Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange av guttene her tar på tissen sin når de sitter i ro? Ikke på en erotisk måte, bare ta på.

Grunnet størrelsen så er det vanskelig for meg å unngå å komme borti den støtt og stadig.

Da er du vel ganske så trygg ja Eple. :) Hyggelig å se deg igjen forresten, jeg har jo stått i skammekroken en stund nå. :D Deg også forresten Lars! Juhuuu.

Lenke til kommentar
Grunnet størrelsen så er det vanskelig for meg å unngå å komme borti den støtt og stadig.

Da er du vel ganske så trygg ja Eple. :) Hyggelig å se deg igjen forresten, jeg har jo stått i skammekroken en stund nå. :D Deg også forresten Lars! Juhuuu.

Nå må jeg spørre hvor stor den er.
Lenke til kommentar
Hyggelig å se deg igjen forresten, jeg har jo stått i skammekroken en stund nå. :D Deg også forresten Lars! Juhuuu.
Hadde du også en prinsipiell uenighet med en moderator? Det hadde jeg også tidligere i år. Han mente jeg skulle klare meg uten forumet noen dager. Jeg mente motsatt. Han vant. :(
Lenke til kommentar

Nå må jeg spørre hvor stor den er.

ca 15 cm i erudert(?) tilstand

:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Kan du ikke ta det vekk eller noe? :dontgetit:
Ta bort hva da? Ditt nye alias?

Lol, nei. Det kan du bli slitende med i 180 dager :)

OH LOLOL DET ER JO HALVT ÅR!!

Lenke til kommentar
Hyggelig å se deg igjen forresten, jeg har jo stått i skammekroken en stund nå. :D Deg også forresten Lars! Juhuuu.
Hadde du også en prinsipiell uenighet med en moderator? Det hadde jeg også tidligere i år. Han mente jeg skulle klare meg uten forumet noen dager. Jeg mente motsatt. Han vant. :(

Tja, man kan vel si at jeg postet selv om jeg visste at jeg hadde en lengre pause i vente ja. Det var for meg en prinsippsak og prinsippene sine rokker man ikke ved. Det var også ment som ett spark i baken til moderatorteamet som selvfølgelig våknet og gav meg en velfortjent 30 dagers pause. :w00t:

Lenke til kommentar
Hvis du ikke kan skrive erigert er du ikke gammel nok til å gjette, Tee_C. :wee:

Quayle: Hvis du skal være så stereotyp mannfolk at du skryter av størrelsen når sjansen byr seg får du ikke leke hard to get. Det er kjerringer sin jobb.

Jeg skryter så absolutt ikke av størrelsen, den er stor nok sier jeg jo. Hadde jeg villet skryte så hadde jeg jugd på meg noen cm da ingen kan kontrollere det her uansett. *duh* :) Ligger bittelitt over snittet, selv om resten av meg ikke skulle tilsi noe slikt. *fnise*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...