Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Dobbel-post -.- Jeg vil spille Ninja-Gaiden! Endret 10. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil nerde. Jeg vil holde rundt én spesiell jente. Jeg har nemlig ett meget godt øye til denne jenta - hun er: "Det vackraste som finns." meto wants. jenta man tenker på 24/7 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja da blir saken nok litt enklere vil jeg tro hvis resten klaffer. Får krysse fingrer og tær for at det går bra for deg =) Det er bra å høre, hehe. Joda, det går jo den riktige veien når vi nå sender postkort til hverandre og har hverandres mobilnummer. I tillegg til at vi snakker altfor lenge sammen på msn, som gjør at jeg aldri får lagt meg før klokka fire om natta. Burde ikke si det, sånn egentlig, men jeg får litt sommerfugler i magen av det. Hehe. Vel, vel, det sommer. Det lov. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil nerde. Er ikke diskusjon.no nerd nok for deg? Data-messig jo, jeg vil slakte ninjuz :`( Og er det et Guano Apes sitat den der lille tekst-biten jeg leser? Hehe Joda, det er nok det. Får kanskje skifte det snart. Begynner å bli veeeeldig gammelt. *starter å lete etter noe å skifte til...* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ballus er navnet på kosebamsen min Desutten snakker vi om at du liker tissefanter. Ikke en uskyldig bamse! teiting.. Så du ligger altså å klemmer på ballus om natten? Det er bedre å klemme på en bamse en å ha en tiss i munnen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg savner å være forelska... Har ikke vært det siden 6 klasse eller noe... Savner den følelsen @Ja, jeg vil også si det er bedre å ligge å klemme på en bamse som er oppkalt etter baller hele natta lang Endret 10. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 @Ja, jeg vil også si det er bedre å ligge å klemme på en bamse som er oppkalt etter baller hele natta lang Var det her du ble eid? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg savner å være forelska... Har ikke vært det siden 6 klasse eller noe... Savner den følelsen Har ikke hatt den ordentlig på et år jeg gitt. Sånn halvveis et par dager io mai og halvveis inatt da, men jeg vil ikke. Jeg vil være friiii og lauuuus, så fortrenger det Endret 10. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil nerde. Er ikke diskusjon.no nerd nok for deg? Data-messig jo, jeg vil slakte ninjuz :`( Og er det et Guano Apes sitat den der lille tekst-biten jeg leser? Hehe Joda, det er nok det. Får kanskje skifte det snart. Begynner å bli veeeeldig gammelt. *starter å lete etter noe å skifte til...* Har du flere sanger av de sånn at du kan si om de er i samme dur som den sangen? Er litt nysgjerrig men har liksom aldri satt meg ordentlig inn i de. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg savner å være forelska... Har ikke vært det siden 6 klasse eller noe... Savner den følelsen Forelska og forelska, fru Blom.(..) Han bor i Skottland, så det gjør jo ting litt vanskeligere. Sånn egentlig. Og forelskelse kan være ganske oppskrytt, hvis jeg skal være ærlig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Må bare nevne det at følelsen er herlig. Tror ikke så mye kommer opp mot den. Du blir mye gladere og verden ser mye lysere ut med en gang Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Sant nok. Det har du i grunn rett i Ballus. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil nerde. Jeg vil holde rundt én spesiell jente. Jeg har nemlig ett meget godt øye til denne jenta - hun er: "Det vackraste som finns." meto wants. jenta man tenker på 24/7 A'a! Det er nettopp det som er problemet - jeg tenker på henne hele tiden. Hun holder meg våken om natta for pokker! Jeg må nok fortelle henne akkurat hva jeg vil ha snart, vi har jo faktisk vært på "date" og kino sammen, så helt uinteressert kan hun neppe være, men vil ikke få for store forhåpninger heller. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har ikke hatt den ordentlig på et år jeg gitt. Sånn halvveis et par dager io mai og halvveis inatt da, men jeg vil ikke. Jeg vil være friiii og lauuuus, så fortrenger det Mesa luvs yousa Forelska og forelska, fru Blom.(..) Han bor i Skottland, så det gjør jo ting litt vanskeligere. Sånn egentlig. Og forelskelse kan være ganske oppskrytt, hvis jeg skal være ærlig. Ja kanskje, jeg kan nesten ikke huske hvordan det er, husker bare at det var jvælig deilig Når man fikk det som man ønsket seg vel å merke Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Min forelskelse er blodig og svart, verden er mye tyngre og sadistisk nå som jeg er forelsket. I love it.......... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Så koselig Quayle. Hmm. Endret 10. juni 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er bra å høre, hehe. Joda, det går jo den riktige veien når vi nå sender postkort til hverandre og har hverandres mobilnummer. I tillegg til at vi snakker altfor lenge sammen på msn, som gjør at jeg aldri får lagt meg før klokka fire om natta. Burde ikke si det, sånn egentlig, men jeg får litt sommerfugler i magen av det. Hehe. Vel, vel, det sommer. Det lov. Selvfølgelig burde du si det. Du bør gå opp på taket på en høy bygning og rope det ut av full hals Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja kanskje, jeg kan nesten ikke huske hvordan det er, husker bare at det var jvælig deilig Når man fikk det som man ønsket seg vel å merke Joda, det har du forsåvidt rett i. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Selvfølgelig burde du si det. Du bør gå opp på taket på en høy bygning og rope det ut av full hals Lever du i en Hollywood film eller? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror egentlig det er derfor jeg er så glad, jeg er forelska hele tiden.. jeg var forelska i ei anna mens jeg var sammen med eksen... Men det gjør meg egentlig ikke så mye, jeg elsker å være forelska (om det er lov å si ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg