Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

Vi kom ikke opp i munntlig<3 da er det are digg fremover, masse fri denna uka, utstilling og oslotur neste uke, hove uka etter det igjen^^, løøvli

Lenke til kommentar

Error message: "Error 1335. The cabinet file 'Data.Cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package".

*klikke i vinkler*

Blir vel nødt til å sende inn ram eller.no hvis jeg ikke blir kvitt dette problemet snart.

Lenke til kommentar
Error message: "Error 1335. The cabinet file 'Data.Cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package".

*klikke i vinkler*

Blir vel nødt til å sende inn ram eller.no hvis jeg ikke blir kvitt dette problemet snart.

*vifte med lighter*

Lenke til kommentar

*klikke i vinkler*

Har du prøvd følgende?

MSIEXEC /UNREGISTER

MSIEXEC /REGSERVER

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...