Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får vel få noen til å leie den om en stund da, så får jeg sett den. Når vi først er inne på skrekkfilmer så må jeg si at jeg har på følelsen at Villmark er skumlere enn de fleste amerikanske/japanske skrekkfilmene jeg har sett. Kritthvite unger og råtna hud syns jeg ikke er noe skummelt. The Blair Witch Project er nok den skumlesete skrekkfilmen jeg har sett. Har dog ikke sett Shining.

Ble heller ikke skremt av The Grude osv. Tullete filmer... :p

BWP er rimelig skummel! Det er også min favorittype skrekkfilmer. Meget likandes, selv om BWP 2 er dårlig.

Shining er nok hakket skumlere, men det er også bedre skuespillere og stab bak den. ;)

Syns nå at det er rimelig bra skuespill i Blair Witch Project da. Første gang jeg så den var da jeg var liten og jeg trodde det var ekte. Fy faen så skummelt!

Hvis bare pappa lot meg se Shining! :mad:

Problemer med norsk film er vel budsjettet tror jeg.

Ja, det er nok dessverre ofte tilfelle. Typisk norsk. :p

Hva har man oljepenga til egentlig? :no:

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Syns nå at det er rimelig bra skuespill i Blair Witch Project da. Første gang jeg så den var da jeg var liten og jeg trodde det var ekte. Fy faen så skummelt!

Hvis bare pappa lot meg se Shining! :mad:

Jada, skuespillet er ikke dårlig! :)

Men, det er ikke proffe skuespillere, og det merkes iblandt.

Husker jeg så Shining på TvNorge når jeg var hjemme alene en gang for noen år siden, var ikke godt å legge seg da gitt.

Hehehe... :wee:

Jepp.

Den ser jo ikke så verst ut den... Hm, må settes på lista!

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Neh...jeg tror jeg skal rane fattern for litt snop og så skal jeg trø hjem og vente på at jeg skal på jobb i morratidlig...laalaalaa

Fortsatt 1881, eller?

Uff, jeg burde lagt meg for lenge siden. Sånn går det når man endelig får mulighet til å snakke med min store kjærlighet fra ungdomsskolen. Vurderer sterkt å fikse meg en megakanne med kaffe og døgne, så mye som foregår i hodet mitt nå klarer jeg uansett ikke sove med det første.

Hva skjer her da, godtfolk? Noe fylleposting på gang?

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å fikse meg en megakanne med kaffe og døgne, så mye som foregår i hodet mitt nå klarer jeg uansett ikke sove med det første.

Hva skjer her da, godtfolk? Noe fylleposting på gang?

Du tenker svært likt meg. Men jeg skal nok være sånn litt funksjonabel senere idag, så jeg er nok nødt til å ta det litt med ro og sove omtrent litt, i det minste.

Fylleposting? Jeg tror du er gal jeg, mann.

Edit: Noen leifer her og der. :fun:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...