b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 æsj, nå ble det ikke så fun lengre... jeg vurderte sterkt c-fake. Sorry, men leste du ikke advarselen? Du er stuck med Ballus i 180 dager. RTFM..jiiiz. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vet ikke hva annet jeg skulle ha kalt meg selv.. Den lille P? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg skryter så absolutt ikke av størrelsen, den er stor nok sier jeg jo. Hadde jeg villet skryte så hadde jeg jugd på meg noen cm da ingen kan kontrollere det her uansett. *duh* Ligger bittelitt over snittet, selv om resten av meg ikke skulle tilsi noe slikt. *fnise* Pix or it did'nt happen @pepsi, du sa den var den største du hadde sett Endret 10. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 æsj, nå ble det ikke så fun lengre... jeg vurderte sterkt c-fake. Sorry, men leste du ikke advarselen? Du er stuck med Ballus i 180 dager. RTFM..jiiiz. Hadde vært morsomt å ta Tee_C i mellomtiden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hadde vært morsomt å ta Tee_C i mellomtiden Er usikker på om det går egentlig. Hey,only one way to find out ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Sorry, men leste du ikke advarselen? Du er stuck med Ballus i 180 dager. RTFM..jiiiz. yesh, me has no problems being ballus for a few days IDC^^ Hadde vært morsomt å ta Tee_C i mellomtiden yeah, right.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ca 15 cm i erudert(?) tilstand Redusert? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ÔôôôôôÔ BææbBuubBæææBUUUBÆÆÆBUUU. *hyperaktiv* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) ca 15 cm i erigert tilstand Redusert? ler deg å lese ditt agurkhode. wow. du har 9999 inlegg Endret 10. juni 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ÔôôôôôÔ BææbBuubBæææBUUUBÆÆÆBUUU. *hyperaktiv* Spring å hent en gaffel, så stikker du den i en sånne grisetryne ting i veggen! Da blir du slapp. Veldig slapp. ca 15 cm i erigert tilstand Redusert? ler deg å lese ditt agurkhode. wow. du har 9999 inlegg Lær deg å skrive først du da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ler deg å lese ditt agurkhode. wow. du har 9999 inlegg Vanligvis bare dunker jeg huet i tastaturet ukjent antall ganger og håper at svaret passer nogenlunde til emnet. yhubjgutgyhbtgf Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er da ikke så lange biten fra norge og til skottland da...bare..forsatt avstand.. Sorry at jeg tar opp "tråden" igjen, men jeg måtte legge meg i går og fikk derfor ikke svart. Nuvel. Joda, du har jo i grunn rett i det. Og jeg har vært i Skottland før, så jeg tror ikke egentlig det ville vært et problem. Uansett har jeg jo planer om å studere i Storbritannia, så da kan det jo løse seg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 IM DRINKING COFFE!!! WITH SUGAR!!! No, it's black.. That's racist!!!! Maybe I'm a lion Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg skryter så absolutt ikke av størrelsen, den er stor nok sier jeg jo. Hadde jeg villet skryte så hadde jeg jugd på meg noen cm da ingen kan kontrollere det her uansett. *duh* Ligger bittelitt over snittet, selv om resten av meg ikke skulle tilsi noe slikt. *fnise* Pix or it did'nt happen @pepsi, du sa den var den største du hadde sett Som om at jeg vil ha tissefanten min spredt for alle vinder? Der går faktisk grensa, det er bare noen få utvalgte som noen gang har fått se og ta på tissefanten min - sånn skal det også fortsette i fremtiden. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Lær deg å skrive først du da. haha, didn't notice Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Som om at jeg vil ha tissefanten min spredt for alle vinder? Der går faktisk grensa, det er bare noen få utvalgte som noen gang har fått se og ta på tissefanten min - sånn skal det også fortsette i fremtiden. What? Jeg deler ut til alle som vil ha jeg.. Eller... De pene som vil ha ihvertfall Eller nå ljuger jeg... Fordi jeg har vært sveiseblind et par ganger... She was a little fat though. Endret 10. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Sorry at jeg tar opp "tråden" igjen, men jeg måtte legge meg i går og fikk derfor ikke svart. Nuvel. Joda, du har jo i grunn rett i det. Og jeg har vært i Skottland før, så jeg tror ikke egentlig det ville vært et problem. Uansett har jeg jo planer om å studere i Storbritannia, så da kan det jo løse seg. Intet å beklage, bare koselig å ha en litt sammenhengende samtale til en forandring egentlig. Ikke så ofte det skjer her Ja da blir saken nok litt enklere vil jeg tro hvis resten klaffer. Får krysse fingrer og tær for at det går bra for deg =) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 What? Jeg deler ut til alle som vil ha jeg.. Eller... De pene som vil ha ihvertfall Det er ulempen med å være pen nå tildags Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Som om at jeg vil ha tissefanten min spredt for alle vinder? Der går faktisk grensa, det er bare noen få utvalgte som noen gang har fått se og ta på tissefanten min - sånn skal det også fortsette i fremtiden. What? Jeg deler ut til alle som vil ha jeg.. Eller... De pene som vil ha ihvertfall Overfladisk ? me too Endret 10. juni 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 What? Jeg deler ut til alle som vil ha jeg.. Eller... De pene som vil ha ihvertfall Det er ulempen med å være pen nå tildags Godt du ikke har noe å frykte da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg