Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg skal ta fagprøven neste uke, og uka etter der igjen er det hovefestivalen... Jeg håper jeg klarer fagprøven, så jeg kan nyte hovefestivalen 100%! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi kom ikke opp i munntlig<3 da er det are digg fremover, masse fri denna uka, utstilling og oslotur neste uke, hove uka etter det igjen^^, løøvli Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Om du ikke klarer den så blir det jo ihvertfall gøy, for da drekker du jo mer for å glemme det! vinn-vinn situasjon! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Satyricon er ute med ny singel: My Skin Is Cold! (Litt emo navn men what teh heck, det er jo Satyricon!) Uff...tragisk som alltid Satyricon :\ Opeth - Derelict Herds Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Lalalala God morgen. Fint at været er overskya med vindt og generelt lite bra da Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Og da er man på skolen, godt plassert bakom datamaskinen. ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Om du ikke klarer den så blir det jo ihvertfall gøy, for da drekker du jo mer for å glemme det! vinn-vinn situasjon! Hey, sant det Enten drikke for å feire eller for å drukne sorgene Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Rancid - Ruby Soho. "Krokodillemunn + tre". Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hey, sant det Enten drikke for å feire eller for å drukne sorgene That's the spirit!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 *spille av musikk i sitt eget hode* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg skal ta fagprøven neste uke, og uka etter der igjen er det hovefestivalen... Jeg håper jeg klarer fagprøven, så jeg kan nyte hovefestivalen 100%! For det er bare fags som kan nyte Hovefestivalen? God morgen. Ha det bra! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 For det er bare fags som kan nyte Hovefestivalen? God morgen. Ha det bra! Jeg måtte lese den 2 ganger før e skjønte den :!: Litt tidlig på morran, verste var at jeg humret litt også^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 For det er bare fags som kan nyte Hovefestivalen? God morgen. Ha det bra! Jeg måtte lese den 2 ganger før e skjønte den :!: Litt tidlig på morran, verste var at jeg humret litt også^^ I know I suck, but that isn't the point Jeg humret ganske mye. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvordan ble mitt uskyldige sitat dratt med inn i deres perverse ordleker? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Uskyldig? Ikke nekt for at det var tilsiktet! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Faktisk ikke, mitt sitat var et svar på b-reals "DU SUGER " rettet mot meg, men jo kan godt hende at jeg har mistolket B-reals hentydninger, noe jeg egentlig håper og tror jeg ikke gjorde x.x Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Error message: "Error 1335. The cabinet file 'Data.Cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package". *klikke i vinkler* Blir vel nødt til å sende inn ram eller.no hvis jeg ikke blir kvitt dette problemet snart. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Error message: "Error 1335. The cabinet file 'Data.Cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package". *klikke i vinkler* Blir vel nødt til å sende inn ram eller.no hvis jeg ikke blir kvitt dette problemet snart. *vifte med lighter* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Error message: "Error 1335. The cabinet file 'Data.Cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package". *klikke i vinkler* Blir vel nødt til å sende inn ram eller.no hvis jeg ikke blir kvitt dette problemet snart. Har du prøvd følgende? MSIEXEC /UNREGISTER MSIEXEC /REGSERVER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg