når man ikke vet om den man er foresket gjengjelder følelsene. Egentlig er det bare piss å være foresket. Mye hodebry og faenskap. Problemet med denne dama er at hun er veldig vanskelig å lese. dog jeg er sammen med min store forelskelse og jeg elsker henne Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Herregud jeg bare ELSKER det riffet fra 6:31 i 'Hessian Peel' Gid en kunne spille slik Så så. Du har sikkert mange andre positive egenskaper som veier opp for det. Sier jeg. Hehe. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) dog jeg er sammen med min store forelskelse og jeg elsker henne Spør om ho er med på trekant. Giggedi giggedi! Endret 10. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kanskje jeg skal ta deg på ordet og gjøre det. Da får jeg ihvertfall tatt tilbake til den helsikes nabo'n som skreik til katta mi i stad. *dustekjerring* :!:Var noe slikt jeg så for meg egentlig ^_^Så kunne vi lese i avisen i morgen: "Nabokrangel utbrøt da ung dame ville gi utslipp for sine følelser" Så så. Du har sikkert mange andre positive egenskaper som veier opp for det. Sier jeg. Hehe. ...NO. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) @Pee Ikke med deg, du er min, bare min. aaaaaall riiiight Endret 10. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 @PeeIkke med deg, du er min, bare min. Okei da... I guess man on man action is better then no action Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Min forelskelse er blodig og svart, verden er mye tyngre og sadistisk nå som jeg er forelsket. I love it.......... Egentlig samme saken her, iallfall når man ikke vet om den man er foresket gjengjelder følelsene. Egentlig er det bare piss å være foresket. Mye hodebry og faenskap. Problemet med denne dama er at hun er veldig vanskelig å lese. dog jeg er sammen med min store forelskelse og jeg elsker henne Da er du heldig. Jeg har ikke fått henne i garnet enda jeg, men det jobbes med saken. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 @PeeIkke med deg, du er min, bare min. Okei da... I guess man on man action is better then no action ur rite idd Min forelskelse er blodig og svart, verden er mye tyngre og sadistisk nå som jeg er forelsket. I love it.......... Egentlig samme saken her, iallfall når man ikke vet om den man er foresket gjengjelder følelsene. Egentlig er det bare piss å være foresket. Mye hodebry og faenskap. Problemet med denne dama er at hun er veldig vanskelig å lese. dog jeg er sammen med min store forelskelse og jeg elsker henne Da er du heldig. Jeg har ikke fått henne i garnet enda jeg, men det jobbes med saken. Gl ^-^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ny signatur. Check it out. Endret 10. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil se på damer i bikini.. Jeg må spør om noen venninner av meg vil være med å bade idag It's so nice, løper 2-3 jenter rundt i bikini, så løper jeg etter med bender Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Har drukket en liter iskaffe. Hjalp litt, men tror jeg ble litt dårlig i magen av det. Endret 10. juni 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 grow up..plz Jeg føler vi har hatt denne diskusjonen før.. Og jeg tror vi kom til den konklusjonen at jeg ikke bryr meg Så ja... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Drikk skikkelig kaffe, din jævla pyse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg