Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå kjenner jeg de peneste jentene litt også, pluss at de ble satt i samme telt.

Men siden jeg er jeg så har jeg små sjangser på dem. :(

Bevis:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11348193

Ditt forhold til elitejentene har ikke noe å si, nøkkelen er forholdet ditt til elitegutten(e). Men hvis du ikke er godtatt som en av dem fra før har du dårlig sjangs til å komme innpå dem med mindre du er en av dem som er akseptert men ikke en del av gjengen. Er du av den siste typen ligger kortene i å oppføre deg laidback og under kontroll men samtidig med et agressivt standpunkt. Ta for eksempel med deg alkohol og spill kortene riktig så kanskje du får innpass. Den kule gutten(e) bør du ikke utfordre på denne turen, det vil ikke funke. Ikke ta med gameboy. Ta med badeshorts hvis det er aktuelt.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har de levd tre år med meg.

Så med i "gjengen" er jeg vel.

Og elitejenten(e) kan jeg fint samtale med.

Tenkte faktisk å få igang et kortspill. Eller var det feil måte "og spille kortene riktig."

Denne turen får meg nok ikke lengre inn i et forhold. Men kan nok få forbedrings potenisale i 2-3 av dem.

post-117986-1213044472_thumb.jpg

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Det spiller vel ingen rolle når ikke no av det som står der funker i virkligheten.

Jeg elsker det uannsett. Jeg elsker også kommunisme, men bare i prinsippet, for det funker heller ikke på noen måte.

n4w: Du er langt mer vellykket enn meg. Etter to år er jeg nå så godt som en del av gjengen blant guttene. Jentene snakker jeg ikke med. >>

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Det spiller vel ingen rolle når ikke no av det som står der funker i virkligheten.

Jeg elsker det uannsett. Jeg elsker også kommunisme, men bare i prinsippet, for det funker heller ikke på noen måte.

:lol: Mye som ser bra ut på papiret. lite som funker i praksis.

Lenke til kommentar

Hehe hvis du ikke var i nærheten av å kunne føre samtaler med dem ville jeg gått så langt som å si at løpet allerede var kjørt for lenge siden.. :wee: Hvis du holder på med en allerede og hun er en del av eliten så er du på god vei; hvis du setter målet for turen til å avansere på dette planet så er mye gjort allerede. Turen er ikke noe annet en enda en brikke mot det målet du har satt deg uansett, og det virker jo som om du er på god vei allerede. Tro meg, innsiden av teltet til eliten er ikke så spennende som det virker utenfra, og eneste grunnen til å lide seg gjennom tiden der inne er for å bygge opp under ditt eget mål. De som har som mål å komme seg inn i teltet har tapt allerede før de har kommet inn og resten har andre mål for utbyttet av turen. Fra bildet så du jo helt normal ut og som en annen nevnte betyr det ikke noe hvordan du ser ut, heller hvordan du oppfører deg og hvem du menger deg med. Da jeg var i samme situasjon var faktisk han med den utvilsomt beste kroppen en av dem som ikke slakket seg sammen med eliten i solsteken på elitepresenningen. ;)

Edit: Jeg vet ikke hva som er å spille kortene dine riktig, det kommer ann på situasjonen. Det betyr heller ikke så mye hva du foreslår men heller hvordan og til hvilket tidspunkt du gjør det. Følger du samme kode som eliten uten å tabbe deg ut så er jo mye gjort, spesiellt hvis du allerede er akseptert. Det morsomme er at senere i livet vil se tilbake på turen å se hvor teit det hele egentlig var =)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

n4w.

Hva enn du gjør, vær deg selv.

Et tips til etter turen er å begynne å trene, slik pleier og hjelpe :)

Selv var jeg en outsider på ungdomsskolen. Hadde i realiteten bare en venn, som var ett år yngre enn meg og veldig opptatt (han driver med musikk). Så jeg var mye alene.

Men etterhvert så bare satt jeg meg ned med en jentegjeng, og jeg kom godt overens med dem, jeg kunne være meg selv.

Tipper 90 % av dem som gikk på ungdomsskolen trodde jeg var gay... (dette endret seg etter en utvekslingstur med tyske elever vistnok... :ermm: )

Nå er jeg tydelivis en av de mer populære når vi nå har begynt på videregående. Dem som jeg anser som de mest populære jentene på skolen spør ofte om jeg vil sitte med dem osv. osv..

Skal ikke skryte på oss for mye heller da :p

jaja, takk for at dere leser en historie om en taper som ble en normal gutt :)

Lenke til kommentar

Holder på med ei i eliten, men har også VELDIG sansen for ei i klassen under.

Men siden jeg også snakker en del med jenta i klassen min både på msn og i virkeligheten så kansje jeg får løfta steget et hakk til.

Men så vaier hun rundt med de "litt for tøffe gutta"

Så det er egentlig stress og snakke med henne når de er i nærheten.

Heldigvis går alle i de parallelen bortsett fra en wanabee sos.

Men ellers takker jeg så mye for alle tips og råd. :wee:

Uansett kommer jeg ikke til å slå meg til ro med noen av disse jenten.

Dette er bare en "fase"

Får se hvordan det står til med jente jaging statusen etter sommeren.

Men jeg har som mål og få trent godt denne sommeren, være aktiv for en gangs skyld.

Kansje jeg kan bli en pipip en dag også :p

Og foresten en veldig rørende historie Tee_C, kjente en fyr som var som deg :p

Egentlig flere, men nok om det.

Red:

Elitejenter ville jeg kunne sagt var de som hadde utsendet med seg, eller de som de aller fleste guttene faller for.

Og samme veien hvis det er elitegutter

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...