Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En elitejente er da ikke nødvendigvis blond, selv om en stor andel var det da jeg gikk ungdomsskolen. Kriteriet må vel være at vedkommende er sånn noen lunde vel meislet, men attituden må være klar og konsis: Jeg og noen utvalgte er de "hippe", er du med oss er du en elite. Mange faller for elitejenten og majoriteten av de heterofile guttene har involvert henne mer enn en gang i skitne tankerekker. Selvfølgelig er det stor forskjell fra ungdomsskole->videregående hvor det skjer en større omveltning både sosialt men også individuelt hos hver elev. Man så jo en slags elitedannelse på videregående også, men skillene ble mindre og de personlige målene ble flere og ikke så bundet opp til den sosiale settingen innad. Spesiellt det siste året på videregående skjedde det en større forandring hos flere, og de fleste (forutenom pick-up artistene) fikk satt livet sitt i perspektiv (Ikke klubb meg ned PUA..;))

Lenke til kommentar
mamma slår mg fordi jeg ikke r elitejente. :--((
Bare lyg å si at du er det. Mamma vet at hvis hun viser seg i samme sosiale setting som deg mister du din elitestatus momentant, så hun kan i praksis aldri personlig få sjekket om det stemmer.
Lenke til kommentar
Ja :-----D

Pluss at jeg har en mange andre fine egenskaper. Jeg er veldig artig, jeg lover.

Haha, jeg kan faktisk tro på at du er artig. :wee:

Slasen: Pianowire. I tillegg skal man hoppe utfor en bygning med et solid tau i passe lengde rundt beina, så man blir hengende opp ned i hodehøyde for forbipasserende, død, med blodet fossende ut av halsen og hodet i hendene. =D

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg tegne Tsjernobyl, da? Har prøvd tusenvis av måter, og dette var den eneste som var i nærheten. :<
Illustrator. Bilde. Nytt lag. Slå deg løs.

1. Hva er illustrator?

2. Har Photoshop.

3. PC-en min kosta 400 og er dritgammel — den henger seg nesten opp ved oppstart av Paint.

4. Jeg får ikke tak i en ny PC før jeg skal ha fremlegget.

Lenke til kommentar
1. Hva er illustrator?

2. Har Photoshop.

3. PC-en min kosta 400 og er dritgammel — den henger seg nesten opp ved oppstart av Paint.

1) Vektorbasert tegneprogram. Gjør at du kan forstørre/forminske så mye du vil, uten at annet enn størrelsen forandres, og ingenting blir pixlete.

2) Vel, det hjelper ikke mye, gjør det vel? 8D

3) 400? O_O

4) Jeg føler med deg.

Lenke til kommentar
1. Hva er illustrator?

2. Har Photoshop.

1) Vektorbasert tegneprogram. Gjør at du kan forstørre/forminske så mye du vil, uten at annet enn størrelsen forandres, og ingenting blir pixlete.

2) Vel, det hjelper ikke mye, gjør det vel? 8D

3) 400? O_O

4) Jeg føler med deg.

1.Max kewlt.

2. Nei. :D

3. 400! O o

4. Har bestilt bygge-PC til 10 000 som aldri kommer.

5. Jeg hadde glemt gleden ved å snakke i punkter.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...