Kexxy er sexxy! Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 EPIC! :!: Ahaha, hjelp til å lage forside. xD Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har vondt i magen! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ahaha, hjelp til å lage forside. xD Mitt tredje forslag ble nesten seriøst, og paint! Amg! Jeg har vondt i magen! *bokseimagen* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 *bokseimagen* Det hjalp faktisk litt, gjør ikke vondt nå lengre Er det noen som er på nettby her inne? Pepsi? Er du på nettby? Jeg vil snoke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ahaha, hjelp til å lage forside. xD Mitt tredje forslag ble nesten seriøst, og paint! Amg! Du har ikke vurdert å tipse stakkaren om at det heter "Norskmappe" vel? For det hadde vært å ødelegge litt av moroa Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ahaha, hjelp til å lage forside. xD Mitt tredje forslag ble nesten seriøst, og paint! Amg! Du har ikke vurdert å tipse stakkaren om at det heter "Norskmappe" vel? For det hadde vært å ødelegge litt av moroa Nei, nå har jeg vel gjort nok godt vel?^^ han vil jo ha Norsk mappe Det hjalp faktisk litt, gjør ikke vondt nå lengre Er det noen som er på nettby her inne? Pepsi? Er du på nettby? Jeg vil snoke. Haha ^^ Jeg er der nick=lollers... Add friend Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Herregud. Fyren kan jo faen ikke norsk! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du har ikke vurdert å tipse stakkaren om at det heter "Norskmappe" vel? For det hadde vært å ødelegge litt av moroa Nei, da blir b-real sinna. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) I lol'd. x) 1. *Utgått*2. Eeh, nay! 3. Kjøpt brukt av den gamles jobb. 4. STFU pl0x, du hadde med PC-en ut. 5. <Insert samtaleemne> 1) Nei. 2) Jo. 3) Still. Skremmende billig. 4) Nerd er jo pent å kalle noen, jeg er dessverre ikke nerd enda. : < 5) Katter er røde dyr. Siden det er sent og vi såvidt har touchet bildebehandlingstemaet så poster jeg et par pixelhumor striper til. Til glede for alle fotonerder. De to første er spesielt tiltalende for de som har erfaring med Mac og/eller iPod.) Omg, jeg lo. xD YOU BEST BE JOKING, NIGGA! Nei. oO Sånn. Ferdig å svare på gamle poster nå. God morgen småtøser. ^^ Endret 10. juni 2008 av Nie Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) me luvs teh grammar mornings nie ^^ Endret 10. juni 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ikke vær så selvmotsigende, Tee_C. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 hvorfor skal alle være så pirkete Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Rickroll#Apri....27_Day.2C_2008 Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi har matte heldags, og likevel er det fullt mulig å surfe forum(slappe vakter). Digg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi har matte heldags, og likevel er det fullt mulig å surfe forum(slappe vakter). Digg. Sist gang jeg hadde norsktentamen, skrev jeg ferdig stilen på halvannen time, og surfet forumet til jeg kunne dra hjem (minimumtiden, vet du). Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi har matte heldags, og likevel er det fullt mulig å surfe forum(slappe vakter). Digg. Sist gang jeg hadde norsktentamen, skrev jeg ferdig stilen på halvannen time, og surfet forumet til jeg kunne dra hjem (minimumtiden, vet du). Samma her atm. Er ferdig, får gå 12. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har du prøvd følgende? MSIEXEC /UNREGISTER MSIEXEC /REGSERVER Jupp. Samme resultatet. Dog jeg har en del BSOD med RAM og slikt og ram står som en av grunnene til feil så. Men nok om det, dette er ikke rette plassen for den type prat Da var grøt for 4 personer spist. Ich bin full. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Vi har matte heldags, og likevel er det fullt mulig å surfe forum(slappe vakter). Digg. Det betyr ikke at din nettaktivitet ikke blir logget. Lykke til med å forklare for sensor at du har surfet her på forumet. Sorry lillegutt, du er herved tatt i juks - vennligst logg av din bruker og lever inn oppgaven din på flekken! Jupp. Samme resultatet. Dog jeg har en del BSOD med RAM og slikt og ram står som en av grunnene til feil så. Men nok om det, dette er ikke rette plassen for den type prat Da var grøt for 4 personer spist. Ich bin full. Da er det vel bare en ting å gjøre ja. Nei, det finnes vel andre plasser å ta opp slike ting ja - det var du som begynte. Hvorfor spiste du opp så mye grøt? Eller for å spørre på en annen måte, hvorfor i svarte lagde du så mye grøt?! Rømmegrøt, risengrynsgrøt eller smørgrøt? Endret 10. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi har matte heldags, og likevel er det fullt mulig å surfe forum(slappe vakter). Digg. Det betyr ikke at din nettaktivitet ikke blir logget. Lykke til med å forklare for sensor at du har surfet her på forumet. Sorry lillegutt, du er herved tatt i juks - vennligst logg av din bruker og lever inn oppgaven din på flekken! Hehe. 1) Er heldags(+ alle hjelpemidler tillat etc), ikke eksamen. I tillegg er man logget på skolenettet som gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg