Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) NY SMILEY :Den store P: Hey boy, you got a pretty smile @Quayle, det er da, bra noen gutter fortsatt er ordentlige I would also like to say: Eg liår feide dame!!! :D Endret 10. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Pff, akkurat ferdig med eksamen... klarte å klusse det til litt. Hadde 3 oppgaver som var som følgende: 1) Fikse en PC etter ett strømbrudd. 2) Installere XP på PCen som jeg har fikset. 3) Sette opp en trådløs router med god sikkerhet. Sikring til strømforsyning i en PC på 250V/100mA når den egentlig skal være 250V/5A... Smart... Endret 10. juni 2008 av Lednar Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Pff, akkurat ferdig med eksamen... klarte å klusse det til litt. Hadde 3 oppgaver som var som følgende:1) Fikse en PC etter ett strømbrudd. 2) Installere XP på PCen som jeg har fikset. 3) Sette opp en trådløs router med god sikkerhet. Sikring til strømforsyning i en PC på 250V/100mA når den egentlig skal være 250V/5A... Smart... easy eksamen Eg liår feide dame!!! :D Translation: jeg liker store tissefanter. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Pff, akkurat ferdig med eksamen... klarte å klusse det til litt. Hadde 3 oppgaver som var som følgende:1) Fikse en PC etter ett strømbrudd. 2) Installere XP på PCen som jeg har fikset. 3) Sette opp en trådløs router med god sikkerhet. Sikring til strømforsyning i en PC på 250V/100mA når den egentlig skal være 250V/5A... Smart... easy eksamen Kødd nå ikke Så hva skjer ellers rundt om i landet? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Eg liår feide dame!!! :D Translation: jeg liker store tissefanter. Åssen klarte du å få det til? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Så hva skjer ellers rundt om i landet? Drekkær kaffe Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Åssen klarte du å få det til? Du sa det? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Så hva skjer ellers rundt om i landet? Drekkær kaffe Hmm, akkurat nå høres det litt fristende ut... gaaaaaanske trøtt Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Åssen klarte du å få det til? Du sa det? Nei, jeg sa jeg likte feite jenter.. Ikke store harde peniser i munnen min. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 @Quayle, det er da, bra noen gutter fortsatt er ordentlige Ja, ikke sant? Det er ikke så mange igjen av oss egentlig. Egentlig så er det mest for at ONSs stort sett foregår i fylla og selv om tissefanten fungerer som den skal så er jeg vanligvis ikke i form til å yte en dame den rette servicen når hodet snurrer rundt og rundt - da er det med andre ord ikke verd det. Dessuten så vet man aldri hva man kommer borti med slike tilfeldige sprang så det frister rett og slett ikke. Dessuten så har man da hånda om presset blir for ille. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 store harde peniser i munnen min. Ille nok at du sier at du liker peniser, men i munnen? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil nerde. Er ikke diskusjon.no nerd nok for deg? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ille nok at du sier at du liker peniser, men i munnen? Jeg er ihvertfall ikke så glad i baller at jeg velger det som nick! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ille nok at du sier at du liker peniser, men i munnen? Jeg er ihvertfall ikke så glad i baller at jeg velger det som nick! Sammen liker dere store baller Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg er ihvertfall ikke så glad i baller at jeg velger det som nick! Ballus er navnet på kosebamsen min Desutten snakker vi om at du liker tissefanter. Ikke en uskyldig bamse! teiting.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil nerde. Jeg vil holde rundt én spesiell jente. Jeg har nemlig ett meget godt øye til denne jenta - hun er: "Det vackraste som finns." Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil nerde. Er ikke diskusjon.no nerd nok for deg? Data-messig jo, jeg vil slakte ninjuz :`( Og er det et Guano Apes sitat den der lille tekst-biten jeg leser? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ballus er navnet på kosebamsen min Desutten snakker vi om at du liker tissefanter. Ikke en uskyldig bamse! teiting.. Så du ligger altså å klemmer på ballus om natten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg