Gjest medlem-77217 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jada, da har jeg internett på ny PC-en og skal ut å kjøpe AoC om 1 times tid. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 AoC begynner å gå meg på nervene... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jada, da har jeg internett på ny PC-en og skal ut å kjøpe AoC om 1 times tid. Men i helvete da... Skal ALLE bytte navn eller? Kanskje jeg blir nødt til å gjøre det samme. Noen forslag til nytt visningsnavn på meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvor mange av guttene her tar på tissen sin når de sitter i ro? Ikke på en erotisk måte, bare ta på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvor mange av guttene her tar på tissen sin når de sitter i ro? Ikke på en erotisk måte, bare ta på. Ikke fritt for at det hender. Sånn uten at jeg i det hele tatt tenker over det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ah, det hadde vært kung. La meg få ta på din pung. Ikke før jeg får tilbake jomfrudommen min Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hvor mange av guttene her tar på tissen sin når de sitter i ro? Ikke på en erotisk måte, bare ta på. Ikke fritt for at det hender. Sånn uten at jeg i det hele tatt tenker over det. Yeeees.. Me too, er kosli det. @NiXx, du kan kjøpe den tilbake. Endret 10. juni 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvor mange av guttene her tar på tissen sin når de sitter i ro? Ikke på en erotisk måte, bare ta på. ikke så ofte egentli... men det hender at man retter på den og slik. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvor mange av guttene her tar på tissen sin når de sitter i ro? Ikke på en erotisk måte, bare ta på. ikke så ofte egentli... men det hender at man retter på den og slik. Jeg tar på den hele tia jeg.. Ikke på jobb og upassende anledninger, men igår pulte jeg 2 ganger og runka 4. Så lism... Store deler av tiden min går til å ta meg på tissen, så jeg ville tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde håndhilst på meg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvor mange av guttene her tar på tissen sin når de sitter i ro? Ikke på en erotisk måte, bare ta på. ikke så ofte egentli... men det hender at man retter på den og slik. Jeg tar på den hele tia jeg.. Ikke på jobb og upassende anledninger, men igår pulte jeg 2 ganger og runka 4. Så lism... Store deler av tiden min går til å ta meg på tissen, så jeg ville tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde håndhilst på meg. ooo. mr. penis ^^ Skal huske å grafse litt i baken før jeg handshaker deg^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvor mange av guttene her tar på tissen sin når de sitter i ro? Ikke på en erotisk måte, bare ta på. Jeg kom akkurat ut ifra badekarret så...ja Trenger om å legge på meg har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Skal huske å grafse litt i baken før jeg handshaker deg^^ Dude, smell my finger! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvor mange av guttene her tar på tissen sin når de sitter i ro? Ikke på en erotisk måte, bare ta på. Ikke fritt for at det hender. Sånn uten at jeg i det hele tatt tenker over det. Yeeees.. Me too, er kosli det. @NiXx, du kan kjøpe den tilbake. Høv møtsj? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dude, smell my finger! jeg vet hva du sikter til, men jeg tror deg ikke. Du lyger bare. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Høv møtsj? En dverg... Jente... Som er villig til å ha sex med meg. jeg vet hva du sikter til, men jeg tror deg ikke. Du lyger bare. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jada, da har jeg internett på ny PC-en og skal ut å kjøpe AoC om 1 times tid. Men i helvete da... Skal ALLE bytte navn eller? Kanskje jeg blir nødt til å gjøre det samme. Noen forslag til nytt visningsnavn på meg? Har jeg bytta navn? Hvor mange av guttene her tar på tissen sin når de sitter i ro? Ikke på en erotisk måte, bare ta på. hender jeg tar venstre hånda ned for å klø, uten at det klør liksom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har jeg bytta navn? Ja jeg vil påstå det: Visningsnavn-historikk for: numpherFra Til Endre dato Fagerhaug numpher 02/06-2008 : 21:42 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) ...ja fagerhaug Juksemoderator Har jeg bytta navn? Ja jeg vil påstå det: Visningsnavn-historikk for: numpherFra Til Endre dato Fagerhaug numpher 02/06-2008 : 21:42 Næ' fy faan... Att d' går an... Altså, hva er poenget med å bytte navn hvis andre vet hva du heter? BS Endret 10. juni 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) godt at sannheten for en dag kommer frem. er det veldig stress å bytte navn? Endret 10. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg