Nie Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg syns Quayle er slem med oss stakkarer som fremdeles sliter på skolebenken. ._. Altså. Når de ikke slår av nettet er de DUMME, og de logger IKKE nettaktiviteten vår. Velger jeg å tro. Selv om jeg nå er paranoid. ._. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 GJEST!? G-J-E-S-T?! Man har da ikke gjest som en aktuell konto å logge på med?! Haha, trenger du hjelp så er det bare å si fra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Da er det vel bare en ting å gjøre ja. Nei, det finnes vel andre plasser å ta opp slike ting ja - det var du som begynte. Hvorfor spiste du opp så mye grøt? Eller for å spørre på en annen måte, hvorfor i svarte lagde du så mye grøt?! Rømmegrøt, risengrynsgrøt eller smørgrøt? Er klar over at jeg begynte, har bare ikke orket å opprette en tråd enda om det. Fordi jeg ikke hadde spist siden i går klokka 1600 eller.no. Jeg har et usunt forhold til mat. Sånn...aldri sulten, så jævlig sulten og så spise seg mett og så...uh..mat? Ikke før jeg blir sulten.. oO Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) GJEST!? G-J-E-S-T?! Man har da ikke gjest som en aktuell konto å logge på med?! Haha, trenger du hjelp så er det bare å si fra. Joda, gjest funker fint den Nå skal man hem. Heidå! Endret 10. juni 2008 av edge Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hoho... Nye nabodamen er ute å sole seg, sier HOT DAMN! Milf. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Da har man vært nede til joker for å kjøpe sjokolade, cola og mynthon! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg syns Quayle er slem med oss stakkarer som fremdeles sliter på skolebenken. ._.Altså. Når de ikke slår av nettet er de DUMME, og de logger IKKE nettaktiviteten vår. Velger jeg å tro. Selv om jeg nå er paranoid. ._. Her logges trafikken iallfall. Mest for å ha kontroll ved missbruk av alvorlig karakter, men også for å kontrollere eksamensjuks. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Her logges trafikken iallfall. Mest for å ha kontroll ved missbruk av alvorlig karakter, men også for å kontrollere eksamensjuks.Hysj. ._.Ikke gjør meg mer paranoid. ._. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) B-real : Im Not Alone then Endret 15. august 2009 av Raude Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) http://www.jinx.com/men/shirts/video_games...tid=1#bigdesign = elsk <3 vet iallefall hva jeg vil ha neste bestilling, kanskje qualylylylye vil ha en også? http://www.jinx.com/men/shirts/geek/42.htm...tid=3#bigdesign Endret 10. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vet for a fact at Alex ikke logger nettaktiviteten vår. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vet for a fact at Alex ikke logger nettaktiviteten vår. Kan hende at dere ligger bak fylkeskommunens servere og at DE logger nettaktiviteten. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg tror jeg spiste for mye godteri... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 http://www.jinx.com/men/shirts/video_games...tid=1#bigdesign = elsk <3 vet iallefall hva jeg vil ha neste bestilling, kanskje qualylylylye vil ha en også? http://www.jinx.com/men/shirts/geek/42.htm...tid=3#bigdesign Jeg ville heller hatt en med: "Don't Panic" på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ah, det hadde vært kung. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vet for a fact at Alex ikke logger nettaktiviteten vår. Kan hende at dere ligger bak fylkeskommunens servere og at DE logger nettaktiviteten. Privatskole, hardly think so. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ah, det hadde vært kung. La meg få ta på din pung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg