Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahaha, hjelp til å lage forside. xD

Mitt tredje forslag ble nesten seriøst, og paint! Amg!

Du har ikke vurdert å tipse stakkaren om at det heter "Norskmappe" vel? For det hadde vært å ødelegge litt av moroa

Nei, nå har jeg vel gjort nok godt vel?^^ han vil jo ha Norsk mappe :)

Det hjalp faktisk litt, gjør ikke vondt nå lengre :D

Er det noen som er på nettby her inne? Pepsi? Er du på nettby? Jeg vil snoke.

Haha ^^

Jeg er der :dribble: nick=lollers... Add friend

Lenke til kommentar

095bi8.png

080xi8.png

:ph34r:

I lol'd. x)

1. *Utgått*

2. Eeh, nay! :ermm:

3. Kjøpt brukt av den gamles jobb.

4. STFU pl0x, du hadde med PC-en ut. :roll:

5. <Insert samtaleemne>

1) Nei.

2) Jo.

3) Still. Skremmende billig.

4) Nerd er jo pent å kalle noen, jeg er dessverre ikke nerd enda. : <

5) Katter er røde dyr.

Siden det er sent og vi såvidt har touchet bildebehandlingstemaet så poster jeg et par pixelhumor striper til. Til glede for alle fotonerder. De to første er spesielt tiltalende for de som har erfaring med Mac og/eller iPod.)

002ad2.png

022xd5.png

005vi4.png

073ih1.png

Omg, jeg lo. xD

YOU BEST BE JOKING, NIGGA!

Nei. oO

Sånn. Ferdig å svare på gamle poster nå.

God morgen småtøser. ^^

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Vi har matte heldags, og likevel er det fullt mulig å surfe forum(slappe vakter).

Digg.

Sist gang jeg hadde norsktentamen, skrev jeg ferdig stilen på halvannen time, og surfet forumet til jeg kunne dra hjem (minimumtiden, vet du).

Samma her atm.

Er ferdig, får gå 12.

Lenke til kommentar
Har du prøvd følgende?

MSIEXEC /UNREGISTER

MSIEXEC /REGSERVER

Jupp. Samme resultatet.

Dog jeg har en del BSOD med RAM og slikt og ram står som en av grunnene til feil så. Men nok om det, dette er ikke rette plassen for den type prat :)

Da var grøt for 4 personer spist. Ich bin full.

Lenke til kommentar
Vi har matte heldags, og likevel er det fullt mulig å surfe forum(slappe vakter).

Digg.

Det betyr ikke at din nettaktivitet ikke blir logget. :) Lykke til med å forklare for sensor at du har surfet her på forumet. Sorry lillegutt, du er herved tatt i juks - vennligst logg av din bruker og lever inn oppgaven din på flekken! :D

Jupp. Samme resultatet.

Dog jeg har en del BSOD med RAM og slikt og ram står som en av grunnene til feil så. Men nok om det, dette er ikke rette plassen for den type prat

Da var grøt for 4 personer spist. Ich bin full.

Da er det vel bare en ting å gjøre ja. Nei, det finnes vel andre plasser å ta opp slike ting ja - det var du som begynte. :p

Hvorfor spiste du opp så mye grøt? Eller for å spørre på en annen måte, hvorfor i svarte lagde du så mye grøt?! Rømmegrøt, risengrynsgrøt eller smørgrøt?

Endret av Quayle
Lenke til kommentar

Digg.

Det betyr ikke at din nettaktivitet ikke blir logget. :) Lykke til med å forklare for sensor at du har surfet her på forumet. Sorry lillegutt, du er herved tatt i juks - vennligst logg av din bruker og lever inn oppgaven din på flekken! :D

Hehe. 1) Er heldags(+ alle hjelpemidler tillat etc), ikke eksamen. I tillegg er man logget på skolenettet som gjest :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...