CombatPsycho Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skulle ønske skrekkfilmer kunne skremme meg..har nesten blitt imun på en måte.. Blitt sånn til meg også, I blame 4chan Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skal dere se film så se Adams epler. Den herjer vilt. Denne? http://www.imdb.com/title/tt0418455/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Får vel få noen til å leie den om en stund da, så får jeg sett den. Når vi først er inne på skrekkfilmer så må jeg si at jeg har på følelsen at Villmark er skumlere enn de fleste amerikanske/japanske skrekkfilmene jeg har sett. Kritthvite unger og råtna hud syns jeg ikke er noe skummelt. The Blair Witch Project er nok den skumlesete skrekkfilmen jeg har sett. Har dog ikke sett Shining. Ble heller ikke skremt av The Grude osv. Tullete filmer... BWP er rimelig skummel! Det er også min favorittype skrekkfilmer. Meget likandes, selv om BWP 2 er dårlig. Shining er nok hakket skumlere, men det er også bedre skuespillere og stab bak den. Syns nå at det er rimelig bra skuespill i Blair Witch Project da. Første gang jeg så den var da jeg var liten og jeg trodde det var ekte. Fy faen så skummelt! Hvis bare pappa lot meg se Shining! Problemer med norsk film er vel budsjettet tror jeg. Ja, det er nok dessverre ofte tilfelle. Typisk norsk. Hva har man oljepenga til egentlig? Endret 12. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skal dere se film så se Adams epler. Den herjer vilt. Denne? http://www.imdb.com/title/tt0418455/ Jepp. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 yes, da har b-real endra tilbake brukernavnet! HURRA! Colbert var bare lame Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skal dere se film så se Adams epler. Den herjer vilt. Denne? http://www.imdb.com/title/tt0418455/ Jepp. Når vi er inne på dansk så eier Blinkende Lykter. Den er så bra. Lenge siden jeg har sett den nå og vil se den igjen. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Syns nå at det er rimelig bra skuespill i Blair Witch Project da. Første gang jeg så den var da jeg var liten og jeg trodde det var ekte. Fy faen så skummelt!Hvis bare pappa lot meg se Shining! Jada, skuespillet er ikke dårlig! Men, det er ikke proffe skuespillere, og det merkes iblandt. Husker jeg så Shining på TvNorge når jeg var hjemme alene en gang for noen år siden, var ikke godt å legge seg da gitt. Hehehe... Jepp. Den ser jo ikke så verst ut den... Hm, må settes på lista! Endret 12. januar 2008 av Fisk1 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Underpants: Er helt enig! Vi burde bruke oljepengene våre på film! Sette norge på kartet liksom! Fra en ting til noe HELT annet: http://youtube.com/watch?v=qQd0O05ZtcI&feature=related yarr! Se slutten, ÆOW! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Når vi er inne på dansk så eier Blinkende Lykter. Den er så bra. Lenge siden jeg har sett den nå og vil se den igjen. Den har jeg her et sted. Genial den også. Litt kvalitetsforskjell på dansk og norsk film dessverre.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Underpants:Er helt enig! Vi burde bruke oljepengene våre på film! Sette norge på kartet liksom! Åja, vi skal være litt forsiktig med det tror jeg. Er ikke alt vi trenger å bli satt på kartet for veit jeg. Hehehe... Nå tar jeg kvelden! Dere kan kose dere med denne, når vi først er i gang med YouTube-linker. Birdy Nam Nam - Absesses Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nei, kvelden for min del. Godnatt Bare litt ros til komplett til slutt, for å sende hovedkort 3 timer etter jeg har bestilt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Colbert var bare lame FU!Ikke diss det beste som har hendt amerikansk tv da =(((( Neh...jeg tror jeg skal rane fattern for litt snop og så skal jeg trø hjem og vente på at jeg skal på jobb i morratidlig...laalaalaa Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Natta godtfolk, vi snakes Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Natta til dere som legger dere nå. Blir her litt til og ser om det er noen som diskutere noe, jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 svidd hud lager en morsom lyd. i tillegg så er det gøy å se på... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Neh...jeg tror jeg skal rane fattern for litt snop og så skal jeg trø hjem og vente på at jeg skal på jobb i morratidlig...laalaalaa Det høres ut som en god idè faktisk, tidlig på jobb da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Neh...jeg tror jeg skal rane fattern for litt snop og så skal jeg trø hjem og vente på at jeg skal på jobb i morratidlig...laalaalaa Fortsatt 1881, eller? Uff, jeg burde lagt meg for lenge siden. Sånn går det når man endelig får mulighet til å snakke med min store kjærlighet fra ungdomsskolen. Vurderer sterkt å fikse meg en megakanne med kaffe og døgne, så mye som foregår i hodet mitt nå klarer jeg uansett ikke sove med det første. Hva skjer her da, godtfolk? Noe fylleposting på gang? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Vurderer sterkt å fikse meg en megakanne med kaffe og døgne, så mye som foregår i hodet mitt nå klarer jeg uansett ikke sove med det første. Hva skjer her da, godtfolk? Noe fylleposting på gang? Du tenker svært likt meg. Men jeg skal nok være sånn litt funksjonabel senere idag, så jeg er nok nødt til å ta det litt med ro og sove omtrent litt, i det minste. Fylleposting? Jeg tror du er gal jeg, mann. Edit: Noen leifer her og der. Endret 12. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Legg dere! Der er sent i Norge nå. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Legg dere! Der er sent i Norge nå. Godt poeng. Men ser ikke helt grunnen til å legge seg helt enda. Venter vel en 16-17 timer til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg