Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heldigvis går alle i de parallelen bortsett fra en wanabee sos.

Og foresten en veldig rørende historie Tee_C, kjente en fyr som var som deg :p

Egentlig flere, men nok om det.

Red:

Elitejenter ville jeg kunne sagt var de som hadde utsendet med seg, eller de som de aller fleste guttene faller for.

Og samme veien hvis det er elitegutter

Du går tilfeldivis ikke i klassen min?

Wannabe sosser er kuuule :tease:

enig, med det om elite og slik.

Takk forresten, du leste nettop min selvbiografi :)

FFS: ELITEJENTER ER JENTENE ALLE VIL HA SEG MED!

ja, på en måte...

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar

De er lxzm litt blond, og har rotet litt med de kule guttene, og snakker dritt om andre jenter sammen med de riktige jentene. Ofte har de niks og nada i skolten. Det endrer seg gjerne til vgs, av en eller annen grunn. (De har fortsatt niks og nada i toppen, men er ofte ikke "elite"jenter lenger.) De har gjerne store pupper da, så de kan alltids skaffe seg litt status for en fest, frem til de går for å være luremus eller felleshøl.

Lenke til kommentar
Veldig sant NgZ.

Ofte de som ikke blir husket på i det voksne liv.

Unntaket er de 0,0002 promillene som blir fotballstjerner eller modeller. Og et par som faktisk er/var greie, selv om de hadde "kvaliteter" som gjorde at de tilhørte eliten på ungdomsskolen.
Lenke til kommentar
Nei. Det er de som tror de er kule og deilige. Jeg vil ikke ha en innbilsk fitte som tror hu eier alt og alle. Og jeg mistenker at mange er enige med meg
Hvis formålet er sex...sure, men ikke no sånn utover det.
Lenke til kommentar

De er lxzm litt blond, og har rotet litt med de kule guttene, og snakker dritt om andre jenter sammen med de riktige jentene. Ofte har de niks og nada i skolten. Det endrer seg gjerne til vgs, av en eller annen grunn. (De har fortsatt niks og nada i toppen, men er ofte ikke "elite"jenter lenger.) De har gjerne store pupper da, så de kan alltids skaffe seg litt status for en fest, frem til de går for å være luremus eller felleshøl.

Aha...

Vet du hva jeg er? Jeg er sånn... Som alle tror er kald og følelsesløs. Men, egentlig er jeg ikke det. Egentlig, men det trenger ikke de vite. Vil ikke være venn med dem, så det så :---(

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Du kunne sannsynlig vis skrivd biagrifien til 50% av skolen bare ved å se på dem du. :p

Minst. Jeg kan også se på en flokk barnehageunger, og peke ut to som kommer til å bli gjengngskriminelle. :p

(Liker jeg å tro i hvert fall.)

Lenke til kommentar
Nei. Det er de som tror de er kule og deilige. Jeg vil ikke ha en innbilsk fitte som tror hu eier alt og alle. Og jeg mistenker at mange er enige med meg

Jeg vil ikke ha meg med dem, for guds skyld. Jeg er ikke "den typen gutt" for å være litt klisjée. Og når jeg sier alle da mener jeg "alle".

Lenke til kommentar

Med mindre du havner med noen fra eliten på videregående er det egentlig liten vits å bruke masse tid og energi gjennom hele ungdomsskolen for å nå eliten. Selvsagt får du en del trening i sosial nettverksbygging i prosessen som på videregående kan være gull verdt, men etter videregående og utover endres såpass mye da alle de interne sosiale lagene forsvinner til fordel for settingen i det virkelige liv hvor man må forholde seg till et langt mer åpent miljø. Selvsagt gjelder mye av essensen fortsatt, noe de fanatiske pick-up guruene sikkert kan skrive 25cm tekst om hver eneste gang, men etterhvert som man blir eldre ser man at fasaden man bygger opp både utseendemessig og i forbindelse med sosiale relasjoner, bare er viktig i introduksjonsfasen; etter det er det bokstavelig talt innsiden som teller og den kan man ikke ta kontroll over uansett. (Pick-up artistene vil sikkert klubbe meg ned å si blasfemi til den påstanden..) Uansett så funket "vær deg selv" jævlig dårlig da jeg gikk på ungdomsskolen..

Lenke til kommentar
Aha...

Vet du hva jeg er? Jeg er sånn... Som alle tror er kald og følelsesløs. Men, egentlig er jeg ikke det. Egentlig, men det trenger ikke de vite. Vil ikke være venn med dem, så det så :---(

Du går vg2, gjør du ikke? Jeg synes vgs var langt bedre enn ungdomsskolen. Varierte vel litt fra kull til kull/klasse til klasse da. De som oppfører seg kaldt blir vel kanskje lettere behandlet kaldt. Dukker vel opp en som ser et bankende hjerte bak en kald fasade, og som er verdt å gi det til. :)
Lenke til kommentar
Med mindre du havner med noen fra eliten på videregående er det egentlig liten vits å bruke masse tid og energi gjennom hele ungdomsskolen for å nå eliten. Selvsagt får du en del trening i sosial nettverksbygging i prosessen som på videregående kan være gull verdt, men etter videregående og utover endres såpass mye da alle de interne sosiale lagene forsvinner til fordel for settingen i det virkelige liv hvor man må forholde seg till et langt mer åpent miljø. Selvsagt gjelder mye av essensen fortsatt, noe de fanatiske pick-up guruene sikkert kan skrive 25cm tekst om hver eneste gang, men etterhvert som man blir eldre ser man at fasaden man bygger opp både utseendemessig og i forbindelse med sosiale relasjoner, bare er viktig i introduksjonsfasen; etter det er det bokstavelig talt innsiden som teller og den kan man ikke ta kontroll over uansett. (Pick-up artistene vil sikkert klubbe meg ned å si blasfemi til den påstanden..) Uansett så funket "vær deg selv" jævlig dårlig da jeg gikk på ungdomsskolen..

second that.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...